abonnement Unibet Coolblue
pi_195780197
De kunststof vensterbank op mijn slaapkamer is niet mooi meer.
Nu las ik iets over het verven ervan (beton look) maar vind daar niet zoveel info over, met name wat voor verf daarvoor moet worden gebruikt. Nu zag ik ook een decoratieve folie, wat er ook netjes uitziet. Wat ik me echter afvraag is of dat blijft zitten, met name omdat ik hem mee plak met de hoek die hij maakt. Ben bang dat het heel snel weer los gaat laten.

Iemand ervaring hiermee?
Tips voor verf voor een kunststof vensterbank zijn ook welkom.

https://www.praxis.nl/ver(...)AaAjEjEALw_wcB#specs
pi_195781210
Wij hebben dit soort folie gebruikt om onze dochter haar ikea meubel te 'pimpen' en het blijft goed om de hoeken zitten. Goed omvouwen en aandrukken.. de haakse hoeken gaan ook prima, maar je ziet wel dat het er op geplakt is doordat er wat over elkaar gevouwen zit, aar dat kan zijn omdat de hoeken rond weglopen. Als ze echt haaks zijn zal dit wel meevallen :)
pi_195782850
Ik heb plakfolie gebruikt, als je een beetje geduldig bent gaat dat best. Het is een prutswerkje (hangt er natuurlijk ook vanaf hoe groot je vensterbank is), stukje voor stukje (luchtbellen wegstrijken etc.)
Vervolgens met een scherp trapezium mes tegen de zijkant van de vensterbank of muur een insnijding maken om het netjes te laten passen.
Wel eerst ontvetten en in ieder geval de onderkant schuren.
luciferhout, en niets anders!
hier had uw reclame kunnen staan!
pi_195791795
Ok, bedankt voor de tips, ik ga een poging wagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')