SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu is het de grote vraag of hier meer mensen zijn die dit meekrijgen? Mensen om eventueel een front mee te vormen? Of als je niet durft mij advies geven hoe ermee om te gaan. Ik moet dit stoppen, maar ik weet niet hoe... Die negatieve energiestromen zijn overal
Ik vind het bepaalt niet grappig...quote:Op donderdag 22 oktober 2020 00:56 schreef n__n het volgende:
Ik hoop dat je spoiler een grap is, maar verder snap ik qua 'negatieve energie' wel wat je bedoelt. Levert natuurlijk veel frustratie op wat er nu gebeurt, dus dat is niet raar.
Nee op het moment niet. Mijn vrienden houden van me, dat geloof ik, maar zij geloven mij nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:01 schreef mootie het volgende:
Lieffie, is er iemand die je nu even kunt bellen? Om er over te praten?
Nee, het gaat niet om de regels. Het gaat om jou, ik denk niet dat er hier personen aanwezig zijn die jouw verhaal goed kunnen oppakken en jou steun kunnen geven. Vandaar mijn advies om contact te leggen met een steunpunt.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
Heb ik de regels gebroken? Sorry, ik dacht ze goed gelezen te hebben. Maar ik snap waardoor ik mijn mond moet houdenGeeft niet.
Fijne nacht nog
Okequote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, het gaat niet om de regels. Het gaat om jou, ik denk niet dat er hier personen aanwezig zijn die jouw verhaal goed kunnen oppakken en jou steun kunnen geven. Vandaar mijn advies om contact te leggen met een steunpunt.
Dat hopen wij allemaalquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke![]()
Sorry
ik weet even niet wat te zeggen... komt goed iig
Komt altijd weer goed met je tochquote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke![]()
Sorry
In het relaties topic hoe voel jij je nu heb ik je ook al toegewenst dat ik hoop dat je de nacht goed doorkomt en dat je iemand van je behandelteam kunt bellen. Ik doe het hier nog een keer.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 01:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Oke![]()
Sorry
Hoi CotS ook doen he! want alleen red je dit zo niet.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 03:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik ga bellen, in het ergste geval zeggen ze dat ik mijn behandelaar om tien uur moet bellen en in het beste geval hebben ze tips voor me
quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:28 schreef Iceage het volgende:
[..]
Hoi CotS ook doen he! want alleen red je dit zo niet.
Ps Ik vind die mandala's waaraan je werkt erg mooi !
Nogmaals sterkte.
Ik weet niet of het helpt maar..quote:Op donderdag 22 oktober 2020 04:31 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]Er is veel mis met me, maar als ik zeg wat te doen doe ik dat. Ze namen me voor mijn gevoel niet serieus. Wel het advies overgenomen. Kalmerende medicatie en een tijschrift. Dadelijk nog even de spierspanning eraf douchen. Ik blijf bij de waarheid van dit topic, op advies het verhaal naar mijn behandelaar gestuurd. Dus die gaat het straks wel lezen... dat gaat geen leuk gesprek worden
Dank je wel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |