abonnement Unibet Coolblue
pi_195800666
Goedemorgen

Hopelijl kan je snel weer een nacht echt slapen CotS
pi_195800704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:41 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen

Hopelijl kan je snel weer een nacht echt slapen CotS
Ja, ik verwacht komende nacht, dan slik ik aardig wat weg
En vandaag maar rustig aan... op den duur moet dat lijf toch een keer echt slapen dunkt me
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 08:49:15 #103
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195800742
Goedemorgen :D.

Hopelijk idd een fijne nacht CotS, slecht slapen is zo bagger...
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195800814
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:49 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen :D.

Hopelijk idd een fijne nacht CotS, slecht slapen is zo bagger...
Naja... een week praktisch niks... hopelijk de komende nacht beter
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195800968
Ik droomde rond 4 uur dat ik iemand vertelde dat ze een vreselijke k*th*er was.
Luchtte heerlijk op eigenlijk.

Enige was dat ik daarna dus wel klaarwakker was. Maar uiteindelijk nog uurtje geslapen zo tegen half 7... en werd wakker van de wekker om 7.45 die eigenlijk best uit had gekund.
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:11:05 #106
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195800978
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... een week praktisch niks... hopelijk de komende nacht beter
Ja daarom, waardeloos zeg...

Ik heb na een slechte nacht al een bleh gevoel :'). Laat staan een week.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 09:12:20 #107
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_195800995
En hopelijk komt m'n lijst vandaag wel :').

Vanmiddag naar de meubelmaker, leer halen en stof uitzoeken voor de kussens van de boot *O*. Ik wilde ze zelf maken, maar ik ga toch eens vragen wat t zou kosten wanneer zij het doen :@.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_195801004
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:11 schreef Samzz het volgende:

[..]

Ja daarom, waardeloos zeg...

Ik heb na een slechte nacht al een bleh gevoel :'). Laat staan een week.
Ja... mijn schoonzus heeft gisteren voor mij het boodschappenlijstje/weekmenu gemaakt, zodat ik niet na hoef te denken (net alles gehaald). Mijn hoofd staat uit

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik droomde rond 4 uur dat ik iemand vertelde dat ze een vreselijke k*th*er was.
Luchtte heerlijk op eigenlijk.

Enige was dat ik daarna dus wel klaarwakker was. Maar uiteindelijk nog uurtje geslapen zo tegen half 7... en werd wakker van de wekker om 7.45 die eigenlijk best uit had gekund.
Iemand kuthoer noemen en dan lekker verder slapen, klinkt ideaal!
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195801019
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:13 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja... mijn schoonzus heeft gisteren voor mij het boodschappenlijstje/weekmenu gemaakt, zodat ik niet na hoef te denken (net alles gehaald). Mijn hoofd staat uit
[..]

Iemand kuthoer noemen en dan lekker verder slapen, klinkt ideaal!
Nou daar zat wel een uur of 2 plafondstaren tussen :)
Dat was toch minder.
Maar over het geheel luchtte het wel erg op ja.

En diegene zelf heeft er niks van gemerkt dis dat scheelt weer
pi_195801175
Klaar met schilderen *O* 3 weken bezig geweest
Dit is het beste dat ik kan.
Als het niet goed is, betaal ik wel een professional.
pi_195801506
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Klaar met schilderen *O* 3 weken bezig geweest
Dit is het beste dat ik kan.
Als het niet goed is, betaal ik wel een professional.
Goed bezig :)
pi_195801642
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 08:56 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Naja... een week praktisch niks... hopelijk de komende nacht beter
Wat rot toch. Logisch dat je hoofd dan niet meewerkt. :*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
  vrijdag 23 oktober 2020 @ 10:25:54 #113
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_195802021
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:10 schreef Uhmmpie het volgende:
Ik droomde rond 4 uur dat ik iemand vertelde dat ze een vreselijke k*th*er was.
Luchtte heerlijk op eigenlijk.

Enige was dat ik daarna dus wel klaarwakker was. Maar uiteindelijk nog uurtje geslapen zo tegen half 7... en werd wakker van de wekker om 7.45 die eigenlijk best uit had gekund.
Goeie droom wel. _O-

:* voor de matige nachtrusten. Zelf had ik ook nog wel even willen blijven liggen, maar ja, werk. En toen ik beneden kwam, begonnen ze bij de buren met dingen slopen, dus écht veel langer slapen zat er toch ook niet in. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_195804441
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:14 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Nou daar zat wel een uur of 2 plafondstaren tussen :)
Dat was toch minder.
Maar over het geheel luchtte het wel erg op ja.

En diegene zelf heeft er niks van gemerkt dis dat scheelt weer
Dat is een heel stuk minder.... maar de opluchting!

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:29 schreef Sarabi het volgende:
Klaar met schilderen *O* 3 weken bezig geweest
Dit is het beste dat ik kan.
Als het niet goed is, betaal ik wel een professional.
Yeah! Dat was een grote klus zeg :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 10:03 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Wat rot toch. Logisch dat je hoofd dan niet meewerkt. :*
Klopt... ik hoop zo dat ik vannacht weer slaap. Net een dut van anderhalf uur gemaakt *O* Hopelijk snappen mijn hersenen nu weer waarvoor dat bed dient
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195804462
Eigenlijk wil ik zo boven even zitten met mijn mandala's. Alleen dan moet opstaan en me verplaatsen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195804846
Je kunt het!

Ik las of hoorde pas dat mensen die geloven dat hun wilskracht op kan raken later naar bed gaan als ze moe zijn, omdat ze dan niet opstaan om naar bed te gaan.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195806529
Neushoornslaapmiddel wordt toegepast. Mag gelukkig (dat van die neushoorn is mijn benaming. Gewoon sterk goedje). Dus vannacht sowieso slapen en vinger aan de pols. Ze vinden mijn psychotisch. Oneens. Maar ik luister maar wel, ze bedoelen het goed
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195806665
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:30 schreef ChildoftheStars het volgende:
Neushoornslaapmiddel wordt toegepast. Mag gelukkig (dat van die neushoorn is mijn benaming. Gewoon sterk goedje). Dus vannacht sowieso slapen en vinger aan de pols. Ze vinden mijn psychotisch. Oneens. Maar ik luister maar wel, ze bedoelen het goed
Slaapgebrek is hartstikke naar natuurlijk. Hoop dat je vannacht slaapt als een os. :* Heb je dan gedurende het weekend nog contact met ze?
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195806772
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef Sumppi het volgende:
Je kunt het!

Ik las of hoorde pas dat mensen die geloven dat hun wilskracht op kan raken later naar bed gaan als ze moe zijn, omdat ze dan niet opstaan om naar bed te gaan.
Dat geloof ik wel ja..
doe het zelf ook weleens als ik echt moe ben :)

Niet verstandig... weet ik op dat moment ook wel.
pi_195806942
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 13:14 schreef Sumppi het volgende:
Je kunt het!

Ik las of hoorde pas dat mensen die geloven dat hun wilskracht op kan raken later naar bed gaan als ze moe zijn, omdat ze dan niet opstaan om naar bed te gaan.
Dat is heel herkenbaar trouwens... Vooral als ik een warme theebuik heb, dekentje en een te comfortabele zitplek

quote:
15s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:38 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Slaapgebrek is hartstikke naar natuurlijk. Hoop dat je vannacht slaapt als een os. :* Heb je dan gedurende het weekend nog contact met ze?
Komt goed :) en ja, ik krijg weer even thuiszorg :) (niet dat ze mijn huis doen, maar om te praten en checken)
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195807605
Goed bezig met het hulp zoeken CotS


Ik gooi net een vol glas water over de tafel :') het is zo'n dag.
Volgens mij slim dat ik besloten heb k&k lasagne te eten vanavond. Uit de buurt blijven van messen :D
pi_195807625
Het stond in Psychologie magazine. Proberen te ontspannen met een serie, niet op kunnen/ willen staan en dan gemiddeld drie kwartier later naar bed gaan dan de groep die denkt dat wilskracht oneindig is.

Ik heb van mijn man geleerd op tijd naar bed te gaan. Toen ik hem leerde kennen ging hij standaard rond 10 uur half 11 naar bed, terwijl ik nog regelmatig nachten doorhaalde.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195807651
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 14:51 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Dat is heel herkenbaar trouwens... Vooral als ik een warme theebuik heb, dekentje en een te comfortabele zitplek
[..]

Komt goed :) en ja, ik krijg weer even thuiszorg :) (niet dat ze mijn huis doen, maar om te praten en checken)
Goed dat die hulp er is en dat je het zo geregeld hebt. :*

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:25 schreef Sarabi het volgende:
Goed bezig met het hulp zoeken CotS

Ik gooi net een vol glas water over de tafel :') het is zo'n dag.
Volgens mij slim dat ik besloten heb k&k lasagne te eten vanavond. Uit de buurt blijven van messen :D
:D Verstandig.

Hier vanmorgen een ree gevonden in de berm. De dierenambulance was niet te bereiken en de boswachter pas later op de dag (ze vertelde dat ze nu vanuit huis werkt 8)7 ik weet dat boswachters ook veel op kantoor zitten (en nu dus vanuit huis werken), maar het klonk alsof ze ook niet meer in het bos kwam).

M'n meisjes hebben de ree vervolgens ook gezien (ik wilde toch zien of het dier nog leefde) en peuter was heel boos op alle automobilisten. Stond ze met een boos gezicht en geheven vuistje te zwaaien naar alle voorbijgangers in de auto. :X :') Oudste dochter wilde graag kijken, omdat de dood toch fascinerend blijft en ze ook graag een ree eens van heel dichtbij wilde bekijken zonder dat het dier weg zou rennen.

[ Bericht 24% gewijzigd door Sumppi op 23-10-2020 15:37:34 ]
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_195808143
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 15:26 schreef Sumppi het volgende:
Het stond in Psychologie magazine. Proberen te ontspannen met een serie, niet op kunnen/ willen staan en dan gemiddeld drie kwartier later naar bed gaan dan de groep die denkt dat wilskracht oneindig is.

Ik heb van mijn man geleerd op tijd naar bed te gaan. Toen ik hem leerde kennen ging hij standaard rond 10 uur half 11 naar bed, terwijl ik nog regelmatig nachten doorhaalde.
Hier ook zo’n vent idd...
feit dat hij half 6 op staat... helpt natuurlijk ook met vrieg naar bed gaan.

Zit nu redelijk in hetzelfde ritme want hoe hard hij ook zn best doet.. ik word meestal wel vakker van dat hij uit bed gaat.
Dan is het savonds al snel een stuk eerder laat.

Ergste is als ik alleen thuis ben en een spelletje zit te spelen en het “ongemerkt” een paar uur later wordt maar ik de volgende dag WEL weer vroeg wakker word.

Nog betere combi met nu veel aan mn hoofd.
Ben soort van permanent gaar.

En klaag nog even door: het is echt schitterend weer... terwijl ik van mezelf de afwas moet doen
pi_195808294
Om positief af te sluiten.... de groentenboer had pakjes zoute bonen liggen O+
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')