SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Vakman pur sang
Ik zie je de laatste paar posts alleen maar jammeren dat CL iets zou moeten toegeven.quote:
Oh zo bedoelde ik het niet.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zie je de laatste paar posts alleen maar jammeren dat CL iets zou moeten toegeven.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik las dat het over moeilijk doen gaat, dat is mijn specialiteit
Doe eens moeilijk danquote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
Ik las dat het over moeilijk doen gaat, dat is mijn specialiteit
pardon?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben naīef en ga er vanuit dat ze weten dat hier toch niks te halen valt.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god. als hij een koffer moet kopen. Mensen kopen makkelijker een huis in een klote wijk hooor
Oh ja.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
god. als hij een koffer moet kopen. Mensen kopen makkelijker een huis in een klote wijk hooor
En als man niet?quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Een inbreker tegenkomen is wel angstig voor een vrouw alleen.
Zou me anders ook niet bepaald op mijn gemak voelen bij dat idee.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Een inbreker tegenkomen is wel angstig voor een vrouw alleen.
Ik denk dat ik hem woest zou aanvallen. Maar dat is ook niet handig misschien.
quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou denken jullie hij lult, maar heb op mijn 15e een vreemde junk op zijn hoofd geslagen met een zware veerpoot van een Zundapp.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zou me anders ook niet bepaald op mijn gemak voelen bij dat idee.
Waar ben je als ik je nodig heb.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 23:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nou denken jullie hij lult, maar heb op mijn 15e een vreemde junk op zijn hoofd geslagen met een zware veerpoot van een Zundapp.
Hoorde mijn buurvrouw gillen ( die al ouder was) en die vent stond daar met een mes.
Moet je achteraf niet doen, ik stond toevallig een veerpoot te wisselen, een zwaar stuk metaal.
Liep erheen en sloeg hem tegen de slaap. Politie gebeld, die completeerde ons omdat al meerdere mensen hadden gebeld over iemand in de tuin. En nam hem bloedend en al mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |