PS. Je album verdient apart topic vind ik, do it!
[Dit bericht is gewijzigd door trevanian op 31-12-2000 15:58]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dank dank en nog eens dank voor de fantastische pics - hebben me meer laten lachen dan dat hele BB zelf. Ik hoop zeker dat jullie je ook door andere tv-gebeurtenissen zullen laten inspireren!
En Tante Bep, super die verzamelpagina! Wat een werk moet dat zijn geweest. Ik heb 'm gelijk maar ff gebookmarkt om er in de komende BB-loze maanden nog eens van te kunnen genieten
. By the way, wat zie je er tegenwoordig verleidelijk uit!
P.S. Gaat die fp-verkiezing nog door?
quote:De oude fp-verkiezing gaat niet door maar een nieuwe zou leuk zijn gewoon voor "De Eeuwige Roem" misschien wil iemand die wel organiseren.
Op 01 januari 2001 19:24 schreef w.o.r. het volgende:
Lieve fakers,Dank dank en nog eens dank voor de fantastische pics - hebben me meer laten lachen dan dat hele BB zelf. Ik hoop zeker dat jullie je ook door andere tv-gebeurtenissen zullen laten inspireren!
En Tante Bep, super die verzamelpagina! Wat een werk moet dat zijn geweest. Ik heb 'm gelijk maar ff gebookmarkt om er in de komende BB-loze maanden nog eens van te kunnen genieten
. By the way, wat zie je er tegenwoordig verleidelijk uit!
P.S. Gaat die fp-verkiezing nog door?

Greetz,
Mokum XXX
MisterDre, Sanne of wie dan ook..
Wie heeft voor mij een hele mooie foto van hummie's hoofd? Kan geen goeie kwaliteit vinden.. moet echt superkwaliteit zijn.. en ook niet te klein...
anybody?
mail anders ff aan webmaster@bad-brother.com
demmmmmmmmmmmm woman!!! Hoe kon ik dat nou zeggen??? Da klopt nie eh? ![]()
Ok... wie heeft er een foto van hummie die kwalitatief zoooooooooooooooooo goed is dat ik amper m'n eten kan binnenhouden als ik 'm zie? hmm? nou?
Beter Bep?
Mwaoh, behorende tot het neusje vd zalm onder de fake picmakers verwacht ik juist dat jij van een baggershot nog iets moois weet te maken!
*Bep moet de jongens scherp houden ![]()
p.s. wat ziet misterDre uit zeg, wie heeft die user pic gefaked?
quote:Ja, ik ben een beetje kortademmig de laatste tijd!
Op 04 januari 2001 20:53 schreef Tante Bep het volgende:*Bep moet de jongens scherp houden
p.s. wat ziet misterDre uit zeg, wie heeft die user pic gefaked?
De laatste foto's zijn overigens in het album geplaatst, dat zijn de laatste pics in deze topic en in de topic van het album, Sanne's versie van de BB strip en ik heb ook de 4 collagefoto's van BB zelf en de 3 foto's van de borduitlikkende Annet er bij geplaatst.
Het album heeft inmiddels 2986 visits gehad!
Bad Brother heeft nu dus ook een aktie ![]()
www.hummieikpikhetnietlangergossemikkie.cleverbitch.com
![]()
Jaloers op m'n URL? Dacht ik wel... ha!
ik weet niet OF ik m over het hoofd heb gezien, maar volgens mij is zo'n plaatje er nog niet...
iig, alvast bedankt en succes!
quote:
Op 05 januari 2001 22:19 schreef iroQuai het volgende:
is er nog een fake-pic'ker die tijd en zin heeft? ik heb nog wel een ID'tje namelijk... ik vind Georgie namelijk best wel n beetje op deuce biggalo (male gigalo) lijken
iemand die daar wat mee kan?
quote:jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
Op 06 januari 2001 02:48 schreef Bad_Brother het volgende:
geweldig!!!
vooral die vooraan in ze blote bast!
geweldig!
joe roel Bad_Brother!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |