abonnement Unibet Coolblue
pi_195767533
Geloven jullie dat lieden zoals Willem Engel, Jensen en die Lange Frans worden aangestuurd door een buitenlandse entiteit zoals Rusland of Amerika die invloed willen en de maatschappij willen ontwrichten?
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 16:04:52 #2
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_195767589
Er zullen vast ergens wat geldstromen zijn :Y Ofwel van platforms of anders...
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_195767761
Nee, ik denk dat het voor de groepen die onze maatschappij willen ontwrichten gewoon usefull idiots zijn.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 21 oktober 2020 @ 16:13:41 #4
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195767785
Ik denk dat het satanische pedo's zijn.
Praat over de hel en je komt er.
pi_195767795
Het enige wat ik geloof is dat Frans een kort lontje heeft. Mepte ooit de verkeerde 18-jarige toen iemand anders een ijsklontje gooide. De ironie; Frans Frederiks had een nummer over zinloos geweld.

Engel is een griezel. in plaats van een mondkapje zou hij ducttape over z'n smoel moeten gebruiken.
Vervelend dat er zoveel geld en aandacht naar deze mensen toe gaat.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195767804
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef osodevo het volgende:
Geloven jullie dat lieden zoals Willem Engel, Jensen en die Lange Frans worden aangestuurd door een buitenlandse entiteit zoals Rusland of Amerika die invloed willen en de maatschappij willen ontwrichten?
Nee, geloof ik niets van.
Dat zijn grassroot achtige organisaties. En dat zijn voor overheden en bestaande macht structuren de gevaarlijkste.

De buitenlandse invloed moet je eerder zoeken in de richting van stichtingen, NGO's en Media.

quote:
88s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:04 schreef Bosbeetle het volgende:
Er zullen vast ergens wat geldstromen zijn :Y Ofwel van platforms of anders...
Vaag antwoord.

Geldstromen zijn er altijd en overal bij iedereen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Gast_op_Afstand_GOA op 21-10-2020 16:23:02 ]
pi_195767863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:

[..]

Nee, geloof ik niets van.
Dat zijn grassroot achtige organisaties. En dat zijn voor overheden en bestaande machstructuren de gevaarlijkste.

De buitenlandse invloed moet je eerder zoeken in de richting van stichtingen, NGO's en Media.
[..]

Vaag antwoord.

Geldstromen zijn er altijd en overal bij iedereen.
Hah. Joke's on you!
pi_195773970
Crimineel Engel nog niet de bak in?
pi_195775233
Ik vind dat Willem Engel maar lekker moet doen wat z'n sponsors willen dat ie doet maar toen ik het las dat hij zich zou bemoeien met iets bij een basisschool kon hij van mij wel een spreekwoordelijk nekschot krijgen.
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 19:18:40 #10
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_201596071
Ik zag hem bij de rechtbank. En hij wilde wel even op de foto voor FOK!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_201596460
Volg ze niet. Mochten ze oprecht zijn ,, top.
Zo niet, kunnen ze de tering krijgen.
pi_201596661
er zijn nog vele malen ergere wappies.
zo hebben wappiestel Frank & Loes hun kinderen van school gehaald, en janken ze over de in hun ogen mislukte slag om Waku Waku.
en dan heb je nog die familie met de 12-jarige zoon, die een rechtszaak aangespannen had omdat hun ouders niet toestaan dat de zoon het vaccin zou halen.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_201596675
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:39 schreef PSVCL het volgende:
Volg ze niet. Mochten ze oprecht zijn ,, top.
Zo niet, kunnen ze de tering krijgen.
Is toch niemand hier op bnw die fan van de gast is.
Meestal kritiek op hem vanaf dag 1 van het hele corona shitzooi.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201597203
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 19:47 schreef Tingo het volgende:

[..]
Is toch niemand hier op bnw die fan van de gast is.
Meestal kritiek op hem vanaf dag 1 van het hele corona shitzooi.
Klopt .. de coronagekkies halen dat soort gasten telkens aan om ons te kunnen framen. Net als de 5g grapjes terwijl niemand van de “wappies” het de laatste 50 topics over 5G heeft gehad

Maar ja, je moet wat als je inhoudelijks niks in te brengen hebt. Kop in het zand en keihard wappie roepen !

Heb je ook een Britse versie van Willem Engel/ Jensen ofzo
pi_201597338
Zou blckbx controlled opposition zijn? Ze hebben een helicopter ingehuurd om een demonstratie te filmen. Beetje overdreven als t mij vraagt, meer iets voor de NOS.
pi_201597573
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:09 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Klopt .. de coronagekkies halen dat soort gasten telkens aan om ons te kunnen framen. Net als de 5g grapjes terwijl niemand van de “wappies” het de laatste 50 topics over 5G heeft gehad

Maar ja, je moet wat als je inhoudelijks niks in te brengen hebt. Kop in het zand en keihard wappie roepen !

Heb je ook een Britse versie van Willem Engel/ Jensen ofzo
Oh ja,en de biowapen, virus lek, bio/nanochip verhalen.

Niet echt zoals Engel/Jensen .Russell Brand (ook 'n media/celeb figuurtje) misschien?

[ Bericht 4% gewijzigd door Tingo op 01-10-2021 20:36:33 ]
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_201597742
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zou blckbx controlled opposition zijn? Ze hebben een helicopter ingehuurd om een demonstratie te filmen. Beetje overdreven als t mij vraagt, meer iets voor de NOS.
Waarschijnlijk...en tijdverspillende...en 'n opgezette target voor de moddergooijers misschien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  vrijdag 1 oktober 2021 @ 20:45:02 #18
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_201597862
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef osodevo het volgende:
Geloven jullie dat lieden zoals Willem Engel, Jensen en die Lange Frans worden aangestuurd door een buitenlandse entiteit zoals Rusland of Amerika die invloed willen en de maatschappij willen ontwrichten?
Wie? Oh die ene van de talk show en die ene rapper..
Zijn die nog op tv dan?
Of doen ze puur voor reclame inkomsten via YT ofzo?
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_201598534
quote:
6s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef osodevo het volgende:
Geloven jullie dat lieden zoals Willem Engel, Jensen en die Lange Frans worden aangestuurd door een buitenlandse entiteit zoals Rusland of Amerika die invloed willen en de maatschappij willen ontwrichten?
Ik denk eerder dat vele complotters in Rusland en 'Republikeins Amerika' een potentieel goudmijntje zien dan dat ze vanuit deze landen worden aangestuurd. De ene jaagt bitcoin na en de ander denkt sponsors met belangen elders te vinden met radicalisme.
pi_201598924
Ik volg Willem Engel niet echt. Ik weet wie het is, ik weet hoe hij er uit ziet. Maar om nou te zeggen dat ik weet waar hij dag in dag uit mee bezig is, nee.

Heb wel een keer met hem staan praten en hij kwam wel oprecht warm over. Of je het nu eens of oneens bent met zijn visie en mindset, hij is heel kalm en kan helder verwoorden. Los van wat je ook vindt hoe hij tegen bepaalde zaken aan kijkt.
pi_201599991
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 20:15 schreef NeeOfTochJA het volgende:
Zou blckbx controlled opposition zijn? Ze hebben een helicopter ingehuurd om een demonstratie te filmen. Beetje overdreven als t mij vraagt, meer iets voor de NOS.
Zeker wel. Die Flavio ook. zit er deep in.
Goeie acteur wel..net echt
pi_201601463
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 oktober 2021 21:52 schreef Twinkle20 het volgende:
Ik volg Willem Engel niet echt. Ik weet wie het is, ik weet hoe hij er uit ziet. Maar om nou te zeggen dat ik weet waar hij dag in dag uit mee bezig is, nee.

Heb wel een keer met hem staan praten en hij kwam wel oprecht warm over. Of je het nu eens of oneens bent met zijn visie en mindset, hij is heel kalm en kan helder verwoorden. Los van wat je ook vindt hoe hij tegen bepaalde zaken aan kijkt.
Zo denk ik ook over Hitler.
  Admin zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:02:07 #23
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_201611887
Jaja, blablablavanillevla
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')