quote:En ze heb een Geforce4 Ti4600
Op dinsdag 21 januari 2003 22:39 schreef Brad het volgende:[..]
Haar harde schijf is vast groot genoeg
Haar processor is vast snel genoeg
Moet kunnen
quote:De echte kracht in dat systeem zit 'm in het feit dat zelfs zij ermee om kan gaan...
Op dinsdag 21 januari 2003 22:46 schreef Brad het volgende:[..]
Kun je de echte kracht van je systeem laten zien
toch?
quote:Beste heer/mevrouw,
Op dinsdag 21 januari 2003 17:34 schreef Isabeau het volgende:
Fok! te Nederland is een succesvolle en zelfstandige Internetsite. Men biedt een compleet pakket aan fora, nieuws en vermaak, "de mens als middelpunt" vormt het uitgangspunt. Er wordt geopereerd vanuit een integrale benadering. De organisatie telt vele medewerkers (crewleden) en heeft vele disciplines in huis. Solitaire werkzaamheden worden geinitieerd en gerealiseerd. Fok! heeft haar sporen reeds verdiend met diverse spraakmakende items. fok! is op zoek naar kandidaten voor de funtie van:Arcee (statistische spin in het web bij opsommingsprojecten)
De baan:
Binnen Fok! bent u verantwoordelijk voor de lijstjes en opsommingen. U bent uw eigen baas en rapporteert direct aan het forum. Een veelheid aan taken komt op uw bordje te liggen, zoals het maken van lijstjes op verzoek van users of crewleden. Ook onderhoudt u externe contacten met andere lijstjesmakers. U wordt geacht mee te denken met de fokkers en relevante andere personen.Profiel:
U beschikt over een degelijke Internet-vooropleiding en heeft relevante werkervaring op het gebied van opsommingen. Bij voorkeur heeft u een aantoonbare affiniteit met Fok! Gezien de interne ontwikkelingen heeft u kennis van grote en lange lijstjes. Cijfermatig inzicht, analytisch vermogen en communicatieve vaardigheden zijn tevens relevant om te kunnen slagen in deze veelzijdige functie.Fok! biedt:
Een interessante uitdaging om in een zelfstandige positie richting en sturing te geven aan de lijstjes situatie van een succesvolle Internetsite.Belangstelling?
Plaats uw sollicitatie met duidelijke motivatie en uw curriculum vitae onder deze fisrt post. Een assesment maakt deel uit van de sollicitatieprocedure.
Naar aanleiding van uw vakature als webspin wil ik bij deze zijn diensten aan uw aanbieden. Ik heb alreeds ervaring in het aanmaken van statistieke lijsten daar ik heb gewerkt bij een bedrijf die gebruik van software analyseert (redelijk onbekend denk ik: Clickly.com)
Als u geintresseerd ben in een verder gesprek zie dan mijn profiel voor een e-mail adres.
Om het over mijn affiniteit met FOK te hebben ben ik nu alweer maanden een actief lezen en soms zelf ook topicstarter (Al blijkt dat ik niet zoveel te vertellen heb). Verder zou ik het leuk vinden om dit soort statistieken te maken
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Guido Moonen
22-Jan-2003
CV:
Naam: Guido Moonen
GebDat: 04-05-1979
Ervaringen:
* 2 jaar gewerkt bij clickly.com waar we software gebruik onderzochten
* 1 jaar gewerkt in detachering bij allerhande bedrijven
Relevante gevorderde kennis van:
- Perl
- C / C ++
- HTML
- SQL / PL/SQL
- MySQL Server.
- Delphi / Pascal
- HTML / XML
- Windows
Relevante kennis van:
- PHP
- Linux (Beheer / Gebruik)
Ziet er nog niet uit en is pas de eerste 2000 threads...
Maar moet ook nog style verzinnen enzo ... maar dit
zijn al wel echt stats (over de eerste 2000 dan he )
quote:psst : Hoe sla je 3 jaar Fok! op op je harde schijf?
Op woensdag 22 januari 2003 22:01 schreef scoutboy het volgende:
quote:Mevrouw de Lit-mod,
Op dinsdag 21 januari 2003 17:34 schreef Isabeau het volgende:
fisrt
[Dit bericht is gewijzigd door Karboenkeltje op 23-01-2003 21:14]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |