abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 11:58:08 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195762918
twitter


quote:
Gideon Everduim (DENK) is een spookstatenlid, maar ontvangt wel geld

NOORD-HOLLAND - Provinciaal Statenlid Gideon Everduim van DENK komt vrijwel nooit meer opdagen bij Statenvergaderingen. DENK is ook de grote afwezige bij commissievergaderingen. Ondertussen blijft zowel de partij als Everduim gewoon geld ontvangen, zo blijkt uit onderzoek van NH Nieuws.



Van de zestien Statenvergaderingen was Everduim acht keer aanwezig, waarvan één keer maar heel kort. De laatste keer dat hij een vergadering volledig bijwoonde was in april van dit jaar. In juni was hij kort aanwezig, maar toen de Commissaris van de Koning de mening van DENK wilde weten over verschillende moties bleek hij plotseling verdwenen. Dit ook tot irritatie van meerdere van zijn collega's.

Tienduizenden euro's belastinggeld
Ondertussen ontvangt Everduim maandelijks wel een vaste vergoeding van 1.200 euro. Navraag bij de provincie leert dat die niet kan worden stopgezet, ook al komt een Statenlid nooit opdagen. Bovendien ontvangt de partij jaarlijks een vaste subsidie van 44.823 euro. En daarvoor komen Everduim en zijn mede-commissieleden ook zelden opdagen bij commissievergaderingen. Bij de commissie Mobiliteit en Bereikbaarheid is zelfs nog nooit een lid van DENK aanwezig geweest.

En als ze er al zijn, leveren ze vrijwel nooit een bijdrage en stellen ze vrijwel geen vragen, zo blijkt uit de notulen. Ook heeft de partij nog nooit Statenvragen gesteld. Everduim zelf is onbereikbaar voor commentaar. Op verschillende verzoeken van NH Nieuws om een reactie, ook richting zijn mede-commissieleden, wordt niet gereageerd.

Ook onbereikbaar voor hoofdbestuur DENK
Ook voor het hoofdbestuur van DENK is het Statenlid lange tijd onbereikbaar. Maar inmiddels is het gelukt contact te krijgen, zo laat een woordvoerder weten. "We hebben sinds kort weer contact kunnen krijgen met de heer Everduim. Donderdagavond hebben we een gesprek en vrijdag kan het bestuur wat meer vertellen over de situatie."

https://www.nhnieuws.nl/n(...)ar-ontvangt-wel-geld
--------------------------------

Diversiteit voor geschiktheid plaatsen, ja dan krijg je dit soort toestanden.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  woensdag 21 oktober 2020 @ 11:59:44 #2
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195762956
Er heerst dan ook een pandemie. Goed dat hij zijn verantwoordelijkheid neemt.
pi_195763003
Ik DENK dat hij wel wat beters te doen heeft, beetje chillen en jonko's smoken enzo jeweetz.
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
pi_195763019
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 11:58 schreef Starhopper het volgende:
[ twitter ]
[..]

--------------------------------

Diversiteit voor geschiktheid
Dit is toch politiek eigen ongeacht de diversiteit?
pi_195763024
Gewoon een graaier dus.. een parasiet.. een oplichter.. het is maar hoe je het wil noemen. Een goed voorbeeld van de mentaliteit van dat volk. Ok.. je mag niet generaliseren.. maar ja.. maar ja..
pi_195763049
Wat racistisch van nhnieuws!
pi_195763280
Ze beginnen gewoon te vroeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:17:13 #8
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195763375
Fijn voor de DENK stemmers dat ze op zo'n nutteloze graaier gestemd hebben
pi_195763401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze beginnen gewoon te vroeg.
En te vaak.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_195763524
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:12 schreef Weltschmerz het volgende:
Ze beginnen gewoon te vroeg.
Volgende vergadering is om 03:00 's nachts, dan zijn dit soort types wel wakker.
U MAD?
pi_195763637
En dat was dan gesprekspartner van Rutte op het Catshuis om over racisme te praten.

Bizar.

[ Bericht 16% gewijzigd door #ANONIEM op 21-10-2020 12:38:00 ]
pi_195763692
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 12:28 schreef Scrummie het volgende:
En dat was dan gesprekspartner van Rutte op het Catshuis inniger racisme te praten.

Bizar.
Dit soort mensen moeten we serieus nemen!!! Niet omdat ze kundig zijn, maar omdat ze niet blank zijn. Triest. En er zullen zoveel betere opties zijn die dit onderwerp kunnen aankaarten dan deze filantropische mongool. Als ik een donkere huidskleur had gehad dan had ik me kapot geschaamd voor zo'n klaploper die je moet vertegenwoordigen.
U MAD?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:31:45 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195763701
Het is aan de betreffende partij, om hierop al dan niet op te reageren. En het is aan het stemvolk, om al dan niet deze partij hiermee weg te laten komen bij de eerstvolgende verkiezingen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 12:34:30 #14
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195763754
Die zijn er wel meer, statenleden en vooral veel gemeenteraadsleden die wel de vergoeding vangen maar zelden tot nooit op komen dagen, dus dit is niet echt nieuwswaardig. Al is schuimbekken op een debiel/marginaal partijtje als DENK wel lachen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')