Zo krijgen we corona nooit onder controle!quote:Op zondag 25 oktober 2020 10:56 schreef Fugue het volgende:
[..]
Nee maar ik heb ook geen koorts, droge hoest of vermoeidheid
Slapenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:27 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Moet je wat hoger liggen, extra kussen of je bed omhoog als je dat kan
Dan slaap je beter
Ik heb echt chronisch slaaptekort ook, denk al ruim 2 jaarquote:
als je nou wat minder interesses had zoals @HPLC had je meer tijd om te slapenquote:Op zondag 25 oktober 2020 12:31 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Ik heb echt chronisch slaaptekort ook, denk al ruim 2 jaar
En nu laatste tijd slaap ik ineens heel slecht, dat hakt er echt in
Helemaal zwarte vlekken onder m’n ogen enzo
Maar gelukkig ga ik volgende maand op vakantie
valt genegeerd worden door een vrouw in dm onder een interesse?quote:Op zondag 25 oktober 2020 13:13 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
als je nou wat minder interesses had zoals @:HPLC had je meer tijd om te slapen
wie is het zodat ik haar een taart kan sturenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:29 schreef HPLC het volgende:
[..]
valt genegeerd worden door een vrouw in dm onder een interesse?
moet je even zoeken in discord vlak nadat eend de chat verliet haha, die taart kun je dus sturen naar een ouwe taartquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:31 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
wie is het zodat ik haar een taart kan sturen
ow ging het over eend, laat maar danquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet je even zoeken in discord vlak nadat eend de chat verliet haha, die taart kun je dus sturen naar een ouwe taart
Ik heb wel dm's genegeerd van Pharkus, Jacqueline, DeBraad en WCH, misschien kun je één van hen een taart sturenquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:37 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ow ging het over eend, laat maar dan
maar ik ken maar van 1 iemand het adres en die stuur ik liever een maaltijdsaladequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb wel dm's genegeerd van Pharkus, Jacqueline, DeBraad en WCH, misschien kun je één van hen een taart sturen
wat moet WCH nou met een maaltijdsalade, daar wordt hij alleen maar kaal vanquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:45 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
maar ik ken maar van 1 iemand het adres en die stuur ik liever een maaltijdsalade
Jij en jac zijn meant to bequote:Op zondag 25 oktober 2020 13:41 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik heb wel dm's genegeerd van Pharkus, Jacqueline, DeBraad en WCH, misschien kun je één van hen een taart sturen
Wie dan haha lolquote:Op zondag 25 oktober 2020 13:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet je even zoeken in discord vlak nadat eend de chat verliet haha, die taart kun je dus sturen naar een ouwe taart
Ze is moeilijk te diagnosticeren.quote:Op zondag 25 oktober 2020 14:36 schreef HPLC het volgende:
[..]
gisteren was er geen hoop meer zei je nog. Of noem je haar dan een hopeloos geval ook
ow dacht dat hij Hart heette in plaats van Hansquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:06 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Ze is moeilijk te diagnosticeren.
Ze is erg afgedwaald dat sowieso.
Hans gefeliciteerd met het winnen van de giro.
Jullie zijn fysiek identiek, waar is het toch misgegaan.quote:Op zondag 25 oktober 2020 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
ow dacht dat hij Hart heette in plaats van Hans
ik zit lekker warm binnen terwijl hij 200 km per dag door de regen fietst, ik weet wel wie de beste keuze heeft gemaaktquote:Op zondag 25 oktober 2020 17:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jullie zijn fysiek identiek, waar is het toch misgegaan.
Ja corona editie van de competitie man man manquote:
dat dachten 10 negers ookquote:Op zondag 25 oktober 2020 18:46 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Die kont past niet bij de voorkant.
Bij Myr is bijvoorbeeld alles perfect
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |