Het is al snel beter dan die @scrupuleusquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Die hoef je hier niet naar toe tr halen hoor
Volgens scrup ben jij maar mijn light versiequote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Het is al snel beter dan die @:scrupuleus
Ik zou niet eens weten wie scrupuleus isquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:43 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Volgens scrup ben jij maar mijn light versie
Is ze so easy?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:32 schreef JochemSjakie het volgende:
@:Jacquelinehasselbaink @:Justin_Case genoeg geneukt?
Je had het net nog over mequote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:48 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Ik zou niet eens weten wie scrupuleus is
Ja boeiend ook verderquote:Op donderdag 22 oktober 2020 10:51 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Dat betekend niet dat ik weet wie jij ben.
Zeker weer te veel thuisbezorgd besteld de laatste tijdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:04 schreef Solotovski het volgende:
Lol zit ik net te rekken op mn stoel, breekt mn rugleuning finaal af.
Ik ken mijn eigen krachten nietquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:08 schreef HPLC het volgende:
[..]
Zeker weer te veel thuisbezorgd besteld de laatste tijd
Viesdikquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:04 schreef Solotovski het volgende:
Lol zit ik net te rekken op mn stoel, breekt mn rugleuning finaal af.
Ouwe viespeukquote:Op donderdag 22 oktober 2020 11:04 schreef Solotovski het volgende:
Lol zit ik net te trekken op mn stoel, breekt mn rugleuning finaal af.
Moet jij wetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 13:47 schreef HPLC het volgende:
[..]
moet ik nu dan in mijn ondertitel zetten Scrupuleus is niet mijn dochtertje?
Verkapt ik ben getrouwdquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man vandaag voor het eerst op inductie gekookt
gelijk standje maximaal
de olie begon gelijk te spetteren en toen ik snel standje lager probeerde zetten spatte er zo een oliedruppel op mn trouwvinger
nu halfuur later heb ik blaarvorming zou het helpen als ik hem nu nog onder de kraan zou houden
Wrm onthoud jij dit soort dingen? Pquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:46 schreef HPLC het volgende:
oude kloon uit 2017, was jij SE niet ofzo
Goede users worden nooit vergetenquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm onthoud jij dit soort dingen? P
ben je mongol dat je op inductie kooktquote:Op donderdag 22 oktober 2020 18:46 schreef Dimachaerus het volgende:
omg man vandaag voor het eerst op inductie gekookt
gelijk standje maximaal
de olie begon gelijk te spetteren en toen ik snel standje lager probeerde zetten spatte er zo een oliedruppel op mn trouwvinger
nu halfuur later heb ik blaarvorming zou het helpen als ik hem nu nog onder de kraan zou houden
Waar staat SE voor?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:46 schreef HPLC het volgende:
oude kloon uit 2017, was jij SE niet ofzo
Omdat er in zijn kansloze leventje verder nooit wat gebeurtquote:Op donderdag 22 oktober 2020 19:58 schreef doggy112 het volgende:
[..]
Wrm onthoud jij dit soort dingen? P
In die van jou wel dan?quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:01 schreef KREEFTx het volgende:
[..]
Omdat er in zijn kansloze leventje verder nooit wat gebeurt
Special Editionquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |