abonnement Unibet Coolblue
pi_195757683
Het is misschien nog heel ver weg, maar ik ga er vanuit dat de corona pandemie ooit eindigt door een vaccin of doordat het virus uitdooft.

Hoe denken jullie dat de wereld eruit zal zien na de pandemie? Zullen mensen zich anders gedragen? Zullen we ons wellicht bewuster van dingen worden zoals het milieu?
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 00:42:24 #2
319979 Fok-it
All is well
pi_195757767
Hetzelfde. Als mensen nu al zoveel moeite hebben met gedragsverandering zal dat linea recta naar het oude gedrag terugspringen wanneer daar weer de mogelijkheid toe is.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  woensdag 21 oktober 2020 @ 07:25:10 #3
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_195759555
Hetzelfde als pré-corona.
Tics van je petten.
pi_195759562
Waarschijnlijk 'n wereld met een economische crisis van jewelste. Verder vermoed ik dat spanningen tussen bevolkingsgroepen (jongeren vs boomers) toe gaan nemen, omdat vooral jongeren veel last zullen hebben van de crisis en bejaarden en boomers relatief minder.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 07:51:31 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195759750
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 07:26 schreef Halcon het volgende:
Waarschijnlijk 'n wereld met een economische crisis van jewelste. Verder vermoed ik dat spanningen tussen bevolkingsgroepen (jongeren vs boomers) toe gaan nemen, omdat vooral jongeren veel last zullen hebben van de crisis en bejaarden en boomers relatief minder.
Dit
En verder qua gedrag en aanrakingen enzo hetzelfde als voor de pandemie
Misschien wat vaker handen wassen maar nabijheid gaan we wel weer opzoeken
Zo is het altijd geweest ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195759831
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:34 schreef TDS0198 het volgende:
Het is misschien nog heel ver weg, maar ik ga er vanuit dat de corona pandemie ooit eindigt door een vaccin of doordat het virus uitdooft.

Hoe denken jullie dat de wereld eruit zal zien na de pandemie? Zullen mensen zich anders gedragen? Zullen we ons wellicht bewuster van dingen worden zoals het milieu?
Ik voorspel een hele hoop grote orgies, pakken wat je pakken kan, het gemiste inhalen _O_
  woensdag 21 oktober 2020 @ 08:02:13 #7
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195759845
Ik denk niet dat er qua gedrag iets verandert ten opzichte van pre-corona. Misschien wat mensen die vaker mondkapjes gaan dragen.
pi_195766890
Februari 2020 met hopelijk blijvend meer mogelijkheden voor mensen die thuiswerken fijn vinden en wat minder vluchten naar andere continenten voor een toespraak of lezing op een congres van een uur wat net zo goed over zoom oid kan worden gestreamd naar iedereen in die zaal.

En mensen wat consistenter handen wassen na toilet enzo, kennelijk deed niet iedereen dat voor maart 😑😬🤮
#WeesGeenWhales
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:45:41 #9
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195767190
Qua vertier de eerste tijd iig erg leeg.

De schrijver van Treurtrips, begin dit jaar verschenen, kan alvast over een tweede en derde deel gaan denken.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 15:46:37 #10
491050 Scheepskok
Beste soepkoker van Ulanda
pi_195767211
Minder naar kantoor :)
Praat over de hel en je komt er.
pi_195767466
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:45 schreef Eightyone het volgende:
Qua vertier de eerste tijd iig erg leeg.

De schrijver van Treurtrips, begin dit jaar verschenen, kan alvast over een tweede en derde deel gaan denken.
Denk juist erg vol, alles en zijn moeder is uitgesteld naar volgend jaar, als het dan nog niet kan (festivals komende zomer? no way in hell, dat komt echt op zeker wel gewoon weer terug allemaal, maar wel in 2022) wordt het gewoon weer een jaar uitgesteld (en sommige grote concerten enzo zijn al uitgesteld tot 2022), dus dan is er dan een gi-nor-mische backlog binnen een paar maanden... en iedereen heeft al tickets! Wordt een gekkenhuis!
#WeesGeenWhales
pi_195767521
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:30 schreef eragon2890 het volgende:

En mensen wat consistenter handen wassen na toilet enzo, kennelijk deed niet iedereen dat voor maart 😑😬🤮
Ik ga echt niet m'n handen wassen als ik alleen m'n piemel heb aangeraakt. Bij #2 oke... of als het toilet super goor is en langs 3 deurklinken moet. Ik was praktisch mijn hele leven 2x per dag mijn handen met zeep op een normale dag. Dat is 1x na het schijten en 1x voor het avondeten. Wat iedereen nu doet is onnodig en ook nog eens ontzettend slecht voor je handen en je lichaam.
Facts don't care about your feelings
pi_195767543
Zo:

Cum hoc ergo propter hoc (correlation does NOT imply causation)
De coronacijfers van vandaag zijn een achteruitkijkspiegel van één à twee weken terug: COR / Het datavertragingstopic #2
pi_195767618
Minder naar kantoor, meer thuiswerken. *O* *O* *O*
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:00:21 #15
213344 Ypmaha
Onjuist bejegend
pi_195769817
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik ga echt niet m'n handen wassen als ik alleen m'n piemel heb aangeraakt. Bij #2 oke... of als het toilet super goor is en langs 3 deurklinken moet. Ik was praktisch mijn hele leven 2x per dag mijn handen met zeep op een normale dag. Dat is 1x na het schijten en 1x voor het avondeten. Wat iedereen nu doet is onnodig en ook nog eens ontzettend slecht voor je handen en je lichaam.
gatverdamme, vies varken
je doucht zeker ook alleen maar na het sporten? :')
pi_195769826
max het eerste jaar anders, daarna komen we erachter dat dat te duur is en dan gaan we weer terug naar pre-corona.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195769863
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik ga echt niet m'n handen wassen als ik alleen m'n piemel heb aangeraakt. Bij #2 oke... of als het toilet super goor is en langs 3 deurklinken moet. Ik was praktisch mijn hele leven 2x per dag mijn handen met zeep op een normale dag. Dat is 1x na het schijten en 1x voor het avondeten. Wat iedereen nu doet is onnodig en ook nog eens ontzettend slecht voor je handen en je lichaam.
:r
pi_195769878
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:34 schreef TDS0198 het volgende:
Het is misschien nog heel ver weg, maar ik ga er vanuit dat de corona pandemie ooit eindigt door een vaccin of doordat het virus uitdooft.

Hoe denken jullie dat de wereld eruit zal zien na de pandemie? Zullen mensen zich anders gedragen? Zullen we ons wellicht bewuster van dingen worden zoals het milieu?
Eerst jaar na pandemie iets anders gedragen

Milieu zal in het begin beter worden, alleen later er zal geld verdiend moeten worden dus na paar jaar gewoon terug bij af

Of er komt pandemie deel x

quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:30 schreef eragon2890 het volgende:
Februari 2020 met hopelijk blijvend meer mogelijkheden voor mensen die thuiswerken fijn vinden en wat minder vluchten naar andere continenten voor een toespraak of lezing op een congres van een uur wat net zo goed over zoom oid kan worden gestreamd naar iedereen in die zaal.

En mensen wat consistenter handen wassen na toilet enzo, kennelijk deed niet iedereen dat voor maart 😑😬🤮
Gelukkig is feb 2020 al voorbij 😂
  woensdag 21 oktober 2020 @ 18:03:45 #19
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_195769886
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 15:59 schreef eragon2890 het volgende:

[..]

Denk juist erg vol, alles en zijn moeder is uitgesteld naar volgend jaar, als het dan nog niet kan (festivals komende zomer? no way in hell, dat komt echt op zeker wel gewoon weer terug allemaal, maar wel in 2022) wordt het gewoon weer een jaar uitgesteld (en sommige grote concerten enzo zijn al uitgesteld tot 2022), dus dan is er dan een gi-nor-mische backlog binnen een paar maanden... en iedereen heeft al tickets! Wordt een gekkenhuis!
Maar café's en discotheken zijn op een gegeven moment voor een groot deel overleden. Van de nu nog gevulde winkelpanden gaan er ook de nodige het op termijn niet overleven.

Dus er zal op die vlakken een soort wederopbouw plaats moeten vinden.
pi_195769899
vooral een grote economische malaise, hopelijk is dit niet de voorbode van een oorlog tussen diverse landen.

Zie het jaar 1929.
pi_195769946
pi_195770181
Als het écht voorbij is zal de vraag naar festivals, uitgaan etc. enorm zijn verwacht ik. Daar kunnen nieuwe ondernemers zich op in springen.
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_195770226
vierkant
pi_195770229
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:25 schreef StarmanFR het volgende:
Als het écht voorbij is zal de vraag naar festivals, uitgaan etc. enorm zijn verwacht ik. Daar kunnen nieuwe ondernemers zich op in springen.
ook alleen de eerste 6 maanden
pi_195770238
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:29 schreef Leonos het volgende:

[..]

ook alleen de eerste 6 maanden
Hoezo?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_195770241
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:29 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Hoezo?
Dan gaat iedereen weer terug naar de normale leef
pi_195770260
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:30 schreef Leonos het volgende:

[..]

Dan gaat iedereen weer terug naar de normale leef
Ah, dat is uitgaan etc. niet zo 'bijzonder' meer zijn en neemt de vraag weer iets/stabiliseert het weer denk je?
Check my youtube channel with the best music and road movies: http://www.youtube.com/user/StarmanFR
pi_195770265
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:31 schreef StarmanFR het volgende:

[..]

Ah, dat is uitgaan etc. niet zo 'bijzonder' meer zijn en neemt de vraag weer iets/stabiliseert het weer denk je?
Jep.
pi_195770525
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef Document1 het volgende:

[..]

:r
Jij beeldt uit wat ik dacht
pi_195770544
quote:
4s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:28 schreef Leonos het volgende:
vierkant
Voor de slanke lijn is dit niet best inderdaad :N
pi_195770636
In een ernstig geval denk ik :

het ergste corona gaat nog komen, een extreme variant.

na 2025 :

Wereldbevolking 7 naar 4 miljard.
Nederland van 17,5 naar 11 miljoen.

Veel woningen staan leeg, onverkoopbaar, de natuur groeit eromheen, Amsterdam verpaupert.
Veel werk in fysieke beroepen, weinig werk in digitale beroepen, social media bereik een dieptepunt de mens kiest weer voor fysieke contacten en vriendschappen het beeldscherm is niet meer nummer 1.

De gemiddeld levensverwachting van 81 naar 73 gedaald maar de kwaliteit van het leven en gezondheid is sterk omhoog gegaan.

Armoede en honger in arme landen is zo goed als verdwenen door een eerlijkere wereld bevolking.
Interessant he ?
pi_195771181
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:02 schreef Document1 het volgende:

[..]

:r
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef Ypmaha het volgende:

[..]

gatverdamme, vies varken
je doucht zeker ook alleen maar na het sporten? :')
Zo erg is het dus al met de mensheid dat dit blijkbaar vies is. Terwijl al zo vaak bewezen is dat overdreven hygiëne helemaal niet goed is voor je, vooral niet met zeep. Je hoeft maar 4 plekken iedere dag te schoon te maken: tanden, oksels, kruis en kont.
Facts don't care about your feelings
pi_195772002
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:03 schreef AlwaysConnected het volgende:

[..]

Eerst jaar na pandemie iets anders gedragen

Milieu zal in het begin beter worden, alleen later er zal geld verdiend moeten worden dus na paar jaar gewoon terug bij af

Of er komt pandemie deel x
[..]

Gelukkig is feb 2020 al voorbij 😂
Ik bedoel net zo qua sociaal level en gedrag als voor de pandemie, wat jij ook zegt (al dan niet na een korte opnieuw wen periode, denk dat dat wel meevalt), dus denk dat we het ongeveer eens zijn.

Hoewel ik wat optimistischer ben over milieu, A) kost meer om niet te fixen (fossiel nu bv duurder dan groen) en B) met meer thuiswerken heb je per definitie minder autos, milieuschade etc. :)
#WeesGeenWhales
pi_195772070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:03 schreef Eightyone het volgende:

[..]

Maar café's en discotheken zijn op een gegeven moment voor een groot deel overleden. Van de nu nog gevulde winkelpanden gaan er ook de nodige het op termijn niet overleven.

Dus er zal op die vlakken een soort wederopbouw plaats moeten vinden.
Ik had het ook specifiek over de grote uitgestelde elementen of nu voor 2022 geplande concerten 😉
#WeesGeenWhales
pi_195772217
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:57 schreef Zwolsboy het volgende:
In een ernstig geval denk ik :

het ergste corona gaat nog komen, een extreme variant.

na 2025 :

Wereldbevolking 7 naar 4 miljard.
Nederland van 17,5 naar 11 miljoen.

Veel woningen staan leeg, onverkoopbaar, de natuur groeit eromheen, Amsterdam verpaupert.
Veel werk in fysieke beroepen, weinig werk in digitale beroepen, social media bereik een dieptepunt de mens kiest weer voor fysieke contacten en vriendschappen het beeldscherm is niet meer nummer 1.

De gemiddeld levensverwachting van 81 naar 73 gedaald maar de kwaliteit van het leven en gezondheid is sterk omhoog gegaan.

Armoede en honger in arme landen is zo goed als verdwenen door een eerlijkere wereld bevolking.

Okay, twee vragen:

1) Waarom zou dit in godsnaam ineens zo'n dodelijke ziekte worden? Simp virusjes als dit worden meestal door evolutie nog zwakker niet ineens gevaarlijk(er).

2) Hoe is dat ernstig? Klinkt als de best mogelijke uitkomst bijna, weer fysiek contact, gezelligheid, milieu gaat niet stuk, go go corona!

En dat % wat komt te overlijden dan zijn toch nog steeds de zwakkere elementen dan vooral, en zo'n kleinere bevolking is best gunstig. Ook al omdat we dan minder onze luxe leventje hoeven op te geven om het klimaat te redden bv, want minder mensen is minder druk op planeet bij zelfde footprint per persoon! Bv.

Also, met een lagere bevolking straks minder zorgkosten dan en dus lagere premies! En veel minder pensioenen uit te betalen 😃

Zo maar ff een paar voordelen.
#WeesGeenWhales
pi_195772266
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik ga echt niet m'n handen wassen als ik alleen m'n piemel heb aangeraakt. Bij #2 oke... of als het toilet super goor is en langs 3 deurklinken moet. Ik was praktisch mijn hele leven 2x per dag mijn handen met zeep op een normale dag. Dat is 1x na het schijten en 1x voor het avondeten. Wat iedereen nu doet is onnodig en ook nog eens ontzettend slecht voor je handen en je lichaam.
... okay, laat maar ik trek die hoop weer in.


😅🤢🤮
#WeesGeenWhales
pi_195772401
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 16:01 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Ik ga echt niet m'n handen wassen als ik alleen m'n piemel heb aangeraakt. Bij #2 oke... of als het toilet super goor is en langs 3 deurklinken moet. Ik was praktisch mijn hele leven 2x per dag mijn handen met zeep op een normale dag. Dat is 1x na het schijten en 1x voor het avondeten. Wat iedereen nu doet is onnodig en ook nog eens ontzettend slecht voor je handen en je lichaam.
... okay, laat maar ik trek die hoop weer in.


😅🤢🤮
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 18:00 schreef sjorsie1982 het volgende:
max het eerste jaar anders, daarna komen we erachter dat dat te duur is en dan gaan we weer terug naar pre-corona.
Te duur is nog niet eens de primaire reden, ruime meerderheid van de bevolking wil ook gewoon zowieso zo snel mogelijk weer terug naar naar een festival of ander event kunnen of een voetbalstadion of met vrienden aan één tafel zitten in een restaurant of een knuffel geven en ga zo maar door.

Niet voor niets dat Rutte en De Jonge steeds roepen dat dat zo snel mogelijk weer gaat mogen en dat ze zelf ook niet kunnen wachten, ze proberen te redden wat er nog over is van het draagvlak. Zodra de regels eraf gaan is het voor die echt zeker meer dan 60% die genoeg heeft van de regels echt "jetzt geht los".

Voor voorbeeld/bewijs: zie de roaring twenties. Waar volgden die ook alweer op? 🤔

Of nu Shenzhen waar in Maart (!) de clubs alweer volstonden met dansende jongeren, en nu Wuhan etc hetzelfde. Die vieren alweer massaal parties met honderden of duizenden mensen want virus weg. 😂
#WeesGeenWhales
pi_195772466
*O* *O* *O* Nooit meer handen schudden hoop ik *O* *O* *O*
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_195772629
Uiteindelijk wel weer hetzelfde. De natuur lost alles zelf wel op en wij domme mensjes hebben daar niets mee in te brengen. O+

Hopelijk een beetje snel, pandemieën verdwijnen na verloop van tijd wel weer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_195772665
Zoals normaal
N A P O L I
C A M P A N I A
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')