Aaaah ik ben dus weer gastmod vanavondquote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:18 schreef Zipportal het volgende:
Graag reeksen, @:Paul
Hup Liverpool.
Mijn goedkeuring heb je.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 14:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Aaaah ik ben dus weer gastmod vanavond
Ja zonder publiek is voetbal echt saai, kon gisteren slecht mijn aandacht bij PSG - MANU houden.quote:
Fake crowd noise is een must geworden.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:02 schreef mabo11 het volgende:
[..]
Ja zonder publiek is voetbal echt saai, kon gisteren slecht mijn aandacht bij PSG - MANU houden.
Ik hoop dat Frenkie begint op het middenveld.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef davidstraten het volgende:
Hoop dat Kudus, van de Beek en Alvarez op het middenveld starten. Heb ook liever Gravenberch dan Alvarez, maar tegen Liverpool heb je ook wat kracht nodig! Laat ik eens positief doen met een voorspelling: 2-1 Ajax (Tadic 2x en Salah)
Nieuwste FIFA zeker nog niet aangeschaft.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef davidstraten het volgende:
Hoop dat Kudus, van de Beek en Alvarez op het middenveld starten. Heb ook liever Gravenberch dan Alvarez, maar tegen Liverpool heb je ook wat kracht nodig! Laat ik eens positief doen met een voorspelling: 2-1 Ajax (Tadic 2x en Salah)
Jammer wel dat Gudelj ergens anders zijn gif etaleert .quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef davidstraten het volgende:
waar hij ook speelt die is alleen maar met z'n haar bezigquote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jammer wel dat Gudelj ergens anders zijn gif etaleert .
Alles om zijn zusje goed nat te krijgen.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
waar hij ook speelt die is alleen maar met z'n haar bezig
Je moet je FIFA eens updaten met de nieuwste selecties, Hans.quote:Op woensdag 21 oktober 2020 16:46 schreef davidstraten het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |