abonnement Unibet Coolblue
pi_195754989
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:14 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, idem.
Ik had ze eens opgezocht. Het is een pollster die ook een soort van "social desirability" correctie doet. Dat doen ze dan door te vragen wat mensen denken dat de buren stemmen en daar corrigeren ze dan nog weer voor. Ik kan me zo voorstellen dat zo'n correctie gunstig uitpakt voor de kandidaat die in de peilingen achter staat.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195755072
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:38 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik had ze eens opgezocht. Het is een pollster die ook een soort van "social desirability" correctie doet. Dat doen ze dan door te vragen wat mensen denken dat de buren stemmen en daar corrigeren ze dan nog weer voor. Ik kan me zo voorstellen dat zo'n correctie gunstig uitpakt voor de kandidaat die in de peilingen achter staat.
Rare methodiek. Ik weet niet of dat gunstig werkt voor de kandidaat die achter staat, maar misschien juist een kandidaat met de grootste schreeuwers cq. bordenplaatsers.
pi_195755133
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:43 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Rare methodiek. Ik weet niet of dat gunstig werkt voor de kandidaat die achter staat, maar misschien juist een kandidaat met de grootste schreeuwers cq. bordenplaatsers.
Nou ja zoals ik de correctie begrijp betekent het feit dat jij zegt X te stemmen en ook denkt dat al je buren X stemmen dat dan impliciet een mate van benvloeding wordt aangenomen en daarvoor wordt gecorrigeerd. Hoe dat precies uitwerkt weet ik niet, maar daar zijn ze volgens mij verder ook niet transparant over.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:48:07 #104
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195755160
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:30 schreef Ulx het volgende:

[..]

Beweer ik ook niet.

Ik vraag me echter wel af of Trump zijn aanhang heeft weten te overtuigen omdat hij vergeleken met 2016 veel lager scoort in de peilingen.

Het lijkt me onlogisch dat er met minder enthousiasme meer mensen op hem gaan stemmen dan vier jaar terug. In absolute aantallen.

Maar ik kan me vergissen.
Lijkt me ook logisch, maar ik ga niet vooruit lopen op een verkiezing, op basis van de peilingen en endorsements.
Zeg overigens niet dat jij dit doet.
pi_195755214
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:46 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja zoals ik de correctie begrijp betekent het feit dat jij zegt X te stemmen en ook denkt dat al je buren X stemmen dat dan impliciet een mate van benvloeding wordt aangenomen en daarvoor wordt gecorrigeerd. Hoe dat precies uitwerkt weet ik niet, maar daar zijn ze volgens mij verder ook niet transparant over.
Ja, precies, maar als je buren een bordje in de tuin hebben staan dan ga jij zeker zeggen wat dat bordje is en dus vermoed ik dat er gecorrigeerd gaat worden richting de kandidaat met de meeste mensen die bordjes heel belangrijk vinden doordat die overgerepresenteerd worden en ik vermoed dat Trump dat is, maar dat kan ik mis hebben.
pi_195755268
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, precies, maar als je buren een bordje in de tuin hebben staan dan ga jij zeker zeggen wat dat bordje is en dus vermoed ik dat er gecorrigeerd gaat worden richting de kandidaat met de meeste mensen die bordjes heel belangrijk vinden en ik vermoed dat Trump dat is, maar dat kan ik mis hebben.
Nee, ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel. :P
Er wordt niet gecorrigeerd voor wat jouw buren stemmen. Er wordt (negatief) gecorrigeerd voor wat jij stemt indien dat in overeenstemming is met wat je denkt dat je buren stemmen. Dus als je denkt dat al je buren Trump stemmen vanwege bordjes en jij stemt naar eigen zeggen ook Trump, dan wordt dat misschien gewogen als "90% Trump, 10% Biden" ofzo. Maar goed, dat is speculeren van mijn kant.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:55:49 #107
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195755280
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ja, precies, maar als je buren een bordje in de tuin hebben staan dan ga jij zeker zeggen wat dat bordje is en dus vermoed ik dat er gecorrigeerd gaat worden richting de kandidaat met de meeste mensen die bordjes heel belangrijk vinden en ik vermoed dat Trump dat is, maar dat kan ik mis hebben.
Bovendien scoort Trump nog steeds hoog in polls met wie mensen denken dat er gaat winnen. Veel mensen verwachten nog steeds winst voor Trump ondanks de polls, dus die mindset zal hier ook wel een effect op hebben.

En je hebt gelijk met borden / vlaggen. Ik woon in LA en was vorige week op roadtrip door Californie en ik zag veel meer Trump vlaggen en borden dan Biden vlaggen en borden, ondanks dat Trump Californie toch niet zal winnen. Wat ook meteen twijfel schept over die "shy Trump voter" theorie want erg shy lijken ze niet. :P
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_195755294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nee, ik denk dat je niet helemaal begrijpt wat ik bedoel. :P
Er wordt niet gecorrigeerd voor wat jouw buren stemmen. Er wordt (negatief) gecorrigeerd voor wat jij stemt indien dat in overeenstemming is met wat je denkt dat je buren stemmen. Dus als je denkt dat al je buren Trump stemmen vanwege bordjes en jij stemt naar eigen zeggen ook Trump, dan wordt dat misschien gewogen als "90% Trump, 10% Biden" ofzo. Maar goed, dat is speculeren van mijn kant.
Ah, op die fiets... dus, als jij denkt dat jouw buren Trump stemmen en jij zegt ook Trump, dan is de kans groter dat je het sociaal wenselijke antwoord zou geven en dus telt deze pollster naar het zich doet aanzien dan een deel als shy vote voor de andere kant?
pi_195755308
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:56 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ah, op die fiets... dus, als jij denkt dat jouw buren Trump stemmen en jij zegt ook Trump, dan is de kans groter dat je het sociaal wenselijke antwoord zou geven en dus telt deze pollster naar het zich doet aanzien dan een deel als shy vote voor de andere kant?
Ja, zo interpreteer ik de correctie voor "Social desirability" in ieder geval.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:03:30 #110
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195755393
Silver had overigens al wel voorspeld dat de race wat dichter naar elkaar zou schuiven naarmate het dichter bij election day komt.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195755438
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:03 schreef Puddington het volgende:
Silver had overigens al wel voorspeld dat de race wat dichter naar elkaar zou schuiven naarmate het dichter bij election day komt.
Silver kan wel van alles roepen. :P
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:09:08 #112
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195755471
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:06 schreef Monolith het volgende:

[..]

Silver kan wel van alles roepen. :P
Klopt en hij heeft wat meningen waar ik sterk betwijfel of het klopt, maar hij weet wel wat van statistiek af.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:12:39 #113
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195755533
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:13 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Piepklein? Nou....Frankrijk is de derde kernmacht qua grootte na de VS en Rusland.
Helaas weinig rakettechnologie, je kunt wel een kernwapen hebben maar als je dat met een katapult moet afschieten heb je er ook weinig aan ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195755592
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:09 schreef Puddington het volgende:

[..]

Klopt en hij heeft wat meningen waar ik sterk betwijfel of het klopt, maar hij weet wel wat van statistiek af.
Nou ja, hij kan best iets weten van statistiek, maar roepen dat het in de peilingen spannender gaan worden heeft weinig meer statistiek van doen. Tenzij er een paar hele sterke outliers zijn die naarmate de verkiezingen dichtbij komen stiekem gaan middelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:17:22 #115
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195755616
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:07 schreef Tweek het volgende:

[..]

Het is ook nog niet bekend of deze stemmen voor Biden zijn.
mwah, de die hard Trump fan gaat natuurlijk niet zomaar per post stemmen ;)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:17:28 #116
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195755617
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:16 schreef Monolith het volgende:

[..]

Nou ja, hij kan best iets weten van statistiek, maar roepen dat het in de peilingen spannender gaan worden heeft weinig meer statistiek van doen. Tenzij er een paar hele sterke outliers zijn die naarmate de verkiezingen dichtbij komen stiekem gaan middelen.
Klopt, hij gaat heel erg prat op data maar wanneer hij politieke trends moet voorspellen raakt het soms kant nog wal.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195755658
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:17 schreef Puddington het volgende:

[..]

Klopt, hij gaat heel erg prat op data maar wanneer hij politieke trends moet voorspellen raakt het soms kant nog wal.
Ik weet niet wat "politieke trends voorspellen is". Kijk, forecasting is interessant, maar is het resultaat van een model toegepast op data. Voorspellen hoe de data zich gaat ontwikkelen is in mijn ogen meer punditry.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Redactie Games dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:21:00 #118
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195755681
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:19 schreef Monolith het volgende:

[..]

Ik weet niet wat "politieke trends voorspellen is". Kijk, forecasting is interessant, maar is het resultaat van een model toegepast op data. Voorspellen hoe de data zich gaat ontwikkelen is in mijn ogen meer punditry.
Dat versta ik onder voorspellen :P
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195755932
twitter
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:35:20 #120
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195755937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:12 schreef zalkc het volgende:

[..]

Helaas weinig rakettechnologie, je kunt wel een kernwapen hebben maar als je dat met een katapult moet afschieten heb je er ook weinig aan ;)
Heel offtopic maar:

De M51 heeft een actieradius van 10k kilometer, gaat mach 25 en kan meerdere kernkoppen meenemen.

Ik zou dat geen katapult noemen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:36:37 #121
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195755965
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

Heel offtopic maar:

De M51 heeft een actieradius van 10k kilometer, gaat mach 25 en kan meerdere kernkoppen meenemen.

Ik zou dat geen katapult noemen.
uit 2010, laatste keer dat ik me er in verdiepte was ronds de eeuwwisseling :@
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  Overall beste user 2022 dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:42:46 #122
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195756081
twitter


Tja, hmm, ga maar aan de rechter uitleggen waarom Trump dan zulke berichten plaatst.

Is hij misschien een idioot?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195756206
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:00 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Het verklaart ook buren elkaar naar het leven kunnen staan. Ik kan me goed voorstellen dat zo'n wappie na nog een paar jaar van polarisering er volledig van overtuigd is dat ik een gevaar voor de samenleving ben, want ik ben een verkrachter en satanist.en dan komen de hakmessen te voorschijn. En dan zullen een aantal wappie op BNW los gaan, helemaal als hun grote leider het toejuicht.
Ja, daarom is ook niet alles koek en ei als Biden wint. De VS zit dan nog steeds met een gigantische probleem wat hen blijft destabiliseren.
pi_195756258
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Tja, hmm, ga maar aan de rechter uitleggen waarom Trump dan zulke berichten plaatst.

Is hij misschien een idioot?
Opvallend genoeg claimt de DOJ als persoonlijke advocatenkantoor van Trump dat toen Trump op Twitter zei dat een mevrouw loog over dat hij haar verkracht had, dit een officile handeling was.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:52:11 #125
8369 speknek
Another day another slay
pi_195756294
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:42 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]

Tja, hmm, ga maar aan de rechter uitleggen waarom Trump dan zulke berichten plaatst.

Is hij misschien een idioot?
Ik denk dat na 60.000 ofzo leugens de Tucker Carlson defence best goed kan werken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:50:05 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_195757260
twitter


AOC streamt games met Pokimane en Ilhan Omar komt ook langs. Deze tijdlijn heeft ook leuke kanten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2020 @ 00:26:43 #127
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195757597
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:50 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

AOC streamt games met Pokimane en Ilhan Omar komt ook langs. Deze tijdlijn heeft ook leuke kanten.
Jacksepticeye doet ook mee. Dat zijn geen kleine namen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195758018
twitter

Pence gaat met 2 weken voor de verkiezingen een rally in zijn thuisstaat Indiana houden, een staat waar Trump met 19% won in 2016
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 01:34:11 #129
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195758061
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 00:26 schreef Puddington het volgende:

[..]

Jacksepticeye doet ook mee. Dat zijn geen kleine namen.
Jij zegt het :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 21 oktober 2020 @ 01:36:00 #130
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195758068
Even een crosspostje uit COR.

Het CDC zegt dat de VS 300.000 doden boven de normale oversterfte zit door covid, dat zou betekenen dat het echte dodental door covid nu over de 500.000 ligt in de VS.

https://www.washingtonpos(...)a580836ed_story.html

Another fine job, Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195758100
twitter

Temper tantrum coming up! *O*

Ow die heeft hij geloof ik al gehad:

twitter


De vragen waren te moeilijk denk ik -O-
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195758123
quote:
10s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:45 schreef Kijkertje het volgende:
[ twitter ]
Temper tantrum coming up! *O*

Ow die heeft hij geloof ik al gehad:

[ twitter ]

De vragen waren te moeilijk denk ik -O-
Door de NYPost ja.
pi_195758162
twitter

quote:
President Trump and his allies have tried to paint the Democratic nominee, Joseph R. Biden Jr., as soft on China, in part by pointing to his son's business dealings there.

Senate Republicans produced a report asserting, among other things, that Mr. Biden's son Hunter "opened a bank account" with a Chinese businessman, part of what it said were his numerous connections to "foreign nationals and foreign governments across the globe."

But Mr. Trump's own business history is filled with overseas financial deals, and some have involved the Chinese state. He spent a decade unsuccessfully pursuing projects in China, operating an office there during his first run for president and forging a partnership with a major government-controlled company.

And it turns out that China is one of only three foreign nations -- the others are Britain and Ireland -- where Mr. Trump maintains a bank account, according to an analysis of the president's tax records, which were obtained by The New York Times. The foreign accounts do not show up on Mr. Trump's public financial disclosures, where he must list personal assets, because they are held under corporate names. The identities of the financial institutions are not clear.

The Chinese account is controlled by Trump International Hotels Management L.L.C., which the tax records show paid $188,561 in taxes in China while pursuing licensing deals there from 2013 to 2015.

The tax records do not include details on how much money may have passed through the overseas accounts, though the Internal Revenue Service does require filers to report the portion of their income derived from other countries. The British and Irish accounts are held by companies that operate Mr. Trump's golf courses in Scotland and Ireland, which regularly report millions of dollars in revenue from those countries. Trump International Hotels Management reported just a few thousand dollars from China.

In response to questions from The Times, Alan Garten, a lawyer for the Trump Organization, said the company had "opened an account with a Chinese bank having offices in the United States in order to pay the local taxes" associated with efforts to do business there. He said the company had opened the account after establishing an office in China "to explore the potential for hotel deals in Asia."

"No deals, transactions or other business activities ever materialized and, since 2015, the office has remained inactive," Mr. Garten said. "Though the bank account remains open, it has never been used for any other purpose."

Mr. Garten would not identify the bank in China where the account is held. Until last year, China's biggest state-controlled bank rented three floors in Trump Tower, a lucrative lease that drew accusations of a conflict of interest for the president.

[..]


[ Bericht 57% gewijzigd door Kijkertje op 21-10-2020 02:11:52 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  woensdag 21 oktober 2020 @ 02:56:44 #134
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_195758343
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:53 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Door de NYPost ja.
Heb je de film al gecast? Het was Robert Redford en Dustin Hofman de vorige keer. Wie speelt wie in jou verhaal?
pi_195758652
twitter

Ook leuk. De nulletjes op de juiste plaats.
pi_195759168
Ideeen om het presidentschap aan banden te leggen zodat het soort toestanden als die bij Trump voorkomen worden.

twitter


Watergate Led to Reforms. Now, Would-Be Reformers Believe, So Will Trump.

Among the possibilities are proposals developed by a Justice Department official from the Bush administration and a White House counsel under President Barack Obama.
quote:
After the twin traumas of the Vietnam War and the Watergate scandal came a period of change in the nation’s capital. The system set about reinventing itself to realign the balance of power, establish new guardrails for those in high office and try to enforce greater accountability.

Two weeks before an election that will determine whether President Trump wins another term or is repudiated by voters, some in both parties are already looking beyond him to map out a similar rewriting of the rules. After four years in which the old post-Watergate norms have been shattered, the would-be reformers anticipate a counterreaction to establish new ones.

“It’s pretty obvious that Trump has, through his actions and words, exposed a number of weaknesses in the normative and legal restraints on the presidency,” said Jack L. Goldsmith, a Harvard Law School professor. “He has revealed that there are a lot of gaps in presidential accountability and that norms are not as solid as we thought. He has revealed that the presidency is due for an overhaul for accountability akin to the 1974 reforms.”

Mr. Goldsmith, an assistant attorney general under President George W. Bush, has teamed up with Robert F. Bauer, a White House counsel under President Barack Obama, to produce what they hope could be a bipartisan blueprint for what such an overhaul would look like. Among their ideas are empowering future special counsels; restricting a president’s pardon power and private business interests; and protecting journalists from government intimidation.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195759602
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
Even een crosspostje uit COR.

Het CDC zegt dat de VS 300.000 doden boven de normale oversterfte zit door covid, dat zou betekenen dat het echte dodental door covid nu over de 500.000 ligt in de VS.

https://www.washingtonpos(...)a580836ed_story.html

Another fine job, Trump.
Ook al ben ik tegen Trump, dit klopt natuurlijk niet.
Die 200.000 officiele corona-doden vallen niet onder de normale sterfte, dus je telt ze dubbel in de 500.000

Edit: Spuit 11, is in het topic in COR al genoemd
  Overall beste user 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 07:36:16 #138
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195759633
twitter


Heads should roll.....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Overall beste user 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 07:44:35 #139
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195759692
@Trumpfans: Aan wie zijn deze kinderen verkocht?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195760021
Dit is al afschuwelijk genoeg. Maar ook ik vraag me af waar ze terecht gaan komen. Er zijn vreselijke mensen op de wereld die azen op hulpeloze alleenstaande kinderen.
Ik begrijp dat ze wel de kinderen hebben, maar geen ouders meer kunnen vinden.
  Overall beste user 2022 woensdag 21 oktober 2020 @ 08:29:27 #141
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195760039
Als dat "Biden doet aan kinderhandel" ook al projectie was....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  woensdag 21 oktober 2020 @ 08:39:10 #142
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195760129
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 08:29 schreef Ulx het volgende:
Als dat "Biden doet aan kinderhandel" ook al projectie was....
Ik ben al lang geleden overtuigd geraakt dat Trump niet snugger genoeg is om anderen te beschuldigen van praktijken waar hij zelf geen ervaring mee gehad heeft.

Alles waarvan Trump op Twitter anderen beschuldigd is pure projectie omdat zijn kleine brein niet verder kan denken dan zijn eigen levenservaring.
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2020 @ 09:20:48 #143
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195760554
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:34 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Jij zegt het :D
Uiteindelijk keken er iets van 600.000 mensen, de accounts van die streamers ook meegerekend. Dat is goed genoeg voor de derde plaats van grootste aantal gelijktijdige kijkers ooit op Twitch. Ter vergelijking, die streams van Biden en Trump trokken maar 1000 kijkers.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
pi_195761042
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:36 schreef Tijger_m het volgende:
Even een crosspostje uit COR.

Het CDC zegt dat de VS 300.000 doden boven de normale oversterfte zit door covid, dat zou betekenen dat het echte dodental door covid nu over de 500.000 ligt in de VS.

https://www.washingtonpos(...)a580836ed_story.html

Another fine job, Trump.
Maar wel minder economische schade. Of kan dat niet op het conto van het lossere beleid worden geschreven?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 09:58:19 #145
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195761088
Ik heb het een tijdje niet gevolgd, maar ik krijg het gevoel dat Trump er slecht voor staat en dat een aantal Reps. al het zinkende schip proberen te verlaten. Zie ik dat verkeerd?
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:12:16 #146
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195761285
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:58 schreef zalkc het volgende:
Ik heb het een tijdje niet gevolgd, maar ik krijg het gevoel dat Trump er slecht voor staat en dat een aantal Reps. al het zinkende schip proberen te verlaten. Zie ik dat verkeerd?
Dat zie je niet verkeerd, vooral de lokale republikeinse politici zitten in zwaar weer. Het beeld wat je ziet dat top-republikeinen het zinkende schip proberen te verlaten is meer voor de bhne. Vaak zie je dit soort acties wanneer de partij er slecht voor staat. Mocht Trump alsnog de verkeizingen winnen, dan staat te top weer paraat, en het is business as usual. Dat veel republikeinen grond verliezen in kleine districten is veel zorgelijker voor de GOP, want zij zijn het voetvolk dat het vuile werk moeten doen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:14:19 #147
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195761320
quote:
1s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 09:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar wel minder economische schade. Of kan dat niet op het conto van het lossere beleid worden geschreven?
de rekening voor dit beleid is nog niet op de deurmat gevallen..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  woensdag 21 oktober 2020 @ 10:17:26 #148
85331 zalkc
AKA Coracle
pi_195761371
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 10:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat zie je niet verkeerd, vooral de lokale republikeinse politici zitten in zwaar weer. Het beeld wat je ziet dat top-republikeinen het zinkende schip proberen te verlaten is meer voor de bhne. Vaak zie je dit soort acties wanneer de partij er slecht voor staat. Mocht Trump alsnog de verkeizingen winnen, dan staat te top weer paraat, en het is business as usual. Dat veel republikeinen grond verliezen in kleine districten is veel zorgelijker voor de GOP, want zij zijn het voetvolk dat het vuile werk moeten doen.
Word er niet gevreesd voor een bijltjesdag als Trump wel wint? (aan de andere kant is de bijltjesdag misschien nog wel groter als de GOP schoon schip gata maken na het Trump-era)
Jahaaa.. Mijn mening verandert vaak. Niet dat ik niet weet wat ik zeg. Maar ik houd mij liever niet vast aan oude denkbeelden als nieuwe beter zijn...
pi_195761415
quote:
0s.gif Op woensdag 21 oktober 2020 01:22 schreef L3gend het volgende:
[ twitter ]
Pence gaat met 2 weken voor de verkiezingen een rally in zijn thuisstaat Indiana houden, een staat waar Trump met 19% won in 2016
Als Trump en Pence zo doorgaan hun fans naar superverspreidingsfeestjes te lokken, zijn hun kiezers over twee weken te ziek of te dood om nog op hen te stemmen.
  Redactie Games woensdag 21 oktober 2020 @ 10:20:30 #150
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195761431
Het is ook typisch dat de GOP, de partij van het zogenaamde redelijke financile beleid, de VS weer in een economische crisis stort en een Democraat straks de puinscherven weer mag opvegen.
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')