abonnement Unibet Coolblue
pi_195880117
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 oktober 2020 07:33 schreef RamboDirk het volgende:
Is dit je bijbaan of echte werk?

Ik kan mij enigzins voorstellen dat het leidinggevend kader gestresst is door de hele situatie. En daardoor wat aangebrand reageert op medewerkers die niet klakkeloos alles aannemen. Maar je plusuren verplicht opnemen tot zelfs een negatief saldo is natuurlijk ridicuul. Terecht dat jullie hier tegen in gaan.
Het is mijn bijbaan, ik studeer nog en ben niet financieel afhankelijk van deze job. Wel werk ik er al 2 jaar met veel plezier elk weekend. Vandaar dat zo'n mail extra wrang is.
..
pi_195920155
quote:
0s.gif Op maandag 26 oktober 2020 18:56 schreef AssasinsCreedz3 het volgende:
Het verhaal gaat verder, er is samen met een paar collega's informatie ingewonnen bij zowel het FNV en de KHN deze gaven ons gelijk. Hierdoor is het management op zijn teentjes getrapt en ben ik als zondebok aangewezen.

Deze mail ontving ik daags erna: