Nope, het is de bedoeling dat je slechts één ploeg links kunt laten liggen.quote:Op maandag 19 oktober 2020 16:56 schreef Slobeend het volgende:
De drie extra voorspellingen mogen ongeacht eerdere ploegkeuze? Edit: nee he.
Je mag me de volgende keer wel taggen voordat dit spel begint.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:16 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege het schrapresultaat vandaag nog geen tussenstand.
Wil je dagelijks een mention blijven ontvangen, onderstreep dan je inzending voor de tweede etappe.
@:Chiappucci @:noodgang @:Fretwork @:Slobeend @:heywoodu @:Pino112 @:Momo @:wimderon @:Ambrosius @:Mexicanobakker @:Aguero @:Sporttv
Volgende deadline: 13u49
Hi showtimer, bij mij klopt hij niet. Ik had geen EF1 maar ISN in de vorm van Dan Martin vandaag.quote:Op dinsdag 20 oktober 2020 18:16 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Vanwege het schrapresultaat vandaag nog geen tussenstand.
Wil je dagelijks een mention blijven ontvangen, onderstreep dan je inzending voor de tweede etappe.
@:Chiappucci @:noodgang @:Fretwork @:Slobeend @:heywoodu @:Pino112 @:Momo @:wimderon @:Ambrosius @:Mexicanobakker @:Aguero @:Sporttv
Volgende deadline: 13u49
Fixed, alle begin is moeilijk.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 09:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mohoric + G Martin zou toch 166 - 148 moeten zijn, is het niet?
@showtimer En nu, wat wordt mijn score voor de rustdag?quote:Op maandag 19 oktober 2020 22:28 schreef Pino112 het volgende:
Klassement eerste rustdag: Education First - DF Martinez
Ik ga er vanuit het aantal deelnemers dat op dat moment nog in koers is. Enige alternatief is het aantal deelnemers dat er na het uitvallen van de renner in kwestie nog in koers is (dus het aantal finishers in deze etappe)quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:showtimer En nu, wat wordt mijn score voor de rustdag?
Klassement op zondagavond is inderdaad leidend.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 13:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
@:showtimer En nu, wat wordt mijn score voor de rustdag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oei, moment, als het nog magquote:
Ik wil ook graag mijn joker inzetten.quote:Op dinsdag 27 oktober 2020 19:03 schreef Pino112 het volgende:
Net geen bonus, jammer Willem.
8. IGD - Carapaz
SPOILER: overzichtje voor mezelfOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 94% gewijzigd door Pino112 op 28-10-2020 23:30:08 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit: Oke dat is duidelijk.
[ Bericht 18% gewijzigd door showtimer op 30-10-2020 11:46:36 ]
Tweede rustdag voorspellingen!quote:Op zondag 1 november 2020 18:17 schreef Pino112 het volgende:
Gaudu was 17e, ik tel er bij jou 21.
En hoe kan Mex 35 bonuspunten hebben deze etappe? Dat zijn er toch gewoon 10?
Wat was je eerste gedachte dan als ik vragen mag? Aritz heeft voorlopig immers ook nog 4 hoger geplaatste ploeggenoten.quote:
Ik dacht dat de klassementsdagen enkel voor de bonus waren, niet voor de positiepunten. Had geen mogelijkheden meer die realistisch in de buurt kwamen. En vond het de leukste naam van het rijtje.quote:Op maandag 2 november 2020 13:50 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wat was je eerste gedachte dan als ik vragen mag? Aritz heeft voorlopig immers ook nog 4 hoger geplaatste ploeggenoten.
13. Deceuninck - Quick Step - Remi Cavagna (joker)quote:Op dinsdag 3 november 2020 01:51 schreef wimderon het volgende:
13. Deceuninck - Quick Step - Remi Cavagna
Eindklassement: Team Jumbo-Visma - Primoz Roglic
Cavagna krijgt bij mij ook een joker.quote:Op zondag 1 november 2020 18:29 schreef Aguero het volgende:
Hugh Carthy clutch met de bonuspunten.![]()
13. Deceuninck - Quick Step - Remi Cavagna
Eindklassement: Jumbo-Visma - Primoz Roglic
Dit wist ik, was even in de war. Ik bedoelde Niklas Eg.quote:Op woensdag 4 november 2020 20:34 schreef showtimer het volgende:
[..]
Die zit al langer thuis dan hij heeft meegereden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was leuk! Twee dagen van onoplettendheid nekten mijn winstkansenquote:Op zondag 8 november 2020 18:14 schreef showtimer het volgende:
[ afbeelding ]
Het zou allemaal moeten kloppen.![]()
Gefeliciteerd @:wimderonAlle dagen top 40 is bewonderenswaardig. Je totaalsom hier is beter dan in Pick'em.
![]()
@:Aguero pakt het groen met de meeste bonuspunten.![]()
Tot slot bedankt voor het meespelen en uitrijden allen.Of er een opvolger komt zal de tijd uitwijzen. Beetje verder knutselen aan de spelregels is daarbij zeker niet uitgesloten. Tips of opmerkingen zijn dus altijd welkom.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |