abonnement Unibet Coolblue
pi_195721974
Verdoofd

In deze vierdelige documentaireserie (NPO 3, PowNed) geven vier verslaafde mensen (Boaz, Daphni, Maarten en Mulu) onbeperkt toegang tot hun strijd met hun grootste liefde: drugs en drank. Deze serie laat zien hoe het leven eruitziet als je verslaafd bent en vertelt het verhaal van de vicieuze cirkel die verslaving is. Van de drang de realiteit te verdoven tot de innerlijke strijd, gevolgd door confronterende momenten van besef. Lukt het deze mensen om te breken uit hun impasse? Een programma met vier persoonlijke reizen dat op rauwe en indringende wijze laat kennismaken met de complexe wereld van drank- en drugsverslaving.

Vanaf 26 oktober elke maandag om 21:20 uur op NPO 3


  zondag 18 oktober 2020 @ 23:07:10 #2
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_195722507
Ziet er heftig uit.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_195812316
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:07 schreef Harvest89 het volgende:
Ziet er heftig uit.
Nogal, maar opzich, het is wel de rauwe waarheid helaas.

Ben benieuwd naar het programma, hoop dat je ook nog te zien of te lezen krijgt hoe het "afgelopen" is met ze.
  roze vrijdag 23 oktober 2020 @ 20:21:21 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_195812538
Ben benieuwd.
Your beauty never ever scared me.
pi_195926853
Leuk en aardig dat drugsgebruik van die Boaz, maar als die jongen een computer in zijn smerige studentenhok,met dito internetverbinding heeft staan, een sony systeemcamera op zijn bureau heeft liggen en gewoon knaken heeft om die zooi te kopen, dan neem ik deze semi-junkies al niet zo serieus meer. :')

Geen medelijden met deze verwende droeftoeters in Nederland. In plaats van gedichtjes verzinnen voor je transgender vriendje, kan die Boaz ook gewoon een baan zoeken.

/zwart-wit modus off

[ Bericht 56% gewijzigd door Rnie op 29-10-2020 16:36:19 ]
Ik krijg nog geld van je.
pi_196245050
quote:
0s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 16:30 schreef Rnie het volgende:
Leuk en aardig dat drugsgebruik van die Boaz, maar als die jongen een computer in zijn smerige studentenhok,met dito internetverbinding heeft staan, een sony systeemcamera op zijn bureau heeft liggen en gewoon knaken heeft om die zooi te kopen, dan neem ik deze semi-junkies al niet zo serieus meer. :')

Geen medelijden met deze verwende droeftoeters in Nederland. In plaats van gedichtjes verzinnen voor je transgender vriendje, kan die Boaz ook gewoon een baan zoeken.

/zwart-wit modus off

Ergens snap ik deze mening van jou wel, vind het zelf overigens heel dubbel ivm van dichtbij een drugsverslaafde meegemaakt.

Lees nu trouwens in het nieuws enzo steeds meer over die 3-mmc drugs en hoe schadelijk het is.

Ben heel benieuwd naar de laatste aflevering en hoe het ze nu vergaat.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')