abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195754973
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:34 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Misschien wilden ze wel langer in Griekenland blijven.... maar geloof je dat de KLM-vlucht van afgelopen zaterdag van Athene naar Amsterdam vol was?
Zal me aan mijn reet roesten of die vol was, vind die dochters nog erg braaf om vandaag al terug te gaan.
  Moderator dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:38:15 #102
236264 crew  capricia
pi_195754977
quote:
11s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:34 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat er nog steeds één prinses in Griekenland zit?
Telegraaf..zou daar niet echt iets onder wedden. _O-
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:39:23 #103
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195755000
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:27 schreef Steven_Stil het volgende:
Snap niet waarom ze niet gelijk langer zijn gebleven, maakt voor de publieke opinie toch niets meer uit.
Ze misten hun sjacherijnige papa :+
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 21:39:47 #104
432997 Ven1972
Man met humor
pi_195755009
quote:
2s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:37 schreef Steven_Stil het volgende:

[..]

Zal me aan mijn reet roesten of die vol was, vind die dochters nog erg braaf om vandaag al terug te gaan.
Maar Amalia en Alexia treffen echt geen blaam wat mij betreft, maar hoofdschuldigen zijn Willem Alexander en premier Rutte.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195755127
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 20:53 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

In vakantieparken in eigen land. Je gaat ons toch niet wijsmaken dat dat een pretje is?
Landal heeft wel heerlijke huizen op de Veluwe. Groot, modern, sauna, omringd door bomen en natuur. Niks mis mee om lekker tot rust te komen.
PWBF
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:03:46 #106
473584 Gretzl
Bij nader inzien altijd 8eraf
pi_195755399
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:39 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Maar Amalia en Alexia treffen echt geen blaam wat mij betreft, maar hoofdschuldigen zijn Willem Alexander en premier Rutte.
Jep, A en A hoeven zich als minderjarigen nergens voor te verantwoorden. Ze zijn nog op de leeftijd dat ze verplicht mee moeten op vakantie. Ik kan me zo voorstellen dat de sfeer bij de familie Oranje Nassau op vrijdagavond na de landing niet optimaal was en dat ze voor dit compromis hebben gekozen, in de hoop dat niemand er lucht van zou krijgen.
Bloodbuzz Ohio: Geert wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:09:19 #107
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195755478
prinses Amalia komt thuis na vlucht uit Griekenland

Zittend op de achterbank, met een blauw mondkapje voor het grootste deel van haar gezicht, kon dinsdagavond niet veel worden gezegd over het humeur van prinses Amalia bij aankomst in Huis ten Bosch (zie foto onderin dit verhaal), maar misschien verraadde haar oogopslag toch iets.

https://www.telegraaf.nl/(...)ucht-uit-griekenland

Nog een bloed sjacherijnig :') _O- _O- _O-
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:20:18 #108
432997 Ven1972
Man met humor
pi_195755671
Dat verklaart ook niet veel goeds namelijk...Maar Amalia e Alexia misten hun ouders wel erg nadat ze achtergelaten werden in Griekenland.
Humor, serieus en vrolijk!
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:44:41 #109
372302 Revanches
Soeverein en onafhankelijk
pi_195756114
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 22:09 schreef ikweethetookniet het volgende:
prinses Amalia komt thuis na vlucht uit Griekenland

Zittend op de achterbank, met een blauw mondkapje voor het grootste deel van haar gezicht, kon dinsdagavond niet veel worden gezegd over het humeur van prinses Amalia bij aankomst in Huis ten Bosch (zie foto onderin dit verhaal), maar misschien verraadde haar oogopslag toch iets.

[ afbeelding ]

https://www.telegraaf.nl/(...)ucht-uit-griekenland

Nog een bloed sjacherijnig :') _O- _O- _O-
is premium, kan foto niet zien
And I am a weapon of massive consumption
And it's not my fault it's how I'm programmed to function
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 22:59:13 #110
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_195756397
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 21:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
Er is zaterdag bewust gekozen om de twee prinsessen dinsdag te laten vliegen. Het is niet zo dat het vliegtuig vol zat op eerdere dagen.

:D

En nog meer

Tot vanavond zweeg de RVD over het feit dat het afbreken van de vakantie op dat moment slechts gold voor koning, koningin en een prinses. Dat het nieuws bekend is geworden omdat medepassagiers de prinsessen herkenden, doet vermoeden dat men ook niet van plan was hier zelf mee naar buiten te komen. Ook nu valt in kabinetskringen verrassing en verbazing te horen over het nieuws.

Naar verluidt volgt er in Den Haag een stevige evaluatie over het vakantiedrama. De vraag is of het paleis daar ook in wordt betrokken.

https://www.telegraaf.nl/(...)-weg-uit-griekenland

We zijn dus weer besodemieterd :(
Waarom zitten ze hier alle drie aan dezelfde kant bij het raam?
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:01:09 #111
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195756426
Ach ja, als AZ naar Italië mag vliegen voor een voetbalwedstrijd :')

[ Bericht 24% gewijzigd door BasEnAad op 20-10-2020 23:14:36 ]
pi_195756618
Wederom een hoop ophef om niets, laat die prinsessen toch lekker. Zijn we werkelijk nog net zo bekrompen als in de jaren tachtig dat we maar niet willen begrijpen dat de leden van het Koningshuis ook gewoon mensen zijn?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_195756700
De arme kleine prinses die wel direct terug moest vliegen, terwijl haar 2 oudere zussen in een Griekse villa met zwembad mochten achterblijven. Ik denk dat het flink gevlamd heeft in huize Oranje Nassau :D
pi_195756859
Al is de leugen nog zo klein, het koningshuis weet deze altijd erger te maken _O- 8)7
pi_195757113
Wat mij eigenlijk nog steeds het meest verbaasd is dat je twee kinderen ( jongeren ) achterlaat in Griekenland. Misschien niet de meest populaire keuze voor de kinderen maar zeker wel voor ons ouders is twee dochters meenemen en een ouder achterlaten met een dochter. Dus voor mij was het logischer geweest dat Amalia achterbleef met Maxima of ben ik nu gek...

Daarbij snap ik werkelijk niet waarom deze vraag niet bij al die journalisten is opgekomen. Ik heb twee dochters 14 en 17 jaar die thuis wonen, maar ik moet er echt niet aan denken dat ik beide dochters daar achterlaat zonder ouders. Mijn vrouw blijft dan gewoon achter samen met mijn dochter, geen discussie mogelijk. De nachtmerrie van elke vader....
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:39:12 #116
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195757127
Zojuist weer een item bij shownieuws en straks weer in het nos journaal

Iets met vlek en wrijven *O* _O-
  Moderator / Redactie FP + Sport dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:40:18 #117
408813 crew  trein2000
pi_195757139
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:37 schreef MakkieR het volgende:
Wat mij eigenlijk nog steeds het meest verbaasd is dat je twee kinderen ( jongeren ) achterlaat in Griekenland. Misschien niet de meest populaire keuze voor de kinderen maar zeker wel voor ons ouders is twee dochters meenemen en een ouder achterlaten met een dochter. Dus voor mij was het logischer geweest dat Amalia achterbleef met Maxima of ben ik nu gek...

Daarbij snap ik werkelijk niet waarom deze vraag niet bij al die journalisten is opgekomen. Ik heb twee dochters 14 en 17 jaar die thuis wonen, maar ik moet er echt niet denken dat ik beide dochters daar achterlaat zonder ouders. Mijn vrouw blijft dan gewoon achter samen met mijn dochter, geen discussie mogelijk. De nachtmerrie van elke vader....
Amalia is 17. Dat kan best een paar dagen in een eigen huis wat ze kennen en vaker komen. Lijkt me niet wezenlijk anders dan een paar daagjes appelhof. Bovendien waren ze natuurlijk niet alleen. Er zal best beveiliging bij zijn geweest (en wellicht ook nog wel wat meer personeel) dat lijkt me nog niet zo’n groot probleem
zie email 27 oktober
pi_195757155
quote:

Daarbij snap ik werkelijk niet waarom deze vraag niet bij al die journalisten is opgekomen. Ik heb twee dochters 14 en 17 jaar die thuis wonen, maar ik moet er echt niet denken dat ik beide dochters daar achterlaat zonder ouders. Mijn vrouw blijft dan gewoon achter samen met mijn dochter, geen discussie mogelijk. De nachtmerrie van elke vader....
Ach, die hebben lekker security bij zich en kunnen lekker doen zonder ouders waar ze zin in hebben. En Willem en Maxima gunnen ze dat ook, zijn ook jong geweest.

En die mensen die ze dat niet gunnen, jammer dan maar. Ik kan ook griekenland als ik dat wil.
pi_195757161
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:39 schreef ikweethetookniet het volgende:
Zojuist weer een item bij shownieuws en straks weer in het nos journaal

Iets met vlek en wrijven *O* _O-
Ach ja, topmedia.
pi_195757162
quote:

Daarbij snap ik werkelijk niet waarom deze vraag niet bij al die journalisten is opgekomen. Ik heb twee dochters 14 en 17 jaar die thuis wonen, maar ik moet er echt niet aan denken dat ik beide dochters daar achterlaat zonder ouders. Mijn vrouw blijft dan gewoon achter samen met mijn dochter, geen discussie mogelijk. De nachtmerrie van elke vader....
Als jij je kinderen achterlaat in Griekenland, dan zijn ze waarschijnlijk echt alleen in Griekenland. Hier is nog altijd beveiliging bij en waarschijnlijk ook ander personeel. Denk niet dat Maxima iedere avond in de keuken staat.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 23:43:34 #121
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195757172
Rutte weer
Het is privé dat er twee dochters zijn achtergebleven :') :|W
pi_195757229
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:40 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Amalia is 17. Dat kan best een paar dagen in een eigen huis wat ze kennen en vaker komen. Lijkt me niet wezenlijk anders dan een paar daagjes appelhof. Bovendien waren ze natuurlijk niet alleen. Er zal best beveiliging bij zijn geweest (en wellicht ook nog wel wat meer personeel) dat lijkt me nog niet zo’n groot probleem
Dit is toch het principe dat elke ouder heeft. Natuurlijk er is beveiliging, maar de kinderen zijn ook veel meer doelwit dan andere kinderen van paparazzi of criminelen . En dan is er nog zoiets als visitekaartje/rolmodel helemaal de kroonprinses.

Voor mij als vader is dit onbespreekbaar ook al is ze 17 jaar. Als mijn dochter alleen op vakantie gaat met vriendinnen, dan spreken we dit van te voren af en bepalen we de regels wat wel mag en wat niet. Misschien ben ik dan streng, maar zolang mijn kinderen onder mijn dak leeft, bepaal ik nog steeds de regels. Dit zou ik dus nooit doen...

Bovendien vraag ik me af hoe de beeldvorming was geweest, als Maxima en Amalia waren achter gebleven, is dit beter uit te leggen aan het volk.
pi_195757286
quote:
6s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:43 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte weer
Het is privé dat er twee dochters zijn achtergebleven :') :|W
Dat is het ook.
pi_195757330
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:47 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Als mijn dochter alleen op vakantie gaat met vriendinnen, dan spreken we dit van te voren af en bepalen we de regels wat wel mag en wat niet. Misschien ben ik dan streng, maar zolang mijn kinderen onder mijn dak leeft, bepaal ik nog steeds de regels.
Lijkt mij redelijk zinloos. Als je haar een beetje degelijk heb opgevoed, dan zullen excessen je bespaard blijven. Maar wat wil je afspreken? Maximaal 4 alcoholische drankjes? Ik denk niet dat ze het vijfde rondje overslaat. Geen seks met ongure types? Als zij zich daartoe geroepen voelt dat ze het toch wel.

Of verbied haar als een echte baas in huis om op vakantie te gaan of laat het los.
pi_195757491
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 oktober 2020 23:47 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Dit is toch het principe dat elke ouder heeft. Natuurlijk er is beveiliging, maar de kinderen zijn ook veel meer doelwit dan andere kinderen van paparazzi of criminelen . En dan is er nog zoiets als visitekaartje/rolmodel helemaal de kroonprinses.

Voor mij als vader is dit onbespreekbaar ook al is ze 17 jaar. Als mijn dochter alleen op vakantie gaat met vriendinnen, dan spreken we dit van te voren af en bepalen we de regels wat wel mag en wat niet. Misschien ben ik dan streng, maar zolang mijn kinderen onder mijn dak leeft, bepaal ik nog steeds de regels. Dit zou ik dus nooit doen...

Bovendien vraag ik me af hoe de beeldvorming was geweest, als Maxima en Amalia waren achter gebleven, is dit beter uit te leggen aan het volk.
Streng weet ik niet, naïef wel een beetje. Uiteraard bepaal jij de regels en zegt dochterlief dat ze gaat luisteren, maar uit het zicht van papa zal ze echt wel dingen doen tegen de afspraken in of waarvan jij dacht dat ze het nooit zou doen.

Is ook hartstikke gezond, jongeren horen op enige leeftijd (meisjes eerder) in opstand te komen tegen het ouderlijk gezag en op ontdekking te gaan, zodat ze zich kunnen losmaken en als volwassenen het 'nest' kunnen verlaten op weg naar een eigen leven.

Persoonlijk vind ik ook niet dat je een kind van 17, in dit geval de kroonprinses, zo kunt pushen in een voorbeeldrol.
Mag zij vanwege haar afkomst en mogelijk toekomstige rol geen kind meer zijn?
Wat mij betreft heeft ze pas echt een voorbeeldfunctie op het moment dat ze onze Koningin is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')