abonnement bol.com Unibet Coolblue
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 17:04:21 #1
491163 Viesdik
pi_195716705
Mag op slot als er al een discussie van is, maar kan het niet vinden.

Hoe ga jij de feestdagen vieren dit jaar? Dus Sinterklaas (en zwarte piet ofcourse :6 :6 :6 :6 :6 oO/ oO/ 8} 8} ), en Kersemus?

Ergens ben ik bevreesd dat het dit jaar aan mijn neus voorbij gaat.
De jaarlijkse tradities van familiebezoek, in combinatie met de sfeer en gezelligheid van het samenzijn, zal ik daarom erg gaan missen.
Er is zelfs een idee ontstaan om dit jaar een digitale sinterklaasavond te vieren.
Het sturen van surprises, gedichten en cadeaus via de post, en het dan "gezamenlijk" via de webcam te vieren.
Ik merk hier echt totaal geen behoefte aan te hebben. Want uitgerekend het Sinterklaasfeest is een sociale bijeenkomst wat je in de directe nabijheid van elkaar wil ondervinden. De combinatie van ambiance, humor, rommeligheid en gezelligheid kan ik niet voor mezelf alleen creëren.

Met Kerst net zo goed.

Heb jij hier al afspraken over gemaakt met je familie/vrienden? Hoe sta jij er zelf in?
>:O
pi_195716759
Zoals altijd met familie, zwarte Piet en een pallet vuurwerk
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 17:09:16 #3
491163 Viesdik
pi_195716790
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:07 schreef halfway het volgende:
Zoals altijd met familie, zwarte Piet en een pallet vuurwerk
Zit binnen deze groep ook mensen die ouder zijn dan 70? Of een verminderde weerstand hebben?
pi_195716809
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:09 schreef Viesdik het volgende:

[..]

Zit binnen deze groep ook mensen die ouder zijn dan 70? Of een verminderde weerstand hebben?
Want?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195716854
Gewoon schijt hebben...

Gewoon niks aan de hand
pi_195716972
Alleen, zoals altijd.
pi_195716998
Het waarschijnlijk weinig normale antwoorden topic. Laat ik dan maar eens een poging wagen.

Zelf ben ik denk iets minder sociaal dan TS maar kerst is inderdaad wel altijd gezellig om samen te komen. Dit jaar verwacht ik daar niet al teveel van. Mogelijk dan een paar dagen met het gezin in Nederland weg. Even echt tijd voor elkaar. Kan natuurlijk thuis ook maar dan toch liever even een andere omgeving. Sinterklaas is nooit echt mijn ding geweest maar zullen we ongetwijfeld vieren...online...net als TS. Vandaag ook weer een gezellig online verjaardag gehad. Behoorlijke grafstemming hangt er dan. Net als de online vrijdagmiddagborrel met collega's. Nee die skip ik liever.
pi_195717155
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_195717173
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:19 schreef smizy het volgende:
Het waarschijnlijk weinig normale antwoorden topic. Laat ik dan maar eens een poging wagen.

Zelf ben ik denk iets minder sociaal dan TS maar kerst is inderdaad wel altijd gezellig om samen te komen. Dit jaar verwacht ik daar niet al teveel van. Mogelijk dan een paar dagen met het gezin in Nederland weg. Even echt tijd voor elkaar. Kan natuurlijk thuis ook maar dan toch liever even een andere omgeving. Sinterklaas is nooit echt mijn ding geweest maar zullen we ongetwijfeld vieren...online...net als TS. Vandaag ook weer een gezellig online verjaardag gehad. Behoorlijke grafstemming hangt er dan. Net als de online vrijdagmiddagborrel met collega's. Nee die skip ik liever.
Online sinterklaas/verjaardag :o
Hoe lang duurt dat?
You're Fucking Out, I'm Fucking In
pi_195717340
Gewoon hetzelfde als anders?
Zie geen reden waarom je het zou moeten aanpassen vanwege de kans op een sneu kutgriepje.
pindazakje
pi_195718002
Fappend op de xmas collectie van xhamster.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 18:29:57 #12
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195718088
COR / Kerst met Corona

Probeer dat eens?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')