SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Your beauty never ever scared me.
frikandelquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen nog even bedenken welke snacks ik bij de frietjes ga nemen.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:24 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
Een vuilnisbak.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
Mexicano en kwekkeboom kroketquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Alleen nog even bedenken welke snacks ik bij de frietjes ga nemen.
in dat geval : niet eensquote:
Mayonaise vind ik het walgelijkste voer ooit uitgevondenquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
in dat geval : niet eens![]()
Heel veel gerechten smaken nergens naar zonder mayonaise![]()
ltvdk is een beetje raarquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:28 schreef 3.14159T het volgende:
[..]
in dat geval : niet eens![]()
Heel veel gerechten smaken nergens naar zonder mayonaise![]()
Over jou kan ik ook een hele encyclopedie aan rare dingen opnoemen hoorquote:
Ik lust tenminste mayoquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Over jou kan ik ook een hele encyclopedie aan rare dingen opnoemen hoorMaar om het gezellig te houden ga ik nog maar even een rondje lopen
quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Koekoek wat een bende.
Geen lijkvocht of maden ofzo hoor, is niemand daar overleden.
Deze hadden ze ook bij z'n documentaire ja. Arme kat ook.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef Amarantha het volgende:
Koekoek wat een bende.
Geen lijkvocht of maden ofzo hoor, is niemand daar overleden.
Oh geen idee.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Deze hadden ze ook bij z'n documentaire ja. Arme kat ook.
Laat mij maar keertje opruimen en schoonmaken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
En mijn moeder komt m'n huis liever niet in vanwege mijn troep
Mijn baby Orbi heeft twee nieuwe blaadjes.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:37 schreef CherryLips het volgende:
En mijn moeder komt m'n huis liever niet in vanwege mijn troep
Kan ze zelf ook prima.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat mij maar keertje opruimen en schoonmaken.
Dan vind ik niets meer terug vrees ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Laat mij maar keertje opruimen en schoonmaken.
quote:Een goed mens eet en drinkt om te leven, een slecht mens leeft om te eten
en drinken.Socrates
quote:Er is geen oprechter liefde dan de liefde voor lekker eten.
George Bernard Shaw
Liefquote:Op zondag 18 oktober 2020 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn baby Orbi heeft twee nieuwe blaadjes.
De vaste kosten zijn ook geen probleem?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:39 schreef Amarantha het volgende:
Goed nadenken komende 2 maanden of ik een auto nodig ben in mijn leven of niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |