Heb ik ook nooit begrepen. Blote voeten bij het eten hoort niet. Bah! Vies!quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:26 schreef roos94 het volgende:
Lekker altijd die tenen zo dichtbij mogelijk je vreten
Daarom ligt er geen kaas bij de crackers.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:26 schreef roos94 het volgende:
Wat is gewoon? Dat jij een smerige boterham met pindahkaas vreet als ontbijt, wil niet zeggen dat ze zo in andere landen eten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:20 schreef Scheepskok het volgende:
Eten die mensen nooit eens gewoon? Dit begint op de McDonald's-cultuur in de VS te lijken. Elk ontbijt en elke lunch taarten en koekjes.
Die gaan straks lijken op Gillis.
Als jij gaat picknicken in de zomer, heb je dan sokken aan?quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:26 schreef roos94 het volgende:
Die overgebleven bord is inderdaad een soort cornflakes achtig iets.quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:13 schreef Kluun1985 het volgende:
Ik zie chips, biscuits en cake. Alleen 1 bord herken ik niet. Cornflakes? Iemand een idee?
Hij is niet arm. Hij is rijk. Sterker nog iedereen op dat bed zijn rijker dan jij...quote:Op zondag 18 oktober 2020 15:51 schreef Scheepskok het volgende:
Eettafeltje is ook zo gekocht bij Ikea. Ik snap dat ze arm zijn in Pakistan, maar op bed gaan eten???
Klopt, ik heb geen geld om elke dag zo te eten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:16 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Hij is niet arm. Hij is rijk. Sterker nog iedereen op dat bed zijn rijker dan jij...
Wat eet jij dan altijd?quote:Op zondag 18 oktober 2020 16:14 schreef Kluun1985 het volgende:
[..]
Wat is gewoon? Dat jij een smerige boterham met pindahkaas vreet als ontbijt, wil niet zeggen dat ze zo in andere landen eten.
Zo arm zijn ze ook weer nietquote:Op zondag 18 oktober 2020 15:51 schreef Scheepskok het volgende:
Eettafeltje is ook zo gekocht bij Ikea. Ik snap dat ze arm zijn in Pakistan, maar op bed gaan eten???
Zelfs die is nog leuker,maar ja animatiequote:Op zondag 18 oktober 2020 18:31 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Eerder een Fred Flinstone maar dan met harige voeten.
Dit lijkt eerder een gemuteerde rat.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfs die is nog leuker,maar ja animatie
Dat dus.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:39 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Dit lijkt eerder een gemuteerde rat.
Jeetje ik heb werkelijk geen idee.quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:42 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Is dat een picknickkleed van de action op een bed of is dat hun dekbed?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |