abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:34:45 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195712890
De Oekraïense Dmitriy Stuzhuk is overleden aan complicaties veroorzaakt door het coronavirus. De 33-jarige influencer, die graag een gezonde levensstijl etaleerde, ontkende eerder via Instagram het bestaan van Covid-19.

Stuzhuk raakte besmet met het virus tijdens een trip naar Turkije. Eenmaal terug in zijn moederland werd hij opgenomen in het ziekenhuis, zo weet The Sun.

Stuzhuk raakte besmet met het virus tijdens een trip naar Turkije. Eenmaal terug in zijn moederland werd hij opgenomen in het ziekenhuis, zo weet The Sun.

Na acht dagen mocht de man het ziekenhuis verlaten. Toch wist het virus opnieuw toe te slaan. De man kreeg hartproblemen en moest opnieuw worden opgenomen in het ziekenhuis.

De ex-vrouw van Dmitriy Stuzhuk, de 25-jarige Sofia, schreef eerder op Instagram over het ziekbed van de man. Zo vertelde ze onder meer dat zijn hart het erg zwaar had en dat Dmitiriy problemen had met zijn hart- en vaatstelsel.

Afgelopen zaterdag deelde Sofia het bericht dat haar ex-man, de vader van hun drie kinderen, is overleden aan de gevolgen van het coronavirus.

"Ik dacht dat er niet zoiets was als Covid-19"
Eerder deze week deelde de influencer, met 1,1 miljoen volgers op Instagram, nog een berichtje waarin hij zijn volgers wilde waarschuwen voor het coronavirus: „Zoals jullie weten door mijn Instagramstories ben ik ziek geworden door het coronavirus. (...) Ik wil met jullie delen hoe ziek ik ben geworden. Ik dacht dat er niet zoiets was als Covid-19, tot ik ziek werd.”

https://www.telegraaf.nl/(...)lijdt-door-het-virus

:W Famke Louise lees je even mee :?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 14:39:07 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195713009
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195713167
Wat een pussy, met zijn gezonde leefstijl. :{w
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 18 oktober 2020 @ 14:55:34 #4
493062 ILoveYourPeriod
Do you love me? @Questionmark
pi_195713399
quote:
Volgens mij ben jij er anders ook niet vies van om topics dubbel te openen in KLB en NWS
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 14:56:35 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195713422
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:55 schreef ILoveYourPeriod het volgende:

[..]

Volgens mij ben jij er anders ook niet vies van om topics dubbel te openen in KLB en NWS
Wat doe je gelijk boos? Ik zeg alleen dat ik het daar ook al gelezen heb.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195713550
H3T is ma4r een Gri3pjuuhh!

Dit zou op de FP een sticky NWS bericht moeten zijn.
  zondag 18 oktober 2020 @ 15:02:06 #7
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195713682
1 incident, je kent nog niet eens het halve verhaal en je trekt gelijk conclusies.
  zondag 18 oktober 2020 @ 15:03:52 #8
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195713749
Ps. Nepverhaal. Deze man bestaat niet. Degene die zijn rol speelde leeft gewoon nog en heeft nooit covid gehad.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 15:05:10 #9
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195713778
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Nepverhaal. Deze man bestaat niet. Degene die zijn rol speelde leeft gewoon nog en heeft nooit covid gehad.
:') :') :') :') :') :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 18 oktober 2020 @ 15:05:18 #10
66714 YuckFou
Nu niet, nooit niet...
pi_195713782
#hijdoetnietmeermee
Are we not savages, innately destined to maim and kill?
Blame it on the environment, heredity or evolution: we're still responsible
Our intelligence may progress at geometric rates
Yet socially we remain belligerent neonates
pi_195713833
Haha vast zo'n veganist, superfood hipster, die vervolgens sterft omdat ie alleen boomblaadjes eet.
pi_195714098
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
H3T is ma4r een Gri3pjuuhh!

Dit zou op de FP een sticky NWS bericht moeten zijn.
Waarom voer je anekdotisch bewijs op alsof dat bewijslast levert om mensen die corona een griepje noemen af te schilderen als idioten?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195714124
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:03 schreef Ixnay het volgende:
Ps. Nepverhaal. Deze man bestaat niet. Degene die zijn rol speelde leeft gewoon nog en heeft nooit covid gehad.
Viruswappie gespot.
pi_195714130
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:19 schreef ludovico het volgende:

[..]

Waarom voer je anekdotisch bewijs op alsof dat bewijslast levert om mensen die corona een griepje noemen af te schilderen als idioten?
Als die gozer nou de enige was dan zou je gelijk hebben.

Het doet mij denken aan de 'lik de toiletbril' corona challenge en vervolgens lagen ze allemaal doodziek in het ziekenhuis.

En corona met griep vergelijken en dat stug maandenlang volhouden maakt diegene behoorlijk idioot ja.
pi_195714167
Gaan er zo weinig mensen dood aan corona dat we tegenwoordig willekeurige Oekrainers moeten bespreken?
pi_195714200
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:20 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Als die gozer nou de enige was dan zou je gelijk hebben.

Het doet mij denken aan de 'lik de toiletbril' corona challenge en vervolgens lagen ze allemaal doodziek in het ziekenhuis.

En corona met griep vergelijken en dat stug maandenlang volhouden maakt diegene behoorlijk idioot ja.
Wat zijn de IFR's van beide ziektes? Mag je ze met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Wat zijn de symptomen van beide ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Welke leeftijdsklasse sterft van beid ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195714601
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zijn de IFR's van beide ziektes? Mag je ze met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Wat zijn de symptomen van beide ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Welke leeftijdsklasse sterft van beid ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?
Hoezo hetzelfde? De enige overeenkomst is dat het beide virusziekten zijn.
- Het zijn totaal verschillende virus soorten.
- Zelfs met extra maatregelen sterft alsnog net zo veel mensen of meer aan corona als aan griep.
- Corona heeft waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten.
- Griep kennen we al eeuwen, daar is een zekere weerstand tegen opgebouwd, corona is nieuw.
- Griep hebben we vaccins voor, kan je vrijwillig halen als je tot risico groep behoort en anders tegen betaling.

Waarom blijven mensen dit ontkennen?
pi_195714643
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:41 schreef qajariaq het volgende:
Hoezo hetzelfde?
Niet hetzelfde, maar met elkaar te vergelijken, "soort van griep"
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:24 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat zijn de IFR's van beide ziektes? Mag je ze met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Wat zijn de symptomen van beide ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?

Welke leeftijdsklasse sterft van beid ziektes? Mag je de ziektes met elkaar vergelijken als die redelijk hetzelfde zijn?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195714683
quote:
11s.gif Op zondag 18 oktober 2020 14:34 schreef ikweethetookniet het volgende:


:W Famke Louise lees je even mee :?
Ontkent Famke Louise het bestaan van corona?
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 15:44:31 #20
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195714698
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:43 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Ontkent Famke Louise het bestaan van corona?
Ze heeft weer ekkies gekregen dus nu ontkent ze het niet meer
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195714892
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:41 schreef qajariaq het volgende:
- Het zijn totaal verschillende virus soorten.
- Zelfs met extra maatregelen sterft alsnog net zo veel mensen of meer aan corona als aan griep.
- Corona heeft waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten.
- Griep kennen we al eeuwen, daar is een zekere weerstand tegen opgebouwd, corona is nieuw.
- Griep hebben we vaccins voor, kan je vrijwillig halen als je tot risico groep behoort en anders tegen betaling.

Waarom blijven mensen dit ontkennen?
Ik zal je punten ff aflopen:

"Totaal verschillend" is niet objectief, het is eigen interpretatie of je iets heel anders vindt. Ik zou corona en influenza symptomen echter dichter bij elkaar scharen dan corona en kanker, als je het over ziektes hebt. Of corona en Ebola.

Extra maatregelen... Je weet niet in welke mate het effectief is + het lijkt er inderdaad op dat corona besmettelijker is, ook verklaarbaar uit de gedachte dat er ieder jaar wel vrijelijk griep door de samenleving waait, terwijl er geen antistoffen zijn voor deze corona. Dat maakt Corona wel kritieker qua virus voor de capaciteit van je IC's en ziekenhuisbedden.

- Waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten? Oh?

- Corona vormen hebben we ook al eeuwen, maar klopt, deze nieuwe variant lijkt inderdaad het immuunsysteem net even een tandje meer te omleiden.

- Klopt ook.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195715297
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:42 schreef ludovico het volgende:

[..]

Niet hetzelfde, maar met elkaar te vergelijken, "soort van griep"
[..]

Je vergat een stukje te quoten.

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:41 schreef qajariaq het volgende:
De enige overeenkomst is dat het beide virusziekten zijn.
- Het zijn totaal verschillende virus soorten.
- Zelfs met extra maatregelen sterft alsnog net zo veel mensen of meer aan corona als aan griep.
- Corona heeft waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten.
- Griep kennen we al eeuwen, daar is een zekere weerstand tegen opgebouwd, corona is nieuw.
- Griep hebben we vaccins voor, kan je vrijwillig halen als je tot risico groep behoort en anders tegen betaling.

Waarom blijven mensen dit ontkennen?
pi_195715312
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:41 schreef qajariaq het volgende:

[..]

Hoezo hetzelfde? De enige overeenkomst is dat het beide virusziekten zijn.
- Het zijn totaal verschillende virus soorten.
- Zelfs met extra maatregelen sterft alsnog net zo veel mensen of meer aan corona als aan griep.
- Corona heeft waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten.
- Griep kennen we al eeuwen, daar is een zekere weerstand tegen opgebouwd, corona is nieuw.
- Griep hebben we vaccins voor, kan je vrijwillig halen als je tot risico groep behoort en anders tegen betaling.

Waarom blijven mensen dit ontkennen?
Mensen ontkennen het omdat ze er geen of nauwelijks last van hebben. Maar een ding weet ik zeker. Als je er echt vatbaar voor bent dan ik het wel een drama. Wat ik merk is dat het herstellen van dit virus enorm lang kan duren en misschien herstel je wel nooit. Bovendien zijn er diverse complicaties zoals diverse ontstekingen.

Maar ik kan mij voorstellen dat het voor velen ongeloofwaardig klinkt. Mijn partner is nog altijd herstellende(vanaf begin April) terwijl ik nog geen hoestbui heb gehad ondanks dat we onder een dak leven. Het is allemaal zeer vreemd waarom de ene persoon er compleet door getroffen word en de ander nauwelijks of niet.

Wel ben ik van mening dat overheden misbruik maken van de situatie.
pi_195715526
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:48 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ik zal je punten ff aflopen:

"Totaal verschillend" is niet objectief, het is eigen interpretatie of je iets heel anders vindt. Ik zou corona en influenza symptomen echter dichter bij elkaar scharen dan corona en kanker, als je het over ziektes hebt. Of corona en Ebola.
De vorm is totaal anders en de receptoren zijn absoluut niet te vergelijken. Als je het over symptomen wilt hebben Dan is de besmettelijkheid en de nasleep is totaal niet vergelijkbaar.
quote:
Extra maatregelen... Je weet niet in welke mate het effectief is + het lijkt er inderdaad op dat corona besmettelijker is, ook verklaarbaar uit de gedachte dat er ieder jaar wel vrijelijk griep door de samenleving waait, terwijl er geen antistoffen zijn voor deze corona. Dat maakt Corona wel kritieker qua virus voor de capaciteit van je IC's en ziekenhuisbedden.
Jij hebt zitten slapen als het ging over landen die niet of nauwelijks maatregelen namen?
quote:
- Waarschijnlijk veel meer lange termijn effecten? Oh?
Google is je vriend. Heel veel mensen hebben maanden na een besmetting nog steeds last. Vaak zijn dat juist de niet echte risicogroepen.
quote:
- Corona vormen hebben we ook al eeuwen, maar klopt, deze nieuwe variant lijkt inderdaad het immuunsysteem net even een tandje meer te omleiden.
Hebben we eeuwen de tijd om af te wachten tot ons immuunsysteem het zelf op kan lossen?

quote:
- Klopt ook.
Tegen griep hebben we een vaccin. Covid-19 nog niet. Dus zijn er andere maatregelen nodig wil het niet geheel uit de klauw lopen met slachtoffers.

[ Bericht 0% gewijzigd door qajariaq op 18-10-2020 16:20:10 ]
pi_195715612
Gezonde levensstijl my ass!
Anabolen liefhebber en misschien nog wel van andere zooi. Zijn ogen puilen er bijna uit. Check zijn Insta en je weet gelijk waarom zijn hart het heeft begeven. Oeps, was zijn ex even vergeten te melden.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')