quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:08 schreef DireStraits7 het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)door-ijs-zakken.html
Schrijnend. Jongeren worden op zoveel vlakken genaaid door deze crisis.
Ik zorg er altijd voor dat mijn kippen er warmpjes bij zittenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:07 schreef Mammietje het volgende:
Hmm... misschien moet ik toch een beter hok om mijn kipjes zetten...
quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:12 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik zorg er altijd voor dat mijn kippen er warmpjes bij zitten![]()
Op 200 graden
Heel sneu. Ik vond het al schokkend toen ik hoorde hoeveel kinderen gewoon van de radar verdwenen zonder school.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:08 schreef DireStraits7 het volgende:
wat een gejank allemaal zeg.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:08 schreef DireStraits7 het volgende:
Inderdaad, dat je nou 3 keer per dag anaal genomen wordt door je vader in plaats van 1 keer. Lekker boeiend, man moet ook zijn frustratie kwijtquote:
Christustepaard zeg.... denk dat het gros dat toch niet meemaakt hoor!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:15 schreef roos94 het volgende:
[..]
Inderdaad, dat je nou 3 keer per dag anaal genomen wordt door je vader in plaats van 1 keer. Lekker boeiend, man moet ook zijn frustratie kwijt
Je houdt erg van kip? Vooral met een lekker sausje?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:15 schreef Mammietje het volgende:
*gaat even heel wijs op haar vingertjes zitten met impopulaire mening*
Kinderen in Afrika hebben ook geen GGZ en gaan ook niet en masse in zichzelf snijden en kindertelefoon bellen.quote:
Hmm.... valt me toch weer mee eigenlijk....quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
8182 nieuwe positieve testen
14 nieuwe overlijdens
Er liggen 1652 mensen met COVID in het ziekenhuis, waarvan 364 op de IC.
Neh.... deze mening ging over de jeugd!quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:17 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je houdt erg van kip? Vooral met een lekker sausje?
En de rest hanen?quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:18 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Neh.... deze mening ging over de jeugd!
Of eigenlijk, één van hen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 11 gemeentes met 0 besmettingen
Er zijn 11 gemeentes met 1 besmetting
Er zijn 66 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 62 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Jij wilt niet weten wat kinderen in Afrika ondergaan en wat ze daardoor ontwikkelen aan stoornissen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:17 schreef RipCity het volgende:
[..]
Kinderen in Afrika hebben ook geen GGZ en gaan ook niet en masse in zichzelf snijden en kindertelefoon bellen.
Ik gok dat we er morgen 500 bovenop kunnen tellenquote:Op zondag 18 oktober 2020 14:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Goede cijfers opzich. Maar het zondag effect is nog niet helemaal weg hoor volgens mij. Vaak een stabilisatie nu, geen daling meer zoals eerst. Even morgen aankijken
Wel de eerdere maatregelen dan van bijna 3 weken terug. Effect van horeca sluiten is te snel denk ik.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:21 schreef Lemsterr het volgende:
Stijging gaat niet meer zo snel sinds een aantal dagen.
Maatregelen lijken effect te hebben.
Goed nieuws.
En dat is wat mij betreft de reden dat scholen gewoon open moeten blijven, ongeacht eventueel verhoogd risico. Dan sluiten we maar wat meer dingen waar kinderen geen last van hebben. Scholen sluiten moet echt een noodgreep zijn als alle andere opties geprobeerd zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:12 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Heel sneu. Ik vond het al schokkend toen ik hoorde hoeveel kinderen gewoon van de radar verdwenen zonder school.
Dat kan je je toch niet voorstellen? Dat je ouders gewoon niet in staat zijn om jou normaal mee te laten draaien en je het zelf maar uit moet zoeken?
Die gevallen worden nu gemeld in Duitsland.quote:Op zondag 18 oktober 2020 14:22 schreef roos94 het volgende:
Schouwen Duiveland en Goes zijn uit de lijst gevallen![]()
![]()
Zeeland flikt het weer!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |