abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8028656
Waarom luisteren mensen nog naar radiostations, zoals 3fm, 538 en Sky Radio als er zoveel reklame is?
Vooral op het werk staat dan zo'n station op. Houden mensen ervan om de hele dag naar reklame te luisteren?
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:07:44 #2
1434 Oxazepam
Signature ©Dr.Daggla
pi_8028693
Op televisie, op Internet en in kranten en tijdschriften is er ook veel reclame.
Het werkwoord hoeren betekent hetzelfde als hoereren..(ontuchtig leven leiden)De meest logische vertaling voor ophoeren is dus"Weg hier en ga een ontuchtig leven leiden.."Beetje raar advies;ga slapen of ga hier weg om een ontuchtig leven te leiden
pi_8028711
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:06 schreef xman het volgende:
Waarom luisteren mensen nog naar radiostations, zoals 3fm, 538 en Sky Radio als er zoveel reklame is?
Vooral op het werk staat dan zo'n station op. Houden mensen ervan om de hele dag naar reklame te luisteren?
Vind het wel meevallen met reclame. Vind ze ook niet erg. Vind de afwisseling in de muziek beter dan een uur lang dezelfde artiest. Vind het gelul er doorheen wel grappig. Heb geen discussies over welke cd er op moet (want de een houdt van dit de ander van dat).
...
pi_8028724
3fm zendt niet zoveel reclame uit hoor, alleen aan het begin en einde, de andere zenders veel meer
Verder is radio een veel leuker wereldje dan TV...
pi_8028740
KinkFM! weinig reclame
yankee charlie dinges
pi_8028746
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:07 schreef Oxazepam het volgende:
Op televisie, op Internet en in kranten en tijdschriften is er ook veel reclame.
Ja maar daarop zijn programmas/nieuwsfeiten die je niet kan missen.
Maar een Skyradio is zo makkelijk door een cd te vervangen!
pi_8028761
waar moet je anders naar luisteren, als je wil dat je niet weet wat voor song er over 3 minuten draait?

Ja toch

Dat je het maar ff weet
pi_8028763
quote:
Vind het wel meevallen waar moet je anders naar luisteren op je werk ?? tikke van de regen op het dak ?? zoeven van de auto;s op de snelweg ??
-
pi_8028784
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:08 schreef Kos het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen met reclame. Vind ze ook niet erg. Vind de afwisseling in de muziek beter dan een uur lang dezelfde artiest. Vind het gelul er doorheen wel grappig. Heb geen discussies over welke cd er op moet (want de een houdt van dit de ander van dat).

Maar als je naar een skyradio of 538 luisterd dan heb je dus echt wel een voorkeur voor muziekgenre!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:12:11 #10
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_8028798
quote:
Waarom luisteren mensen naar radiostations?
Omdat luisteren naar benzinestations zo saai wordt op een gegeven moment

Flauw ja, ik weet het

pi_8028810
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:10 schreef Gijsje het volgende:

[..]

Vind het wel meevallen waar moet je anders naar luisteren op je werk ?? tikke van de regen op het dak ?? zoeven van de auto;s op de snelweg ??

Cd speler?? Mp3 lijst samengesteld door jou en je collega's?? Met z'n allen zingen??
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:12:59 #12
21247 Thedoctor
Asskisser optima forma!!!!
pi_8028813
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:10 schreef xman het volgende:

[..]

[offtopic]Ja ze brullen geen vervelende DJ'S en irritante spelletjes! Een reclame blokje verder: Wil jij een dubbel jaarsalris sms dan de artist van vandaag door. Als of dit geen iritant spelletje is! Geef me dan maar een muziekkennisspel ofzo![/offtopic]

Omdat mensen op mijn werk naar de radio luisteren en ik niet in de kelder kan gaan zitten omdat mijn netwerkkabeltje niet zo lang is!

Levens motto: sit back, relax and enjoy the ride
"Put the fun back in fundametalism"
pi_8028823
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:10 schreef xman het volgende:

[..]

Ja, maar door inhalige instanties als BUMA/STEMRA mag je Cd's niet openbaar afdraaien--tenzij je er een flinke graai in je buidel voor over hebt.
pi_8028831
Geef eens een verstandige reactie op mijn antwoord....
Dat je het maar ff weet
pi_8028843
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:13 schreef Jerome81 het volgende:

[..]

Ja, maar door inhalige instanties als BUMA/STEMRA mag je Cd's niet openbaar afdraaien--tenzij je er een flinke graai in je buidel voor over hebt.

Hoezo niet? Het is toch jou cd?
pi_8028851
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:12 schreef xman het volgende:

[..]

Cd speler?? Mp3 lijst samengesteld door jou en je collega's?? Met z'n allen zingen??

CD speler hebbe we niet. krijg je weer ruzie over de muziek die iemand wil horen.

Mp3 lijst zelfde als met cd's.

Ik werk hier met een stel Taiwanezen zingen lijkt me niet echt de moeite waard kan het zelf niet eens

-
  dinsdag 21 januari 2003 @ 16:15:40 #17
32266 thetruth
juvat inconcessa voluptas
pi_8028861
quote:
reClame
pi_8028870
Noem 1 medium zonder reclame..?
Het zou wel eens kunnen dat de mensen de muziek tussen de reclame door leuk vinden.

Deze gaat trouwens naar Film, Tv en Radio.

[Dit bericht is gewijzigd door sweek op 21-01-2003 16:16]

Een auto en een man en een rivier
Vanaf hier
Is alles wat het lijkt.
pi_8028878
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:14 schreef Dussss het volgende:
Geef eens een verstandige reactie op mijn antwoord....
Hoezo je weet niet wat er gedraaid wordt over 3 minuten! Met bijvoorbeeld Sky Radio weet je een week van tevoren al wat er gedraaid wordt. Celine Dion of Britney Spears. Ze hebben volgens mij maar een afspeellijst van 10 liedjes ofzo!
pi_8028938
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:16 schreef xman het volgende:
Hoezo je weet niet wat er gedraaid wordt over 3 minuten! Met bijvoorbeeld Sky Radio weet je een week van tevoren al wat er gedraaid wordt. Celine Dion of Britney Spears. Ze hebben volgens mij maar een afspeellijst van 10 liedjes ofzo!
*zucht*
je leest niet goed.....
Als je wilt dat je niet weet wat er over 3minuten gedraait wordt, ben je wel genoodzaakt om radio te luisteren. CD < ...hint
Dat je het maar ff weet
pi_8028983
Ik irriteer me er niet aan. Het is juist een leuke afleiding als je aan het werk bent. Op de radio draaien ze gewoon voor iedereen wat wils, een CD vind niet iedereen even leuk.
pi_8028997
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:19 schreef Dussss het volgende:

[..]

*zucht*
je leest niet goed.....
Als je wilt dat je niet weet wat er over 3minuten gedraait wordt, ben je wel genoodzaakt om radio te luisteren. CD < ...hint

Shuffle op een mp3 cd met 10 albums erop! Dan weet je ook niet wat er gedraaid wordt over 3 minuten. (zo goed?)
quote:
Ik irriteer me er niet aan. Het is juist een leuke afleiding als je aan het werk bent. Op de radio draaien ze gewoon voor iedereen wat wils, een CD vind niet iedereen even leuk.
Ik irriteer me ook niet aan de radio, maar aan het feit dat ik na een tijd die reklamespots uit m'n hoofd weet te zingen. En reken maar dat 1/3 van de tijd reklamespots worden afgedraaid.

[Dit bericht is gewijzigd door xman op 21-01-2003 16:25]

pi_8029021
Daarom heb ik altijd een livestream opstaan. Shoutcast servertje van een of andere user. Nooit reclame, alleen maar muziek.
Wie?
pi_8029067
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:23 schreef xman het volgende:
Shuffle op een mp3 cd met 10 albums erop! Dan weet je ook niet wat er gedraaid wordt over 3 minuten. (zo goed?)
test door staan..... ik was erzelf niet eens opgekomen... je bent slimmer als mij...heeeul netjes
Dat je het maar ff weet
pi_8029072
quote:
Op dinsdag 21 januari 2003 16:23 schreef U-lerZzZ het volgende:
Daarom heb ik altijd een livestream opstaan. Shoutcast servertje van een of andere user. Nooit reclame, alleen maar muziek.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')