SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tsetjeen of hoe schrijf je dat? uit moskouquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja was het trouwens geen Russische islamiet?
Daar heb je een punt, meestal heb ik totaal geen moeite om een film gewoon na een uur ofzo uit te zetten zonder dat ik zin heb om de rest te willen zien of af te vragen hoe iets afloopt.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Je moet m sowieso niet herkijken, of zonder alcohol ofzo![]()
Wat vind jij wel een goeie film?
Tsjetsjenië, ook zo'n mooi land ja.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tsetjeen of hoe schrijf je dat? uit moskou
Maar goed gisteren las ik de vadervan een leerling en nu is het een 18 jarige
You got a point.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:22 schreef bitterbal het volgende:
van wat ik heb begrepen hebben de meeste moslims ook niet zelf de koran gelezen omdat deze vrij ingewikkeld is
vandaar dat ze zo vatbaar zijn voor wat de imam zegt
De echte engerds elke letter een leven lang maar de meesten doen een beetje aan cherry picking denk ik.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou weet ik niet de gemiddelde christen wel de bijbel leest of de jood de thora
k denk dat de eerste versies ook helemaal niet te lezen zijn voor de gemiddelde man/vrouwquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:27 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De echte engerds elke letter een leven lang maar de meesten doen een beetje aan cherry picking denk ik.
Als je een beetje opgelet had dan was je nu je zesde kind aan het borstvoeden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:26 schreef bitterbal het volgende:
k kreeg vroeger op de basisschool elke dag voorgelezen uit de kinderbijbel. Onzin ook he
Maar goed dat ik dat niet deed danquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je een beetje opgelet had dan was je nu je zesde kind aan het borstvoeden.
En morgenochtend vroeg opstaan om in stemmig zwart te gaan bidden.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Maar goed dat ik dat niet deed dan
ja moest ook welles naar de kerk en kersmis in de kerk.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En morgenochtend vroeg opstaan om in stemmig zwart te gaan bidden.
oh jammerquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik wou eigenlijk nog een discussie starten over QAnon maar ik bedacht me dat ik veel liever ga slapen
Mijn idee, laten we in ieder geval eens kinderindoctrinatie d.m.v. religie verbieden voor hun 18e, dat is een goed beginnetje.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja moest ook welles naar de kerk en kersmis in de kerk.
zou verboden moeten worden
k stem voor maar das denk ik tegen de grondwetquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn idee, laten we in ieder geval eens kinderindoctrinatie d.m.v. religie verbieden voor hun 18e, dat is een goed beginnetje.
Ook zin in nuquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 21:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Oeh, mijn favoriete Griek heeft een afhaaltentje geopend
Die ga ik komende week sponsoren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |