abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8028296
Zondagmiddag:

Mijn moeder was met onze honden uitgeweest en had ze even opgesloten in de bijkeuken zodat ze konden drogen, want het regende nogal hard buiten..
M'n moeder was in de keuken bezig en hoorde wel dat ze de grootste lol hadden.. rondrennen enz..
Na een tijdje dacht m'n moeder dat ze nog wel droog moesten zijn dus ze doet de deur open en onze honden rennen keihard langs haar benen de kamer in.. Een ging onder de tafel zitten en de ander bleef m'n moeder heel zielig aankijken alsof ze iets had gedaan wat niet mocht..
En ze was ook helemaal donkerrood om haar bek, op haar kont en haar poten..

Onze jongste hond was onder de tafel gerend en die kon je niet eens meer zien.. zo donkerrood was ze..

Wat bleek nou.. Ik had een tijdje terug een tinnetje heel erg donkerrode textielverf gehaald.. uiteindelijk besloot ik om het toch maar niet te gebruiken en had dan ding op een plank in de bijkeuken gelegd.. Nou was dat ding op 1 of andere manier op de grond gevallen en die had onze jongste hond gevonden.. Nou is zoiets natuurlijk heel erg interresant en vooral als je het stukbijt.. Dus een stukgebeten tinnetje verf en een waterbak geeft een leuk effect bij witte honden...

M'n moeder probeerde eerst om ze af te spoelen in de gootsteen alleen toen werd het alleen maar erger.. dus uiteindelijk mochten ze allebei in bad Na vijf keer wassen kwam er geen rood water meer af..

Nu hebben we geen witte honden meer maar roze honden staat overigens wel leuk... Helaas had m'n moeder geen foto's gemaakt.. en was ik het weekend niet thuis...

meet (de toen nog witte) Buffy (11 maanden) en Droopy (4 en een half jaar):

dinsdag 21 januari 2003 @ 15:55:39 #3
29472 scoutboy
Cheap Webspace
pi_8028428
Duidelijk Westies... Die van ons zouden dat namelijk ook doen.... en voor hun geld toch echt hoe viezer hoe beter
[URL]http://www.TNGSoftware.com[/URL] Goedkoop en betrouwbaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')