quote:
Naawhhhquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moonlight is een schatje![]()
Lief doen tegen haar!!
Nou we leven toch in 2020? Powervrouwen en gelijkwaardigheid enzo en gelijke rechten? Ze is niet weerloos.quote:
Dat zeg ik helemaal niet?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:57 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou we leven toch in 2020? Powervrouwen en gelijkwaardigheid enzo en gelijke rechten? Ze is niet weerloos.
Ja ik denk dat ik snel een date met dr ga inplannenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:56 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Moonlight is een schatje![]()
Lief doen tegen haar!!
Nee dat impliceer je door te veronderstellen dat je medelijden en/of compassie voor haar moet tonen.quote:
Inplannen?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ik snel een date met dr ga inplannen
Laten we gewoon een dorpsmongolentopic openen voor al die randfiguren, dan hoeven we deze act niet nog honderd keer te zien.quote:
Je hoeft natuurlijk niet op dit topic te klikken. Die keuze maak je toch echt zelf.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we gewoon een dorpsmongolentopic openen voor al die randfiguren, dan hoeven we deze act niet nog honderd keer te zien.
Of we meeten gewoon bij jou thuis.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Laten we gewoon een dorpsmongolentopic openen voor al die randfiguren, dan hoeven we deze act niet nog honderd keer te zien.
Hey zo gaat dat niet he !quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:00 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
Inplannen?
Moet je bij moonlight dan ook een tijdslot reserveren? Stuur me het linkje even door. Kijken of er vanavond ook een gaatje vrij is.
Ik heb de priklimonade en het slabbetje vast voor je op tafel gezet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:02 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Of we meeten gewoon bij jou thuis.
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de priklimonade en het slabbetje vast voor je op tafel gezet.
Ja ik zal de alcohol zelf wel moeten meenemen he, gore vrek?quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:07 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik heb de priklimonade en het slabbetje vast voor je op tafel gezet.
Als je voor 20:00 nog langs de supermarkt kan jaquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ja ik zal de alcohol zelf wel moeten meenemen he, gore vrek?
Ik heb eigen grijpvoorraad.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:09 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je voor 20:00 nog langs de supermarkt kan ja
Nice. Bak hertog Jan zou wel op prijs worden gesteld.quote:
Ik zat aan een 6pack coronatjes te denken voor je.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Nice. Bak hertog Jan zou wel op prijs worden gesteld.
Die kan ik hier ook wel vindenquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:11 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Ik zat aan een 6pack coronatjes te denken voor je.
Matigquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:15 schreef Paul het volgende:
Moonlight ik hou zoveel van jou
Jij bent mijn allessie, jij bent mijn vrouw
Je schijnt door de bomen in het bos
Als ik stout ben geef je mij een ros
Samen kijken we films en gaan uit eten
Of even lekker in de fitness zweten
Ja, alles doen wij saampjes, zo romantisch zijn wij
Ik hou van jou, jou aan mijn zij
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Drmquote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:25 schreef ToT het volgende:
[..]
En qua naam makkelijk uitwisselbaar, voor z'n volgende flirts!
quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 13:26 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het oog ziet niet wat op het netvlies valt.
Het oor hoort niet wat het trommelvlies doet trillen.
Het ziet en het hoort wat in het hart ligt.
En fijnzinnigheid is altijd waar. Kwetsbaarheid is ook altijd waar.
Lelijkheid en lompheid zijn een dagelijkse werkelijkheid, maar: een werkelijkheid.
Nóóit de waarheid.
De werkelijkheid verdwijnt, de waarheid blijft:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |