Uitroeiing is nooit te rechtvaardigen. Als je dat wel vindt doordat er geweld wordt toegepast, dan zouden we alle mensen moeten uitroeien. Wij houden ons ook heel stil als westerse machten armere landen kapot bombarderen met zeer veel doden als gevolg. En wij zwijgen er over, want we hebben relatief gezien een comfortabel leven hier. Pas als het dichtbij komt, gaan we met z'n allen actief acties veroordelen en stil staan bij gebeurtenissen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:29 schreef ludovico het volgende:
Vreemd dat hele bevolkingen dermate geïndoctrineerd kunnen worden dat het gerechtvaardigd lijkt te worden om ze uit te roeien.
Is ook zo.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:41 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Uitroeiing is nooit te rechtvaardigen. Als je dat wel vindt doordat er geweld wordt toegepast, dan zouden we alle mensen moeten uitroeien. Wij houden ons ook heel stil als westerse machten armere landen kapot bombarderen met zeer veel doden als gevolg. En wij zwijgen er over, want we hebben relatief gezien een comfortabel leven hier. Pas als het dichtbij komt, gaan we met z'n allen actief acties veroordelen en stil staan bij gebeurtenissen.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:41 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Uitroeiing is nooit te rechtvaardigen. Als je dat wel vindt doordat er geweld wordt toegepast, dan zouden we alle mensen moeten uitroeien. Wij houden ons ook heel stil als westerse machten armere landen kapot bombarderen met zeer veel doden als gevolg. En wij zwijgen er over, want we hebben relatief gezien een comfortabel leven hier. Pas als het dichtbij komt, gaan we met z'n allen actief acties veroordelen en stil staan bij gebeurtenissen.
Jaja het Westen is de Satan en moet kapot. We weten het wel, doei doei.quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:48 schreef Nerdslayer het volgende:
Trouwens war zijn jullie hypocriet
Jullie bombarderen al jaren moslims in Afrika en midden oosten, nu krijg je het terug
Dat wel. Multiculti kan voordelig zijn, zolang de culturen niet fundamenteel botsen met elkaar. Helaas gebeurt dat in de praktijk wel.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:44 schreef ludovico het volgende:
[..]
Is ook zo.
Maar man man man, ik vind multiculturaliteit helemaal geen voordeel, noch regressieve gelovigen.
Dan spreek je over gelijke culturen in grote lijnen met kleine verschillen, das primai dd.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:48 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dat wel. Multiculti kan voordelig zijn, zolang de culturen niet fundamenteel botsen met elkaar. Helaas gebeurt dat in de praktijk wel.
Dit is dus precies moslimgedrag. Ontkennen van eigen falen en gewelddadigheden. Ik vraag me af of je dit ook zou vinden als je per toeval aan de andere kant van de wereld was geboren.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:48 schreef Eaten_alive_by_maggots het volgende:
[..]
[..]
Jaja het Westen is de Satan en moet kapot. We weten het wel, doei doei.
Wat moet je nou van universiteiten vinden als ze je bij genderstudies gaan vertellen dat er 151 verschillende pokemon genders zijn.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit is dus precies moslimgedrag. Ontkennen van eigen falen en gewelddadigheden. Ik vraag me af of je dit ook zou vinden als je per toeval aan de andere kant van de wereld was geboren.
Verbaast me toch wel dat er onder autochtone Nederlanders ook heel weinig zelfreflectie is en men gelijk in de verdediging schiet als er terecht kritiek wordt geleverd. En dan besteden hogescholen en universiteiten nog zoveel aandacht aan zelfreflectie..
Ik vind je nogal zielig overkomen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 20:53 schreef Nederturk het volgende:
[..]
Dit is dus precies moslimgedrag. Ontkennen van eigen falen en gewelddadigheden. Ik vraag me af of je dit ook zou vinden als je per toeval aan de andere kant van de wereld was geboren. Ik heb zelf gewerkt bij defensie en geloof me, er gebeuren wel eens immorele dingen binnen de defensie en NATO.
Verbaast me toch wel dat er onder autochtone Nederlanders ook heel weinig zelfreflectie is en men gelijk in de verdediging schiet als er terecht kritiek wordt geleverd. En dan besteden hogescholen en universiteiten nog zoveel aandacht aan zelfreflectie..
Je vergeet hypocrisie. Godverdomme wat zijn gelovigen hypocriet.quote:Op zaterdag 17 oktober 2020 02:17 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Ik waag het te betwijfelen, volgens mij weten er zat perfect dat het afhakken van ledematen als straf voor diefstal deel uitmaakt van het geloof en een heilig goed is/thuishoort binnen de perfecte islamitische staatsvorm.
Als iemand die dat weet beweert dat islam een zachtaardig geloof van vrede is (vaak wordt achter dergelijke barbarij dan gefantaseerd dat dergelijke criminaliteit dus binnen zo'n staatsvorm niet voor zal komen) dan liegt diegene tegen je.Islam is een horrorgeloof van intimidatie, folteringen, terreur en ellende.
Bij dezen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 21:21 schreef Nederturk het volgende:
Het niveau op Fok is wel gedaald met de jaren zeg. Ik ga dan ook mijn tijd niet meer verspillen hier. Mag een slotje op
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |