ps. ben naar een andere WC gegaan want ik vertrouwde het niet (ook al moest ik pissen)
quote:ja, van mij wel... en je hoofd valt er ook meteen van af.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:36 schreef Scatty het volgende:
Hoi,
ik moest net even pissen, maar ik zag op de WC-bril wat glipperig goedje liggen en wat schaamhaar, nou ben ik geen detective maar het eerst waar ik aan dacht was dat de WC-eend iemand gepijpt had.
nou is me vraag mocht ik hier nou gezellig op zijn gaan zitten omdat ik moest poepen ofzo en ik was met me zaakie daarop gaan zitten, kan ik dan een SOA krijgen?ps. ben naar een andere WC gegaan want ik vertrouwde het niet (ook al moest ik pissen)
"Dat heb ik vast via de WC-bril opgelopen". Vooral in stabiele relaties. Meestal blijkt bij verder onderzoek ook iets als onveilig sexen een rol te hebben gespeeld.
Maar je hebt gelijk als je geen zin hebt om op een vieze pleebril te gaan zitten. Iedereen dus even kijken hoe je het hokje achterlaat.
wist je dat ze meestal die brillen schoonmaken met het water dat ze gebruiken om het pis/kots/stront van de vloeren te vegen?
Ik ga voor 15:48 uur!
quote:dat z'n hoofd eraf valt?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:43 schreef Hik het volgende:
Ladies and gentlemen, place your bets...Ik ga voor 15:48 uur!
quote:oplikken zou in verreweg de meeste gevallen absoluut geen kwaad gekund hebben, SOA-technisch gezien.
Op dinsdag 21 januari 2003 15:45 schreef Scatty het volgende:
ik neem aan dat het antwoord nee is.tenzij jullie het niet weten
quote:ik heb het ook niet over oplikken, maar over op zitten!
oplikken zou in verreweg de meeste gevallen absoluut geen kwaad gekund hebben, SOA-technisch gezien.
quote:ik vind puur het overwegen van op een openbare plee avec du schaamluis/sperma/oid puur om op te gaan pissen (of anders ook vanwege schijten) al een behoorlijk ranzige bezigheid hoor; maar als je het nou oplikt, dan heb je geen puistjes aan je pikkestein
Op dinsdag 21 januari 2003 15:48 schreef Scatty het volgende:[..]
ik heb het ook niet over oplikken, maar over op zitten!
straks heb ik allemaal puistjes op me p^nis zitten omdat een smeerlap zich in de plee loopt leeg te rukken.
quote:nog makkelijker, een andere plee nemen,
Op dinsdag 21 januari 2003 15:53 schreef dr.dunno het volgende:
ik vind puur het overwegen van op een openbare plee avec du schaamluis/sperma/oid puur om op te gaan pissen (of anders ook vanwege schijten) al een behoorlijk ranzige bezigheid hoor; maar als je het nou oplikt, dan heb je geen puistjes aan je pikkestein
quote:Nee, ik had het over dat enorme slot dat ik daar aan zie komen...
Op dinsdag 21 januari 2003 15:45 schreef dr.dunno het volgende:[..]
dat z'n hoofd eraf valt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |