abonnement Unibet Coolblue
pi_532092
Ferrdi moest dus weg. Logisch. De hele heisa rond Ferrdi en Hieke moest teruggebracht worden om zo het liefdevolle thuisfront gerust te stellen. Vooral op deze manier blijven regiseren. Zonder ballen, lekker hypocriet en vooral ook veilig en zonder risico's want dat kunnen de lieve kijkertjes niet aan. Na de afkoelingsperiode tussen Ferrrdi en Hieke mocht dan wel uiteindelijk Farid opdraven, maar wel met een tandpasta-smile stijf van de stress op de plaats blijven zitten. Volgend seizoen zal BB wel bij de EO verschijnen. Ik vind het allemaal om te kotsen. TV is nep, dat wisten we al maar dat het zo erg is..............
pi_532121
quote:
Op 08 december 2000 00:27 schreef Smike het volgende:
Internetpolls
Ferdi 61.6%
Koos 28.1%
Robin 10.3%


Big Brother Einduitslag
Ferdi 68.5%
Koos 22.4%
Robin 9.1%
In dit geval dacht het internetpubliek anders precies hetzelfde erover...
O+. Ripley. O+.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2000 @ 11:38:19 #3
862 Arcee
Look closer
pi_532122
Dat heeft geen fuck met Hieke te maken. Vewdy was altijd al een lul.
  vrijdag 8 december 2000 @ 11:50:24 #4
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532222
quote:
Op 08 december 2000 11:38 schreef Arcee het volgende:
Vewdy was altijd al een lul.
En vind ik jou ook.

[Dit bericht is gewijzigd door marky op 08-12-2000 11:51]

pi_532256
quote:
En vind ik jou ook.
HUh?
Waar slaat deze reactie op?
Indien dit dus echt een reactie op Arcee is, dan moet je eens goed lezen wat hij schrijft, dan heb je het niet in goed Nederlands verwoord.

Ferdi was bij velen geen favoriet, Arcee vond hem dus duidelijk een lul, dat is zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar om hem nou gelijk als lul af te schilderen... kinderachtig.

Ik denk dat Ferdi inderdaad door de vroege uitzending van gisteren nog meer bellers heeft gekregen. Sja, het is jammer. Maar ik had inderdaad toch wel verwacht dat het tussen hem en Koos zou gaan en dat hij het toch zou verliezen.

  vrijdag 8 december 2000 @ 11:59:35 #6
2791 RedNax
Just a fool to remember
pi_532290
Is het niet zo dat BB toe heeft gegeven aan de polls op internet, omdat wij hier de uitslagen zo mooi bij houden en bijna op het punt staan om te bewijzen hoe ze de uitslagen manipuleren?
De vorige keer melden we dat we het zo vreemd vonden dat de uitslagen zo veel verschillende en gelijk heeft Bau er een uitleg over.
Stel geen vragen waarvan je het antwoord niet wil weten<BR>
  vrijdag 8 december 2000 @ 12:01:03 #7
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532300
quote:
Op 08 december 2000 11:54 schreef Kleintje het volgende:
HUh?
Waar slaat deze reactie op?
Indien dit dus echt een reactie op Arcee is, dan moet je eens goed lezen wat hij schrijft, dan heb je het niet in goed Nederlands verwoord.

Ferdi was bij velen geen favoriet, Arcee vond hem dus duidelijk een lul, dat is zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar om hem nou gelijk als lul af te schilderen... kinderachtig.

Ik denk dat Ferdi inderdaad door de vroege uitzending van gisteren nog meer bellers heeft gekregen. Sja, het is jammer. Maar ik had inderdaad toch wel verwacht dat het tussen hem en Koos zou gaan en dat hij het toch zou verliezen.


Arcee krijgt van mij pas een echt reaktie als hij met een echte reaktie komt.

Zijn rekaties bestaan over het algemeen uit die is een lul en Koos roeleert.

Tja...en daar kan een mens weinig mee.

Vandaar deze reaktie. En ik moet zeggen, het kwam uit mijn tenen, het gaf me een heerlijk gevoel. Het is nu uit mijn systeem en ik zal proberen om ook op de posts van Arcee normaal te reageren maar ik moet wel zeggen dat het erg moielijk wordt.

  vrijdag 8 december 2000 @ 12:03:52 #8
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532319
quote:
Op 08 december 2000 11:38 schreef Arcee het volgende:
Dat heeft geen fuck met Hieke te maken. Vewdy was altijd al een lul.
Goh...hoe kom je daar nu bij. Leg het dan eens uit wat nou precies je probleem is. Wat heeft hij gedaan dat je iemand zo vreselijk vind.


Zo goed.

pi_532340
quote:
Op 08 december 2000 11:59 schreef RedNax het volgende:
Is het niet zo dat BB toe heeft gegeven aan de polls op internet, omdat wij hier de uitslagen zo mooi bij houden en bijna op het punt staan om te bewijzen hoe ze de uitslagen manipuleren?
De vorige keer melden we dat we het zo vreemd vonden dat de uitslagen zo veel verschillende en gelijk heeft Bau er een uitleg over.
Inderdaad, ik was van plan om een mooie analyse te geven van de verschillen in internetpolls en de officiele einduitslag, zijn ze bijna identiek..
O+. Ripley. O+.
pi_532352
mawky zal na het vewtrek van vewdy wel minder posten....
pi_532354
quote:
Op 08 december 2000 12:01 schreef marky het volgende:
Zijn rekaties bestaan over het algemeen uit die is een lul en Koos roeleert.
Koos en Robin roeleren.
De rest zijn lullen.

Dat is een feit.

O+. Ripley. O+.
  vrijdag 8 december 2000 @ 12:08:25 #12
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_532355
Ik begin bijna fan te worden van Marky .

(en dat is positief bedoeld hoor !)

Het komt goed.... En anders maar niet.
  vrijdag 8 december 2000 @ 12:10:28 #13
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532360
quote:
Op 08 december 2000 12:08 schreef Koos Voos het volgende:
mawky zal na het vewtrek van vewdy wel minder posten....
In your dreams baby.

Ik heb een lang weekend en zal niet rusten

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2000 @ 12:12:36 #14
862 Arcee
Look closer
pi_532373
quote:
Op 08 december 2000 11:54 schreef Kleintje het volgende:
HUh?
Waar slaat deze reactie op?
Indien dit dus echt een reactie op Arcee is, dan moet je eens goed lezen wat hij schrijft, dan heb je het niet in goed Nederlands verwoord.

Ferdi was bij velen geen favoriet, Arcee vond hem dus duidelijk een lul, dat is zijn mening en daar hoef je het niet mee eens te zijn, maar om hem nou gelijk als lul af te schilderen... kinderachtig.


Dankje Kleintje
quote:
Op 08 december 2000 12:01 schreef marky het volgende:
Arcee krijgt van mij pas een echt reaktie als hij met een echte reaktie komt.
Ah, en in de tussentijd noem je me een lul. Lijkt me een goed plan: in afwachting op iemands reactie gaan we diegene uitschelden net zolang tot dat-ie reageert.
quote:
Zijn rekaties bestaan over het algemeen uit die is een lul en Koos roeleert.
Ja, veel meer valt er over BB2 niet te melden hè? Maar goed, als je denkt dat dat het enige is wat ik op FOK! te melden heb, dan weet je dus duidelijk niet waar je het over hebt. Dat jij alleen op 't BB-forum post kan ik ook niet helpen.
quote:
En ik moet zeggen, het kwam uit mijn tenen, het gaf me een heerlijk gevoel.
Een beetje hetzelfde gevoel dat ik gisteravond had toen ik hoorde dat Vewdy was weggestemd, zeg maar.
quote:
Het is nu uit mijn systeem en ik zal proberen om ook op de posts van Arcee normaal te reageren maar ik moet wel zeggen dat het erg moielijk wordt.
Wel goed je best doen, hoor.
  vrijdag 8 december 2000 @ 12:13:36 #15
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532377
quote:
Op 08 december 2000 12:08 schreef Harry het volgende:
Ik begin bijna fan te worden van Marky .

(en dat is positief bedoeld hoor !)


pi_532431
marky moet me er toch even tegenaan bemoeien
ik ben nieuw hier en begrijp dat jij niet snapt dat ferdie eruitmoest, zo van wat heeft hij misdaan? dapper zo'n mening maar na maanden BB gekeken te hebben was het infantiele gedrag van de persoon in kwestie te stuitend geworden, ik zou het begrepen hebben als hij 15 jaar oud was, de misplaatste arrogantie, zijn grote mond, het zelfmedelijden, lekkere tv maar soms is de weerzin te groot, dan zap je naar iets anders omdat het gewoon niet aan te zien is, tussenstand nederland-duitsland 0-3, herken je dat gevoel? dan blijf je niet meer kijken, vol walging ga je iets anders doen, kheb het ook als sjors over vrouwen praat, sterker,als sjors praat, afijn zijn beurt komt nog, maar om nog langer naar het gedrag van deze volwassen brugklasser te kijken, het werd me teveel
met vriendelijke groet
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 8 december 2000 @ 12:36:59 #17
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532478
Goh, Arcee wat een hoop tekst.

Kijk als je BB2000 niet leuk vind, of wat je er dan ook van vind maar leuk vind je het dus schijnbaar niet. Wat zoek je dan hier.

Er zijn genoeg andere forums op fok waar je dus blijkbaar wel posts maakt met echte argumenten. Ik raad je aan om dan ook je heil vooral daar te zoeken. En het hier dan maar te laten voor wat het is.

Je hoeft van mij echt niet weg, begrijp me goed. Maar ik dacht wel dat dit forum toch vooral bedoelt was om de degens te kruisen over BB en niet alleen maar negatief te zijn over BB2000 en alles wat ermee te maken heeft.

Ik begrijp nu overigens wel wat iemand als jij in Koos ziet. En als ik Koos was zou ik me daar zorgen over maken

  vrijdag 8 december 2000 @ 12:51:59 #18
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532536
quote:
Op 08 december 2000 12:26 schreef the-O het volgende:
marky moet me er toch even tegenaan bemoeien
ik ben nieuw hier en begrijp dat jij niet snapt dat ferdie eruitmoest, zo van wat heeft hij misdaan? dapper zo'n mening maar na maanden BB gekeken te hebben was het infantiele gedrag van de persoon in kwestie te stuitend geworden, ik zou het begrepen hebben als hij 15 jaar oud was, de misplaatste arrogantie, zijn grote mond, het zelfmedelijden, lekkere tv maar soms is de weerzin te groot, dan zap je naar iets anders omdat het gewoon niet aan te zien is, tussenstand nederland-duitsland 0-3, herken je dat gevoel? dan blijf je niet meer kijken, vol walging ga je iets anders doen, kheb het ook als sjors over vrouwen praat, sterker,als sjors praat, afijn zijn beurt komt nog, maar om nog langer naar het gedrag van deze volwassen brugklasser te kijken, het werd me teveel
met vriendelijke groet
Ik begrijp maar al te goed waarom Ferdi eruit moest maar ik vind het wel zonde.

De verglijking die jij maakt met nederland duitsland gaat niet op. Duitsers spelen lelijk voetbal en dit was gewoon mooie TV (en dat is mijn persoonlijke mening).

Dit is wat ik wil zien in BB. Ik wil geen gezever over een plasje dat maar niet komen wil. Ik wil geen mensen zien die niet zichzelf durven te zijn. Bang als ze zijn van wat pa en ma er wel niet van zouden denken.

Ik wil harde emotie, met of zonder drank maakt mij dan even niks uit. Confrotatie van gevoelens.

De Hieke en Ferdi nachten zijn memorabele streamnachten. Dat waren nachten die wij nog nooit in BB beleefd hadden. Iedere keer als er weer een nacht geweest was werd er hier op het forum over geschreven het bracht veel stof tot nadenken. De TV uitzendingen die daar dan weer opvolgden werd dan ook meteen weer door de meerderheid hier bekeken en geconsumeerd. En weer ontstond er discussie.

Kijk dat is wat voor mij BB maakt. Misschien is het ook wel zo dat als het langer had geduurd dat het was gaan vervelen maar ik zie nu in ieder geval niet wat er nu spannender wordt.

De overgebleven groep mensen heeft het niet in zich om uit hun bol te gaan. Durven niet hun gevoel te tonen en laten de resterende tijd over zich heen komen zonder al te veel emotie.

  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 8 december 2000 @ 12:52:09 #19
862 Arcee
Look closer
pi_532538
quote:
Op 08 december 2000 12:36 schreef marky het volgende:
Goh, Arcee wat een hoop tekst.
Ja, ik probeer van jou te leren, marky.
quote:
Kijk als je BB2000 niet leuk vind, of wat je er dan ook van vind maar leuk vind je het dus schijnbaar niet. Wat zoek je dan hier.
Ik vind nog wel leuk hoor. Vooral nu Vewdy eruit is. Ik vind het alleen lang zo boeiend niet als vorig jaar en kan ook niet altijd m'n aandacht erbij houden.
quote:
Er zijn genoeg andere forums op fok waar je dus blijkbaar wel posts maakt met echte argumenten.
Waar haal je 't idee vandaan die ik op 't BB-forum geen argumenten gebruik? Dat jij pissig bent dat Vewdy is weggestemd kan ik ook niet helpen.
quote:
Ik raad je aan om dan ook je heil vooral daar te zoeken. En het hier dan maar te laten voor wat het is.
quote:
Je hoeft van mij echt niet weg, begrijp me goed.
Dan begrijp is je niet goed, want het staat er toch echt. Niet dat ik me er wat van aantrek, hoor.
quote:
Maar ik dacht wel dat dit forum toch vooral bedoelt was om de degens te kruisen over BB en niet alleen maar negatief te zijn over BB2000 en alles wat ermee te maken heeft.
Je mag niet negatief zijn als je "de degens kruist"? Als jij denkt dat een discussie alleen maar positief mag zijn, dan heb je het niet helemaal begrepen. En ik ben ook niet alleen maar negatief over BB. De beelden van Hieke die haar dochtertje op video bekeek vond ik erg mooi bijvoorbeeld.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:00:51 #20
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_532560
Jongens, jongens toch....

Fewdy heeft ZICHZELF geofferd. Door z'n stomme aktie van woensdag, waarvan hij had kunnen weten dat die uitgebreid donderdag uitgezonden zou worden.

Mijn dag is weer goed

Nou doe je het weer!
pi_532563
quote:
Op 08 december 2000 12:51 schreef marky het volgende:

De Hieke en Ferdi nachten zijn memorabele streamnachten. Dat waren nachten die wij nog nooit in BB beleefd hadden. Iedere keer als er weer een nacht geweest was werd er hier op het forum over geschreven het bracht veel stof tot nadenken. De TV uitzendingen die daar dan weer opvolgden werd dan ook meteen weer door de meerderheid hier bekeken en geconsumeerd. En weer ontstond er discussie.

Kijk dat is wat voor mij BB maakt. Misschien is het ook wel zo dat als het langer had geduurd dat het was gaan vervelen maar ik zie nu in ieder geval niet wat er nu spannender wordt.


Een wezenlijk onderdeel is het nomineren, en de tweewekelijkse exit van een bewoner. Als Ferdy niet de kans had gelopen om eruit te gaan zou hij zich nooit zo hebben laten gaan.
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_532597
wat is dat quoten populair hier zeg
is dat in het kader van: ik kan een truukje?
ziet er zo verdomd interressant uit? worden de stukjes lekker lang van?
afijn, mark ik probeerde juist uit te leggen dat het juist niet meer fijn was om naar te kijken, dat walging de plaats innam van verbazing, als ik bianca 10 keer yooooo guys hoor zeggen gaat de knop om, als ik sjors hoor zeggen voor kim 100 andere vrouwen dan zegt iets in me: eruit met die gozer, vrij natuurlijke reactie toch? en onze krullebol had alle grenzen overtreden die het nog aangenaam maakte om naar te kijken
met vriendelijke groet
In veel gevallen is een scheve horizon dan ook de juiste.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:19:54 #23
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532606
quote:
Op 08 december 2000 13:01 schreef Delta het volgende:
Een wezenlijk onderdeel is het nomineren, en de tweewekelijkse exit van een bewoner. Als Ferdy niet de kans had gelopen om eruit te gaan zou hij zich nooit zo hebben laten gaan.
Ik geloof niet dat dat de beweeg redenen zijn geweest voor zijn gedrag. Hij heeft naar mijn mening toch echt problemen gehad met zijn gevoelens voor Hieke. Daar kan een twee wekelijkse nominatieronde niks aan doen.
pi_532618
Marky,

ik denk het toch wel. Met de wetenschap dat je er waarschijnlijk toch uit gaat, heeft hij alle emoties de vrije loop gelaten.

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:26:04 #25
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_532620
quote:
Op 08 december 2000 13:16 schreef the-O het volgende:
wat is dat quoten populair hier zeg
is dat in het kader van: ik kan een truukje?
ziet er zo verdomd interressant uit? worden de stukjes lekker lang van?
afijn, mark ik probeerde juist uit te leggen dat het juist niet meer fijn was om naar te kijken, dat walging de plaats innam van verbazing, als ik bianca 10 keer yooooo guys hoor zeggen gaat de knop om, als ik sjors hoor zeggen voor kim 100 andere vrouwen dan zegt iets in me: eruit met die gozer, vrij natuurlijke reactie toch? en onze krullebol had alle grenzen overtreden die het nog aangenaam maakte om naar te kijken
met vriendelijke groet
Kan een heel eind met je meegaan. Ik ben ook niet echt fan van Bi-anca haar uitdrukingsvermogen. Ook vond ik de reaktie van Georgie tenenkrommend en dom. Maar die zijn voor mij van een ander kaliber dan iemand emotioneel haast kapot zien gaan voor het oog van de natie. Ik ben daar eerlijk in. Ik vind dat smul TV. Ook al bereikt het dan soms bijna het Jerry springer niveau.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')