SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mja.. zijn tering verslavend vooral.. beetje zout, beetje paprika.. maar ook niet echt specifiek 1 van beidequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:36 schreef UitStraling het volgende:
Waar smaken die poezennootjes naar?
Aaaaah ja uiteraard paprika, zal eens een poging wagen, wil weer wat meer gaan snoepen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
mja.. zijn tering verslavend vooral.. beetje zout, beetje paprika.. maar ook niet echt specifiek 1 van beide
de smaak is poesta
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Aaaaah ja uiteraard paprika, zal eens een poging wagen, wil weer wat meer gaan snoepen.
haags hangt nog rond hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je durft zelf niet te gapen zeker?
Die is hier toch nooit in het weekend?quote:
hij washier netquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die is hier toch nooit in het weekend?
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef 3.14159T het volgende:
Het is goed in 't eigen hart te kijken
Nog even voor het slapen gaan
Of ik van dageraad tot avond
Geen enkel hart heb zeer gedaan.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens anders achter de gapende vrouwen aanzitten.
Hij doet dat bij mij ook,quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 22:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal wel weer ergens anders achter de gapende vrouwen aanzitten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet dat bij mij ook,
Dan ben je overigens echt wanhopig![]()
![]()
Haags is van alle markten thuisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij doet dat bij mij ook,
Dan ben je overigens echt wanhopig![]()
![]()
Truste bosquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 23:02 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zelf wel op bed liggen.
Tot morgen
@bitterbal dit vindt jij denk ik ook wel leukquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |