abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195681150
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:32 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Alles is van te voren al afgesproken. ArmeniŰ koos voor een pro-Amerikaanse bestuur en dus worden ze nu van achteren gepakt. Valt het je niet op dat er nergens een directe Turks-Russische oorlog is? Zie SyriÚ , LibiŰ , Karabagh. Nergens zie je Russen en Turken elkaar beschieten/direct oorlog voeren. Putin en Erdogan hebben van te voren al deals gesloten voordat er actie wordt ondernomen.
Hun samenwerking is er op gericht om westerse invloed terug te dringen, maar ondertussen vechten ze dus ook tegen elkaar.
pi_195681190
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:34 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Hun samenwerking is er op gericht om westerse invloed terug te dringen, maar ondertussen vechten ze dus ook tegen elkaar.
Ze vechten niet tegen elkaar. Werken juist samen. Enige wat ze doen is macht delen meer niet. Overal waar er Amerikaanse invloed is , is een target waarbij Turkije en Rusland samen werken en macht delen bij nieuwe gebieden die overgenomen wordt vanuit een militaire ingreep.

LibiŰ en SyriŰ zijn daar mooie voorbeeld voor. Grenzen waren van te voren al afgesproken. Erdogan krijgt noord SyriŰ en Putin krijgt centraal/en zuid.

Erdogan krijgt west LibiŰ , Putin krijgt oosten. Etc.
pi_195681234
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:36 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Ze vechten niet tegen elkaar. Werken juist samen. Enige wat ze doen is macht delen meer niet. Overal waar er Amerikaanse invloed is , is een target waarbij Turkije en Rusland samen werken en macht delen bij nieuwe gebieden die overgenomen wordt vanuit een militaire ingreep.
Turkije heeft begin dit jaar heel wat Syrische doelwitten bestookt. Kan me niet voorstellen dat Poetin blij is dat Turkije Assad's leger ging uitschakelen.
pi_195681270
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:38 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Turkije heeft begin dit jaar heel wat Syrische doelwitten bestookt. Kan me niet voorstellen dat Poetin blij is dat Turkije Assad's leger ging uitschakelen.
Ook van te voren afgesproken. Dat is ook de reden waarom Poetin toekijkt en Assad uit het niets in de steek laat. Erdogan mocht Idlib en andere noordelijke delen van SyriŰ hebben terwijl Poetin Damascus etc mocht hebben zonder geweld tussen Turkije-Rusland.

Deze tactiek zal door gaan tot Amerika en Europa volledig is uitgeschakeld in noord Afrika en het midden oosten.
pi_195681306
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:39 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Ook van te voren afgesproken. Dat is ook de reden waarom Poetin toekijkt en Assad uit het niets in de steek laat. Erdogan mocht Idlib en andere noordelijke delen van SyriŰ hebben terwijl Poetin Damascus etc mocht hebben zonder geweld tussen Turkije-Rusland.
Maar er wordt dus gevochten tussen schoothonden van Ankara en Moskou terwijl Poetin en Erdogan bepaalde grenzen hebben opgesteld tot waar er gevochten kan worden.
pi_195681351
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:40 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Maar er wordt dus gevochten tussen schoothonden van Ankara en Moskou terwijl Poetin en Erdogan bepaalde grenzen hebben opgesteld tot waar er gevochten kan worden.
Klopt. Poetin heeft een leger waar je U tegen zegt. Daarmee kan hij overal wel een stokje voorsteken. Alleen vanuit de huidige vriendschap tussen Rusland en Turkije maken zij van te voren deals wie wat krijgt. Het is een soort van militaire strategische alliantie tegen Amerikaanse belangen. America out , Turkey + Russia in.
pi_195681488
Bijv de huidige situatie in Karabagh is allang van te voren afgesproken met Poetin en Erdogan. Poetin wilt een pro-Russische regering zien in ArmeniŰ wat nu niet meer het geval is sinds dat Nikol Pashinyan aan de macht is daar.

Armenen worden afgestraft want ze zijn niet meer braaf volgens Poetin en dus valt Erdogan Karabagh binnen. Nikol Pashinyan en zijn regering zullen afgezet worden en plaats maken voor een pro Russische leider. Zie:

Amid war, Armenians closely watching the signals from Russia
The messaging from Moscow has been pro-Armenia but critical of its government. And some Armenians are questioning their leaders’ flirtation, as mild as it’s been, with the West.

https://eurasianet.org/am(...)-signals-from-russia
pi_195681530
Poetin straft Armenen af voor pro-EU / pro-Amerika houding:

Senior Russian MP lambasts Armenia’s decision to take part in NATO drills
The senator believes that Armenian Prime Minister Nikol Pashinyan is a "pragmatic politician"

https://tass.com/politics/1015845
pi_195681609
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:30 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

Dat is zeer zeker een keuze van het volk zelf. Turkije was een militaire dictatuur net zoals Egypte met pro-Europese/Amerikaanse lui aan de macht. Dit is wat Erdogan met die pro-westerse soldaten/officieren heeft gedaan:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ja zo ziet beschaving er idd uit zonder westerse invloed
pi_195681635

pi_195687711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 20:15 schreef sintnicolaascandy het volgende:

[..]

S-300 zou kwaliteit moeten vertonen. TB2 drones hebben gehakt gemaakt van S-300 luchtverdediging. S-300 kost per stuk 1 miljard dollar en blijkt dus nutteloos te zijn tegen dit soort bewapende drone technologie.
Die kosten niet 1 miljard per stuk.

De s400 kost niet eens de helft.
Je komt in de war met de patriot die kost namelijk inderdaad 1 miljard per stuk.
pi_195688540
Rurken als er ook een volk is wat in een fantasiewereld leeft dan gaat mijn stem daarheen
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 11:31:53 #38
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195690084
NWS / Oorlog tussen ArmeniŰ en Azerbeidzjan? #6 Vrede!

maar ik zal vragen of DEF het wil hebben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195690221
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 06:59 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]

Die kosten niet 1 miljard per stuk.

De s400 kost niet eens de helft.
Je komt in de war met de patriot die kost namelijk inderdaad 1 miljard per stuk.
Rusland verkocht laatst nog een S-300 voor 1 miljard dollar.

https://www.rbth.com/news(...)illion-rostec_705901

Maduro kocht er ook een voor een miljard.
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 17:05:07 #40
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195696006
> DEF
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')