abonnement Unibet Coolblue
pi_195679651
quote:
In allerlei Europese landen worden de coronamaatregelen aangescherpt vanwege het stijgende aantal besmettingen. In België sluiten maandag cafés en restaurants voor vier weken. Dat besluit is zojuist genomen, meldt de VRT.

Tsjechië sluit de scholen en uit voorzorg worden naast ziekenhuizen extra noodklinieken opgebouwd. In Polen gaat de horeca eerder dicht en zijn de scholen en sportscholen gesloten. En in Frankrijk gaat om middernacht een avondklok in voor Parijs en een aantal andere grote steden
Ik geef Rutte 3 weken max, misschien zelfs wel 1 november

Wedden dat hier de scholen ook dicht gaan?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:18:07 #2
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195679685
Gaat niet meer gebeuren in NL.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195679705
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:18 schreef Mikeytt het volgende:
Gaat niet meer gebeuren in NL.
Dat zei Rutte ook over de mondkapjes
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 19:19:55 #4
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195679711
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:19 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Dat zei Rutte ook over de mondkapjes
Dat zei Rutte helemaal niet.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195679724
Nou als de scholen hier echt dichtgaan dan gaat het volk hopelijk wel genoeg protesteren. Dan ga ik ook wel bij de protesten staan. Je moet toch gewoon nog enigszins normaal je werk/leven kunnen uitvoeren, we hoeven ons ook niet kapot te laten gaan vanwege de overheid
pi_195679758
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:21 schreef phoenyx het volgende:
Nou als de scholen hier echt dichtgaan dan gaat het volk hopelijk wel genoeg protesteren. Dan ga ik ook wel bij de protesten staan. Je moet toch gewoon nog enigszins normaal je werk/leven kunnen uitvoeren, we hoeven ons ook niet kapot te laten gaan vanwege de overheid
Alle scholen hebben besmette leerlingen, die elkaar besmetten en de rest van het gezin, leraren raken besmet, hoe wil je dit in stand houden?
pi_195679841
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 19:23 schreef Dries4Ever het volgende:

[..]

Alle scholen hebben besmette leerlingen, die elkaar besmetten en de rest van het gezin, leraren raken besmet, hoe wil je dit in stand houden?
Nou ja, de meerderheid van de mensen zal er vast wel akkoord mee gaan dat de kinderen thuis moeten zijn of er niet mee akkoord zijn maar het alsnog gewoon wel doen. Ik hoop gewoon dat het niet zover komt want Nederlanders zijn gewoon nogal mak wat dat betreft terwijl juist wordt gedaan alsof we dat niet zijn :D
pi_195754423
In Tjechie is het wel echt mis nu. Daar lijkt men na het succes in het voorjaar nu naar een echte ramp toe te gaan. Men heeft ingegrepen, maar wanneer ga je dat in de sterftecijfers zien? De cijfers lijken daar nog wat erger dan wat Zweden eind maart begin april had. Ik denk dat de stijging in Slowakije (wat ongeveer de beste cijfers van Europa had) ook te maken heeft met het volledig uit de hand lopen bij de buren.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')