abonnement Unibet Coolblue
pi_195674638
Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment in het tweede jaar van de studie economie & bedrijfseconomie. Volgend jaar moet ik een halfjaar een minor doen. Ik zou graag een minor willen doen in een andere studierichting, bijvoorbeeld op het gebied van milieu, duurzaamheid, logistiek of innovatie. Ik vind dit erg interessant en zou er later wel meer mee willen doen tijdens mijn werk. Mij is het niet echt duidelijk of dat mogelijk is. Zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met het doen van een minor in een andere studierichting? Of misschien weten op welke sites ik hier meer informatie over kan vinden?
  Boks-Chick vrijdag 16 oktober 2020 @ 15:49:08 #2
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_195676235
Daar kan de studieadviseur op je school je toch bij helpen?
lolwut
pi_195699377
Vaak kan er heel veel, mits je er zelf achteraan gaat. Per opleiding kan de keuze verschillen. Ik denk dat je het hebt over een vrije minorkeuze.

Heb je op de website van je instelling al gekeken naar de minoren die worden aangeboden?

Ook aan een andere instelling kun je minoren volgen, zelfs buitenland is mogelijk (maar nu misschien niet zo handig). Kijk eens op kiesopmaat.nl
pi_195714444
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 14:07 schreef Kevin.p het volgende:
Hallo allemaal,

Ik zit op dit moment in het tweede jaar van de studie economie & bedrijfseconomie. Volgend jaar moet ik een halfjaar een minor doen. Ik zou graag een minor willen doen in een andere studierichting, bijvoorbeeld op het gebied van milieu, duurzaamheid, logistiek of innovatie. Ik vind dit erg interessant en zou er later wel meer mee willen doen tijdens mijn werk. Mij is het niet echt duidelijk of dat mogelijk is. Zijn er hier misschien mensen die ervaring hebben met het doen van een minor in een andere studierichting? Of misschien weten op welke sites ik hier meer informatie over kan vinden?
Op welke universiteit zit je?
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_195743134
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 15:35 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Op welke universiteit zit je?
Ik zit op de universiteit van Tilburg.

quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 20:08 schreef MissEnergy het volgende:
Vaak kan er heel veel, mits je er zelf achteraan gaat. Per opleiding kan de keuze verschillen. Ik denk dat je het hebt over een vrije minorkeuze.

Heb je op de website van je instelling al gekeken naar de minoren die worden aangeboden?

Ook aan een andere instelling kun je minoren volgen, zelfs buitenland is mogelijk (maar nu misschien niet zo handig). Kijk eens op kiesopmaat.nl
Ik denk inderdaad dat ik moet zoeken bij een andere instelling, want in Tilburg hebben ze geen minor in de richting waarin ik op zoek ben.
  dinsdag 20 oktober 2020 @ 13:56:34 #6
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_195746577
We have always been at war with Eastasia.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')