SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Verhuizen als hij wat leuks tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaat haags doen?Lees het neit in het laatste deel
Oeh spannendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuizen als hij wat leuks tegenkomt.
Het valt ook niet mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
Ik denk dat het zo makkelijk niet is. op 1 huis hoeveel biedingen komen daar wel niet op?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
k zag gister een huis met een erker en daar hadden ze een knusbankje in gemaakt.
das wel een ultieme smurfplek
Hebben m'n ouders ook. Heerlijk slapen daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
k zag gister een huis met een erker en daar hadden ze een knusbankje in gemaakt.
mja iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee.De huizenmarkt is totaal verziekt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]. Zag ik in Dordt ook. Huis was naast de Bram Ladage. Dus ik dacht nog: wie wil er naast een stinkende patatzaak wonen, waar altijd mensen op de stoep staan te ouwehoeren? Huis was na twee dagen verkocht
leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben m'n ouders ook. Heerlijk slapen daar.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Utrecht is wel een dure provincie, valt me op.
Alle provincies behalve Zeeland, Limburg, Friesland en Groningen zijn duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Utrecht is wel een dure provincie, valt me op.
Dat zijn #goals voor een toekomstig huisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie in alle provincies nog wel eens een vrijstaand huisje, hoe klein ook, dat ik zou kunnen betalen. Maar in Utrecht echt nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle provincies behalve Zeeland, Limburg, Friesland en Groningen zijn duur. En dan ligt t er ook nog aan waar in die provincies
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |