SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zonder wrijving geen glans
Verhuizen als hij wat leuks tegenkomt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat gaat haags doen?Lees het neit in het laatste deel
Oeh spannendquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verhuizen als hij wat leuks tegenkomt.
Het valt ook niet mee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oeh spannend![]()
Ik denk dat het zo makkelijk niet is. op 1 huis hoeveel biedingen komen daar wel niet op?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
k zag gister een huis met een erker en daar hadden ze een knusbankje in gemaakt.
das wel een ultieme smurfplek
Hebben m'n ouders ook. Heerlijk slapen daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
k zag gister een huis met een erker en daar hadden ze een knusbankje in gemaakt.
mja iddquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het valt ook niet mee.De huizenmarkt is totaal verziekt.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]. Zag ik in Dordt ook. Huis was naast de Bram Ladage. Dus ik dacht nog: wie wil er naast een stinkende patatzaak wonen, waar altijd mensen op de stoep staan te ouwehoeren? Huis was na twee dagen verkocht
leukquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben m'n ouders ook. Heerlijk slapen daar.
Ja klopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Utrecht is wel een dure provincie, valt me op.
Alle provincies behalve Zeeland, Limburg, Friesland en Groningen zijn duurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:08 schreef Budapestenaar het volgende:
Utrecht is wel een dure provincie, valt me op.
Dat zijn #goals voor een toekomstig huisquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:26 schreef bitterbal het volgende:
Ik zie in alle provincies nog wel eens een vrijstaand huisje, hoe klein ook, dat ik zou kunnen betalen. Maar in Utrecht echt nooitquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Alle provincies behalve Zeeland, Limburg, Friesland en Groningen zijn duur. En dan ligt t er ook nog aan waar in die provincies
.
In Dordt worden appartementen zomaar 20, 30K overbodenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mja idd
En dan heb je de vraagrpijs. Hoeveel komt er nog wel niet bovenop om het hoogste bod te hebben?
Ik weet wel een leuke voor je, opknapper, maar geen buren en naast t bos. Kost maar een miljoenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zie in alle provincies nog wel eens een vrijstaand huisje, hoe klein ook, dat ik zou kunnen betalen. Maar in Utrecht echt nooit
Als ik geld had zou ik best op de Utrechtse Heuvelrug willen wonen
Dat bedoel ikquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke voor je, opknapper, maar geen buren en naast t bos. Kost maar een miljoen.
I feel your painquote:
Alleen in Groningen kan ik een echt tof vrijstaand huis kopen van mijn single-leef salaris.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
I feel your pain. En dat is nog maar de vraagprijs.
Vorige week kwam er achter ons een huis te koop (430k, en helemaal geen speciaal huis of zo, kleine tuin), heeft welgeteld 3 dagen te koop gestaan en toen stond er al verkocht.
Als t een fijn huis is, zou ik dat ook doenquote:
Beetje doorsparen dus...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet wel een leuke voor je, opknapper, maar geen buren en naast t bos. Kost maar een miljoen.
Krijg je het aardbeving-survivalpakket er dan wel gratis bij?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Alleen in Groningen kan ik een echt tof vrijstaand huis kopen van mijn single-leef salaris.
Stutpalen worden bijgeleverdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Krijg je het aardbeving-survivalpakket er dan wel gratis bij?
Oh kijk aan.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Stutpalen worden bijgeleverd
Jezusquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Staatsloterij winnenquote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vrouwensokken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:50 schreef Dr_Flash het volgende:
Kijk mij dan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor dat geld zijn er beter onderhouden huizenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:52 schreef Fogel het volgende:
[..]
Staatsloterij winnen
Maarja, de winkans...
En tegen die tijd is het vast al verkocht.
Hehe, maar jij weet in ieder geval je exacte winkans: 0.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor dat geld zijn er beter onderhouden huizen.
De kans dat ik door de bliksem geraakt wordt is groter dan dat ik de lotto win, alleen al omdat ik niet meedoe aan loterijen.
We houden sowieso het huis waar we nu wonen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar jullie hebben nu de knoop doorgehakt?
Wat ontzettend smaakvol ingericht. Ik zou wel een tuin missen, dus niks voor mijquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
k ga nu verhuizen
https://www.funda.nl/koop(...)ukelaarsstraat-43-a/
en dan verhuren ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:55 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
We houden sowieso het huis waar we nu wonen.
cool dakterras welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
k ga nu verhuizen
ja maar terrasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ontzettend smaakvol ingericht. Ik zou wel een tuin missen, dus niks voor mij.
Truequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hehe, maar jij weet in ieder geval je exacte winkans: 0.
Daar zou ik het ook wel uit kunnen houden ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
k ga nu verhuizen
Is anders dan een tuin met gras en plantenquote:
Ja, minder werkquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is anders dan een tuin met gras en planten.
Scheiding? Wie gaat naar het nieuwe huis?quote:
Ik weer welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja, minder werk
* Fogel heeft geen groene vingers
Prijs valt mee. Is het in een pauperwijk ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:54 schreef bitterbal het volgende:
k ga nu verhuizen
Gewoon voorlopig even in Den Haag blijven en komt er wat op ons pad dan doen we dat.quote:
Hoezo treurig?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Samzz het volgende:
Ik kijk maar niet meer naar huizen, word er treurig van.
dat denk ik ?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prijs valt mee. Is het in een pauperwijk ofzo?
Ik ben niet getrouwd, godzijdank.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:58 schreef Fogel het volgende:
[..]
Scheiding? Wie gaat naar het nieuwe huis?
weet niet wat een andere cluster betekent?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:00 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Gewoon voorlopig even in Den Haag blijven en komt er wat op ons pad dan doen we dat.
Moet er wel bij zeggen dat er helaas wat ontwikkelingen komen op het werk van mijn vriendin. Dat zou kunnen betekenen dat ze naar een andere cluster gaat per 2 januari.
het is in rotterdam...quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Prijs valt mee. Is het in een pauperwijk ofzo?
Ik ook nietquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, godzijdank.
Ze is clustermanager van een bepaald gebied, heeft een aantal locaties onder haar binnen dat cluster. Maar door reorganisatie gaan ze het aantal clusters verminderen en/of samenvoegen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
weet niet wat een andere cluster betekent?
dus ergens anders in het land werken?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ze is clustermanager van een bepaald gebied, heeft een aantal locaties onder haar binnen dat cluster. Maar door reorganisatie gaan ze het aantal clusters verminderen en/of samenvoegen.
Koffer met cash, bij de makelaar op het bureau liggen en zeggen ‘huis is nu van mij!’?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
met zon huis moet je ook gelijk handelen he
Die zou ik ook wel zo in kunnen richten.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dat denk ik ?![]()
![]()
vind het echt een vet huis
Ja, kans is klein dat ze in dezelfde cluster blijft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
dus ergens anders in het land werken?
Ze heeft je kind uitgescheten, deze vriendin blijf je tot aan je dood bij je houdenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:01 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik ben niet getrouwd, godzijdank.
Wel geweest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:03 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Echt niet? Had ik eigenlijk wel verwacht.
Ja je weet het tegenwoordig niet hequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ze heeft je kind uitgescheten, deze vriendin blijf je tot aan je dood bij je houden
thuiswerken is het nieuwe normaalquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef mschol het volgende:
fijn als je wat kan kopen in deze tijd; 2 huizen vind ik nu persoonlijk wel aso gezien de druk op de huizenmarkt maar goed..
ik mag van geluk spreken als ik iets betaalbaars kan vinden om te huren waarbij ik niet 2/3 uur naar werk onderweg ben
Nee.quote:
nou denk zelf voor een bezichtigingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:04 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koffer met cash, bij de makelaar op het bureau liggen en zeggen ‘huis is nu van mij!’?
Kijken, kijken, niet kopenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou denk zelf voor een bezichtiging
Dat gaat echt bizar snelquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goed goedNet mijn gebakken eitje op met bacon en champignons
En gisteren drie kilo kwijt. Gaat gestaag de goede kant op. Eigenlijk zit ik alweer op een gewicht dat ik acceptabel vind.
Voor de woning in Rotterdam.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:10 schreef bitterbal het volgende:
heb bezichtiging aangevraagd maar gaat alleen via zon form online
Ja daar blijf ik mij ook over verbazen.quote:
maar goed denk dat deze zo weg is hoor ;Pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:15 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
En lekker ruim, zeker in je eentje.
Ik weet niet hoe snel het gaat momenteel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
maar goed denk dat deze zo weg is hoor ;P
Rotterdam is extreem blijkbaar nu. En ook in deze prijsklasse.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:16 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe snel het gaat momenteel.
Mijn buurman was binnen een maand weg. Die had zoveel bezichtigingen, niet normaal.
Nou, zeg datquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja daar blijf ik mij ook over verbazen.
Ik kocht mijn huidige woning 10 jaar geleden en uit gesprekken met de financieel adviseur bleek dat ik er zeker 15-20 jaar moest blijven wonen om er winst uit te halen bij eventueel doorverkoop.
Nou die tijd is zeker gehalveerd.
Dat heeft Nederland met Groningen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen heeft vrij hoge huizenprijzen vooral in en nabij steden, maar ook het voordeel dat je niet zo ver van een stad af hoef te wonen voordat het al een heel stuk beter is.
Halfuur tot drie kwartier karren en je kan een prima woning voor twee ton ofzo kopen, da’s ook voor een alleenstaande nog te doen.
Bijkomend voordeel is dan ook nog eens dat je dan waarschijnlijk middenin een bos terecht komt omdat niemand daar wil wonen
Maar dan duurt het langer dan een half uur voor je ergens bent. Ja, Stad misschien.quote:
Is alleen wat verder karren dan een halfuur meestal. En je huis zakt weg...quote:
Ben benieuwd hoe snel het gaat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Rotterdam is extreem blijkbaar nu. En ook in deze prijsklasse.
Hij staat wel pas sinds vandaag online
hier om de hoek ook gedaan. stonden van te voren te koop zelfde prijs. Nu staat het te huurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8445-marktstraat-81/
Hier zijn ze verderop nu zulke appartementjes aan het bouwen. Is echt een klein pand, dus knap nog dat ze zulke huisjes erin weten te frotten.
Ja nu bang dat ze niet reagerenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe snel het gaat.
Toen ik Noorwegen door ging met de auto had ik echt alleen maar het idee in de fucking middle of nowhere te zitten, muv het zuiden waar het wat drukker was.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:17 schreef Fogel het volgende:
Noorwegen heeft vrij hoge huizenprijzen vooral in en nabij steden, maar ook het voordeel dat je niet zo ver van een stad af hoef te wonen voordat het al een heel stuk beter is.
Halfuur tot drie kwartier karren en je kan een prima woning voor twee ton ofzo kopen, da’s ook voor een alleenstaande nog te doen.
Bijkomend voordeel is dan ook nog eens dat je dan waarschijnlijk middenin een bos terecht komt omdat niemand daar wil wonen
Best wel ja. Denk dat dat soort appartementjes best wel in trek zijn.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:21 schreef CherryLips het volgende:
https://www.funda.nl/koop(...)8445-marktstraat-81/
Hier zijn ze verderop nu zulke appartementjes aan het bouwen. Is echt een klein pand, dus knap nog dat ze zulke huisjes erin weten te frotten.
Is denk ik bewust om het overzicht te houden.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu bang dat ze niet reagerenbellen kan dus niet want dan verwijzen je ze naar het invul formulier ;P
Het is wel jammer dat ze die open dagen even niet doen. Dan had je gewoon zonder afspraak kunnen gaan. Scheelt wat somsquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja nu bang dat ze niet reagerenbellen kan dus niet want dan verwijzen je ze naar het invul formulier ;P
ja :p Nou hopen op een reactiequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Is denk ik bewust om het overzicht te houden.
Bedenk nu ineens dat ze aan de andere kant ook nog studiootjes aan het maken zijn in een oude garage. Blijkbaar is er veel vraag naar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Best wel ja. Denk dat dat soort appartementjes best wel in trek zijn.
Het was erg ruim op gezet = + punt. Maar er waren best weinig dieren vond ik.quote:
doen ze bijna helemaal niet meer, denk vanwege de aanvragen die ze toch wel krijgen. Veel huizen gaan ook nog op inschrijving, dan is het een soort loterij ofzo.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:25 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Het is wel jammer dat ze die open dagen even niet doen. Dan had je gewoon zonder afspraak kunnen gaan. Scheelt wat soms
Amsterdam vind ik mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
Wat dat betreft vind ik Burgers Zoo in Arnhem de leukste dierentuin van Nederland
Er is enorme krapte op de markt, dus dat snap ik wel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedenk nu ineens dat ze aan de andere kant ook nog studiootjes aan het maken zijn in een oude garage. Blijkbaar is er veel vraag naar.
Ja klopt. Soms kom je daar gewoon niet doorheen ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Veel huizen gaan ook nog op inschrijving, dan is het een soort loterij ofzo.
Jaaaa de mangrovequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
Wat dat betreft vind ik Burgers Zoo in Arnhem de leukste dierentuin van Nederland
Omdat het waarschijnlijk (net) op een loon te doen is itt andere woningen?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bedenk nu ineens dat ze aan de andere kant ook nog studiootjes aan het maken zijn in een oude garage. Blijkbaar is er veel vraag naar.
Burgers Zoo is idd wel heel mooi. Ouwehands vind ik ook leuk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:26 schreef Justin_Case het volgende:
Laatste huis bij mij in de straat mocht je komen kijken; en dan meteen je bod inleveren zodra je de deur uitliep.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef Samzz het volgende:
Tegenwoordig heb je geluk als je al mag komen kijken.
Of huizen die dezelfde dag op funda al zijn verkocht. Begrijp ik ook niet. zijn dat mensen die zonder kijken kopen of kennissen ofzo?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:28 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Ja klopt. Soms kom je daar gewoon niet doorheen ook
Baal je dan als je wat leuks ziet.
En de Apenheul. En we hebben Amersfoort nog. Leuke regio dit, wat dat betreft.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burgers Zoo is idd wel heel mooi. Ouwehands vind ik ook leuk.
Ja echt goede koffie, barista. En het zeeaquarium was erg mooi.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Artis? Daar ben ik zeker 30 jaar geleden voor het laatst geweest.
In dat geval zijn er mensen die met een aankoopmakelaar iets eerder de mogelijkheid hebben om te kijken; vaak nog voordat het huis op funda komt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of huizen die dezelfde dag op funda al zijn verkocht. Begrijp ik ook niet. zijn dat mensen die zonder kijken kopen of kennissen ofzo?
Oh helemaal geen druk verderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Laatste huis bij mij in de straat mocht je komen kijken; en dan meteen je bod inleveren zodra je de deur uitliep.
Kan. Of mensen die al even op dat huis azen en meteen toehappen. Mijn ouders hadden dat.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of huizen die dezelfde dag op funda al zijn verkocht. Begrijp ik ook niet. zijn dat mensen die zonder kijken kopen of kennissen ofzo?
Daar ben ik nog niet geweest.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Burgers Zoo is idd wel heel mooi. Ouwehands vind ik ook leuk.
In Arnhem hebben ze vaak wel wat meer de ruimte, Wildlands als het goed is ook?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja echt goede koffie, barista. En het zeeaquarium was erg mooi.
Verder vind ik dieren in een hokje bekijken eigenlijk niets aan.
Amersfoort ben ik nog nooit geweest, Apenheul ook niet.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En de Apenheul. En we hebben Amersfoort nog. Leuke regio dit, wat dat betreft.
Apenheul is leuk. Alleen jammer dat ze 's winters dicht zijn. Nu is het misschien wel leuker om te gaan want nu word je niet aangevallen door dat loslopende vee.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Amersfoort ben ik nog nooit geweest, Apenheul ook niet.
Ja nja dat heb ik ook een beetje met Blijdorp. Lijkt ook allemaal best klein. En ik blijf het een afknapper vinden dat die spoorlijn dwars door dat park loopt.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja echt goede koffie, barista. En het zeeaquarium was erg mooi.
Verder vind ik dieren in een hokje bekijken eigenlijk niets aan.
Die zijn al voor ze op Funda komen op de markt, daar heeft een aankoopmakelaar z'n nut. Maar verkooppakket is inclusief Funda enzo, dus komt 'ie er alsnog op.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh. k dacht van bespaar je de moeite als die al is verkochtquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die zijn al voor ze op Funda komen op de markt, daar heeft een aankoopmakelaar z'n nut. Maar verkooppakket is inclusief Funda enzo, dus komt 'ie er alsnog op.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van Blijdorp is dat er allemaal van die tokkies de loslopende prairiehondjes lopen te treiteren en te aaien.
Het is ook dat ik het zag bij een vriendin hoor.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh joh. k dacht van bespaar je de moeite als die al is verkocht
Ik denk dat ik gewoon een van de mensen bel die briefjes in mijn brievenbus gooit. Hoef ik geen makelaar in de hand te nemen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:37 schreef IJsdraakje het volgende:
Overigens worden de foto's dan gebruikt in de folder van de makelaar, het is niet dat die nutteloos zijn.
En als je op Funda een makelaar ziet die binnen no time zijn shit verkoopt, is dat natuurlijk goeie reclame als je een verkoopmakelaar zoekt.
“Ik weet waar je huis woont”?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een van de mensen bel die briefjes in mijn brievenbus gooit. Hoef ik geen makelaar in de hand te nemen.
Die doen een "ik wil je huis"?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik denk dat ik gewoon een van de mensen bel die briefjes in mijn brievenbus gooit. Hoef ik geen makelaar in de hand te nemen.
Randstadtokkiesquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:34 schreef CherryLips het volgende:
Nadeel van Blijdorp is dat er allemaal van die tokkies de loslopende prairiehondjes lopen te treiteren en te aaien.
"Ja hoiiii iek wil jou huis, oprotte kech"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
k krijg welles dat soort briefjes maar lijkt meer geschreven door echt opkopers dan particulieren
iets vriendelijker welquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Ja hoiiii iek wil jou huis, oprotte kech"
Yep. Dat varieert van makelaars die mijn huis wel willen verkopen tot mensen die aanbellen met de vraag of ik interesse heb om mijn huis te verkopen.quote:
"Goedemorgen kech, wij huis van je hebben moeten, met vriendelijke groete en fijne dach verder"quote:
Daarom gewoon Beekse Bergenquote:
Nog wat vriendelijker uitstralingquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:51 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Goedemorgen kech, wij huis van je hebben moeten, met vriendelijke groete en fijne dach verder"
"Goedemorgen lieve bewoonster, wij willen graag de dubbele prijs voor uw woning betalen en u een gratis vakantiewoning te Thailand aanbieden, wij vernemen graag uw interesse en met de hoogste achting groeten wij u"quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nog wat vriendelijker uitstraling
Ik met er nog met een Haagse tokkie naartoequote:
Dat zou perfect zijn :pquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Goedemorgen lieve bewoonster, wij willen graag de dubbele prijs voor uw woning betalen en u een gratis vakantiewoning te Thailand aanbieden, wij vernemen graag uw interesse en met de hoogste achting groeten wij u"
Ga je met een anderquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 09:56 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik met er nog met een Haagse tokkie naartoe
Nee joh, ben je gekquote:
Lees net dat de beestjes kans hebben op bevriezing dus we moeten ze echt reddenquote:
Die wonen in de natuur in het Himalayagebergte, die zijn wel wat kou gewend.quote:
deze zijn verkaastquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die wonen in de natuur in het Himalayagebergte, die zijn wel wat kou gewend.
Ja dan nog, we hebben dit al vaak genoeg besproken ...quote:
Daar gaat je droomman. Dit komt nooit meer goed. Alle geld op reīncarnatiequote:
Pandaburgerquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:06 schreef UitStraling het volgende:
Verkaast ook echt, zie daar echt zo'n piepbeest onder de gesmolten kaas voor me
Prima vakantiehuisjequote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Canada niks voor je Bal?![]()
[ afbeelding ]
Oeh mooi daar.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Grmblquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dan nog, we hebben dit al vaak genoeg besproken ...
Denk veel te koudquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[ afbeelding ]
Ja gewoon kijken, kijken niet kopenquote:
Haardvuur aan en lekker op een berenvel voor de haard naar het geknetter luisteren.quote:
ja lig toch liever in de zon op een terrasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Haardvuur aan en lekker op een berenvel voor de haard naar het geknetter luisteren.
Ontvoeren valt daar ook onder ...quote:
Haardvuur op het terrasquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja lig toch liever in de zon op een terras
en dampende neuqsechs toch?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Haardvuur aan en lekker op een berenvel voor de haard naar het geknetter luisteren.
Nee, gewoon lekker rustig liggen.quote:
Teveel hatseklatsgeluiden en je hoort de haard niet meer enzo...quote:
Ja in de buddyquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze flink aanstampt passen er wel twee in dat vakje van je scootert.
Dan doen ze het niet meer als je dat vakje opent hoorquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je ze flink aanstampt passen er wel twee in dat vakje van je scootert.
En zo ja dan hangt zo'n staart ook vet stoer aan de lamp.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja in de buddy![]()
hopen dat de staart er niet tussenkomt
hmmdas wel het leukste dat gekwipsel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:36 schreef UitStraling het volgende:
Kunnen ze alleen niet meer kwipselen.
Haha eindelijk testcapaciteit op orde tegen die tijd en dan is het niet meer nodig door dit ding.,quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:32 schreef UitStraling het volgende:
Die zag ik al een keer op Pornhub.
https://www.nu.nl/283745/(...)coronablaastest.html
nijlvirus muggen en knokkelkoorts muggenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het wemelt hier van de muggen in huis.
Is er eigenlijk al onderzoek gedaan naar muggen en Covid-19?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:40 schreef CherryLips het volgende:
Jezus het wemelt hier van de muggen in huis.
Gewoon ergens een doos of zak neerleggen, kruipt er vanzelf in.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
knokkelkoortsmug herken je zo trouwens
[ afbeelding ]
Zou vangen en in potje stoppen.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Denk dat dta al uitsloten is. covid verspreid zich niet via bloed toch.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is er eigenlijk al onderzoek gedaan naar muggen en Covid-19?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gewoon ergens een doos of zak neerleggen, kruipt er vanzelf in.
Ja maar dat poepverhaal dan of lusten muggen geen poep?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Denk dat dta al uitsloten is. covid verspreid zich niet via bloed toch.
aids verspreid zich ook niet via muggen
wat?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dat poepverhaal dan of lusten muggen geen poep?
wow dat is zuurquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:45 schreef Karzai het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)nl.search.yahoo.com/
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:41 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 10:47 schreef CherryLips het volgende:
Je hoort niks meer over die megasuperkutteek waar ze het vorig jaar over hadden.
Brrr, dat is mijn ergste nachtmerrie. Ons Hongaarse huis is ooit half ingestort omdat een stuk fundering instabiel was geworden door een lekke riolering. Dat soort dingen wil je echt niet meemakenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 08:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh kijk aan.
Mijn paps inventariseert aardbevingsschade, wat een schrijnende verhalen zeg... Hij was laatst bij een man die in een monument woont, een scheur van de ene kant van de muur naar de andere kant, dwars door een kozijn met glas in lood raam.
Ja, en ik voel me ook beter. Geen verlangen naar zoete dingen meer, minder sloom, minder hongergevoel.quote:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Ik eet NU een frietje met mayonaise
Dat klinkt goed!quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:17 schreef UitStraling het volgende:
Lukt mij ookquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ach![]()
dat die zo rechtop kan zitten met zon snavel
Meteen 4 kilo erbij.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:23 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik ga vanavond spijbelen met een patatje.
Ja er klopt geen fuck van de voorspellingen. Begin van de week: voorspeld: bewolking en wat regen. In werkelijkheid: mooi herfstweer, (waterig) zonnetje.quote:
Voel je je nog helemaal goed?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Vorige week ook gedaan. Toen bleef mijn gewicht gelijk.
Heb je wel eens een babyduif gezienquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek gewoon een duif uit de dakgoot.
Dat heb ik ook altijd.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef Karzai het volgende:
Mijn weegschaal is niet echt betrouwbaar gister 93 vandaag 97
oud analoog ding
Ik las dit vrij vreemdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Trek gewoon een duif uit de dakgoot.
Grote snavel.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
begrijpniet waarom je denkt dat ik het dan over jou heb
Lelijk zeker?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je wel eens een babyduif gezien
Vetquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beter! The new and improved Buda!
Absoluut geen moeite.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vetdus kost je weinig moeite om het te doen?
Niet de lekkere waarschijnlijk.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou de pasta wel missen, aardappelschijfjes trouwens ook . oh en brood ook ja
mag je cola?
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet de lekkere waarschijnlijk.(Suiker, jeweetz)
Geen idee?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaat toch ook doorzichtige waterkleurige cola iemand die wel eens op?
Smurfencolaquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee?
Weet wel dat pepsi een keer een blauwe variant heeft uitgebracht
Ik had hier nooit over nagedacht, maar de colakleur zal wel volledig kleurstof zijn ja.quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaat toch ook doorzichtige waterkleurige cola, iemand die wel eens op?
waarom mocht er geen cola gedronken worden? Amerikaans?quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
Jawel, Georgi Zjoekov was stiekem verslaafd aan cola dus liet hij doorzichtige cola maken anders zou Stalin hem doodschieten.
quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik zou de pasta wel missen, aardappelschijfjes trouwens ook . oh en brood ook ja
mag je cola?
Oo dat is lang geledenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Geen idee?
Weet wel dat pepsi een keer een blauwe variant heeft uitgebracht
Ja! Lang geledenquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:35 schreef UitStraling het volgende:
Er bestaat toch ook doorzichtige waterkleurige cola, iemand die wel eens op?
Ben blij voro je dat het je zo makkelijk afgaatquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Ik eet geen koolhydraten omdat je lichaam dat omzet in suikers. Dus cola met suiker mag niet
Ik dacht ook dat ik dat soort dingen heel erg zou missen. Maar het valt mee. En mijn insteek is ook niet om blijvend al mijn koolhydraten uit mijn eetpatroon te slopen. Dus een patatje af en toe kan best.
Ja precies, dat lag nogal gevoelig in de Sovjet Unie na 1945quote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
waarom mocht er geen cola gedronken worden? Amerikaans?
Wat een verschrikkelijke tijdquote:Op vrijdag 16 oktober 2020 11:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja precies, dat lag nogal gevoelig in de Sovjet Unie na 1945
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |