abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195669403
Doen er nog fokkers mee met nanowrimo dit jaar?
Ik ben er klaar voor: heb mijn plot en karakters uitgewerkt, moet alleen nog wat aspecten van mijn wereld uitwerken.

Wat wordt jullie project?

Voor degenen die niet weten waar ik het over heb: NaNoWriMo, of National novel writing month is een uitdaging om in de 30 dagen van november een roman van 50.000 (of meer) woorden te schrijven. Gewoon, voor de fun en de uitdaging. Wie doet er mee?
pi_195690424
Wel al regelmatig van gehoord. Nooit meegedaan. Kan je het dan op een bepaalde site publiceren?
pi_195700535
quote:
7s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 11:54 schreef Meridiaan het volgende:
Wel al regelmatig van gehoord. Nooit meegedaan. Kan je het dan op een bepaalde site publiceren?
Het is naderhand gewoon nog steeds je eigen werk, dus je kan het publiceren waar je wil. Er zijn vaak wel speciale aanbiedingen enzo voor publicatie en editen, maar de werken worden niet op een centraal punt gepubliceerd.
pi_195949882
Kom deze nu pas tegen, hoewel ik wel weer het schrijven wil gaan oppakken lijkt me een novel van 50k woorden wel erg ambitieus. Waar gaat je verhaal over?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')