abonnement Unibet Coolblue
pi_195669236
https://www.nu.nl/tech/60(...)ens-onbruikbaar.html

Het eerste onderzoek naar de effectiviteit van CoronaMelder is mislukt. Hoewel er wel cijfers zijn verzameld die iets hadden moeten zeggen over de meerwaarde van de app, zijn de gegevens incompleet en deels onbetrouwbaar, erkent het ministerie van Volksgezondheid tegenover NU.nl.

De corona-app van de overheid geeft een waarschuwing als je in de buurt bent geweest van iemand die later het coronavirus blijkt te hebben. De app is nu een week landelijk beschikbaar, maar werd sinds 17 augustus al getest in Oost-Nederland.

Vijf GGD's in Drenthe, Overijssel en Gelderland gingen toen proefdraaien om ervaring op te doen. Ook kon iedereen die een waarschuwing van de app kreeg zich bij de lokale GGD laten testen, ook als zij (nog) geen klachten hadden.

Op die manier kan onderzocht worden of coronapatiënten al gevonden konden worden vóórdat zij symptomen vertonen. Zo is dankzij de app te achterhalen hoeveel personen het virus bij zich dragen en ook anderen kunnen besmetten, zonder dat zij dat zelf doorhebben.

Vier weken later besloot het ministerie van Volksgezondheid echter vanwege de druk op de testcapaciteit om weer alleen mensen te laten testen als zij klachten hebben. Vanaf 12 september was enkel een waarschuwing van de corona-app niet meer genoeg om een test aan te vragen.

'Deel van onderzoeksdata is heel kwetsbaar'
"Dat betekent dat de periode te kort was om voldoende onderzoek te doen", zegt Ron Roozendaal, die bij het ministerie aan het roer staat van het CoronaMelder-project, tegen NU.nl. Daarnaast registreerde het ministerie bijvoorbeeld niet of iemand die zonder symptomen een test aanvroeg, later misschien alsnog klachten kreeg.

"Ook hadden we relatief weinig aanvragen binnen het testgebied (de vijf GGD-regio's, red.) en konden we niet vaststellen of iemand die zei een notificatie te hebben gekregen, die daadwerkelijk had gekregen. Dat maakt een deel van de onderzoeksdata heel kwetsbaar."

"Mijn kwalificatie zou niet zijn dat het onderzoek is mislukt", oordeelt Roozendaal. "De conclusie is dat de gegevens niet goed genoeg zijn. Zo is het leven, helaas."

Het onderzoek was de eerste kans om in de praktijk te achterhalen of de app daadwerkelijk coronapatiënten vindt voordat zij symptomen vertonen. De proef kan nu niet zomaar alsnog uitgevoerd worden, omdat mensen zich op dit moment alleen kunnen laten testen als zij toch al klachten hebben.

Groot onderzoek sinds corona-app landelijk beschikbaar is
Het ministerie van Volksgezondheid laat onderzoeken wat de impact van de landelijke introductie van CoronaMelder is. Onderzoekers kijken bijvoorbeeld hoe de app bijdraagt in de bestrijding van het coronavirus, maar ook welke mogelijke negatieve effecten de app heeft op het gedrag van mensen.

Besmette personen vinden voor of zonder dat zij klachten hebben, is niet het enige potentiële nut van de CoronaMelder. Zo kunnen mensen die al klachten hebben zich door een waarschuwing bijvoorbeeld laten overtuigen om toch maar een test aan te vragen.

Roozendaal verwacht de eerste resultaten halverwege november te kunnen delen.

----------------------------------------

Nooit toegeven dat je het verprutst als overheid zijnde, zo is het leven nou eenmaal :')

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2020 07:37:26 ]
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:17:36 #2
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_195669469
Niet toegeven en gewoon doorgaan. ^O^
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:20:38 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195669482

Je potentiële prima plan volledig verneuken omdat je binnen het ministerie niet op één lijn zit en zo zonder enig nut voor eenieder talloze miljoenen verbranden zonder schroom _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195669605
De overheid en ICT. :') Is daar ooit iets goeds uit gekomen?
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:41:17 #5
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195669624
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De overheid en ICT. :') Is daar ooit iets goeds uit gekomen?
Probleem zit niet in de ICT dit maal iig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_195669674
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Probleem zit niet in de ICT dit maal iig
Dit lijkt me toch in de app te zitten? "en konden we niet vaststellen of iemand die zei een notificatie te hebben gekregen, die daadwerkelijk had gekregen."

Dat de app nutteloos is omdat je toch geen test krijgt terwijl de app aangeeft dat je risico hebt gelopen is inderdaad een beleidsfout.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:48:50 #7
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195669704
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De overheid en ICT. :') Is daar ooit iets goeds uit gekomen?
Hoe doe jij je belastingaangifte?
Hoe krijg jij bericht van dat je aangifte mag doen?
Hoe lees jij je bekendmakingen van (lokale) regelgeving tegenwoordig?
Hoe log jij in bij je zorgverzekeraar?

Er zijn héél véél voorbeelden waarbij overheid en ICT een goede combinatie vormen.

Vergeet niet dat in het bedrijfsleven ook heel veel (misschien wel meer) geld over de balk gesmeten wordt in het kader van digitalisering. Die mogen het alleen verbergen. De overheid niet.

ICT is moeilijk, zeker om in één keer goed te doen. Als jij het makkelijker kan, dan kun je serieus veel geld verdienen. Dus ik zie je straks zwaaien vanuit je Lambo? ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195669736
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe doe jij je belastingaangifte?
Hoe krijg jij bericht van dat je aangifte mag doen?
Hoe lees jij je bekendmakingen van (lokale) regelgeving tegenwoordig?
Hoe log jij in bij je zorgverzekeraar?

Er zijn héél véél voorbeelden waarbij overheid en ICT een goede combinatie vormen.

Vergeet niet dat in het bedrijfsleven ook heel veel (misschien wel meer) geld over de balk gesmeten wordt in het kader van digitalisering. Die mogen het alleen verbergen. De overheid niet.

ICT is moeilijk, zeker om in één keer goed te doen. Als jij het makkelijker kan, dan kun je serieus veel geld verdienen. Dus ik zie je straks zwaaien vanuit je Lambo? ;)
Ik schop hier tegen het zere been van wat ICT'ers aan zie ik. I stand corrected, mijn reactie was wat te kort door de bocht.
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”
pi_195669784
Het is niet compleet verneukt. Er is onvoldoende data voor goede validatie. Dat is misschien een fuckup, maar zegt verder niet over de app zelf.
Whatever...
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:57:07 #10
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195669805
quote:
12s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:51 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik schop hier tegen het zere been van wat ICT'ers aan zie ik. I stand corrected, mijn reactie was wat te kort door de bocht.
Het is vaak ook niet de techniek, maar het beleid, de organisatie en het proces dat het zou moeten ondersteunen, die het probleem zijn.

En klopt. 8-) Dank je! :D
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195669824
Dit is ook helemaal niet perse verprutst door de overheid.

Ze geven aan dat de data onvoldoende is om iets nuttigs mee te kunnen. Als er gewoon niet genoeg mensen zijn die zich vanwege de app laten testen dan is dat niet de schuld van de overheid.

Je hebt nou eenmaal een bepaalde N waarde nodig om iets nuttigs te kunnen concluderen. Vanwege de zwakheid van de verzamelde data kan ik me voorstellen dat ze een hogere N hebben dan gebruikelijk. Of dat ze onbetrouwbare data niet mee willen nemen en daarom een te kleine selectie overhouden.
pi_195670020
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:38 schreef Stoorzendert het volgende:
De overheid en ICT. :') Is daar ooit iets goeds uit gekomen?
Ik volg dat al decennia en Neen nog nooit is er iets goeds uit de combinatie " De overheid en ICT. " gekomen.

Of het werkt niet of is veel te duur of zo complex dat de medewerkers er niets mee kunnen of het is verouderd voordat het live gaat of het zit vol met veiligheidslekken.

Het gaat 100 % van alle keren fout.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 vrijdag 16 oktober 2020 @ 09:19:13 #13
74056 crew  ToT
pi_195670079
Ik neem die app niet, maar met wat kleine aanpassingen in protocollen valt dit allemaal zo op te lossen natuurlijk.
pi_195670493
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:14 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ik volg dat al decennia en Neen nog nooit is er iets goeds uit de combinatie " De overheid en ICT. " gekomen.

Of het werkt niet of is veel te duur of zo complex dat de medewerkers er niets mee kunnen of het is verouderd voordat het live gaat of het zit vol met veiligheidslekken.

Het gaat 100 % van alle keren fout.
Mn vader werkte bij het leger en ze hadden net voor tientallen miljoenen een tanksimulator bijna klaar. Ik vond het verbazingwekkend dat ze overal nog CRT monitoren gebruikten. De reden? Vanwege aanbestedingsregels hadden aan de start van het project de computers al gekocht. Er was een klein legertje Fransen bezig om de simulatie te hacken op verouderde hardware.

Nog geen twee weken later werd besloten alle tanks weg te doen.
pi_195670687
quote:
1s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:41 schreef Molo het volgende:

[..]

Probleem zit niet in de ICT dit maal iig
Het probleem zit bijna nooit in de ICT maar in de laag met mensen die toch geen interesse in ICT hebben maar wel er iets over te zeggen willen hebben en niet naar de experts luisteren.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195670863
_O-
pi_195671091
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:59 schreef HSG het volgende:

[..]

Het probleem zit bijna nooit in de ICT maar in de laag met mensen die toch geen interesse in ICT hebben maar wel er iets over te zeggen willen hebben en niet naar de experts luisteren.
Precies rank pullen en (on)zin doordrukken tegen de adviezen van techneuten in.

Ook vaak helemaal aan het eind van het project zeg maar de week voor oplevering een harde eis toevoegen die alles verneukt maar het moet want ik ben de hoogste in rang!!
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 11:00:08 #18
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195671548
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mn vader werkte bij het leger en ze hadden net voor tientallen miljoenen een tanksimulator bijna klaar. Ik vond het verbazingwekkend dat ze overal nog CRT monitoren gebruikten. De reden? Vanwege aanbestedingsregels hadden aan de start van het project de computers al gekocht. Er was een klein legertje Fransen bezig om de simulatie te hacken op verouderde hardware.

Nog geen twee weken later werd besloten alle tanks weg te doen.
Zulke dingen gebeuren helaas ook in het bedrijfsleven.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 12:57:29 #19
436847 embedguy
Embedded in your genius dreams
pi_195673379
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:55 schreef Spanky78 het volgende:
Het is niet compleet verneukt. Er is onvoldoende data voor goede validatie. Dat is misschien een fuckup, maar zegt verder niet over de app zelf.
Never allow waiting to become a habit.
Live your dreams and take risks.
Life is happening now.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:06:46 #20
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_195673534
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:59 schreef HSG het volgende:
Het probleem zit bijna nooit in de ICT maar in de laag met mensen die toch geen interesse in ICT hebben maar wel er iets over te zeggen willen hebben en niet naar de experts luisteren.
Als chef Bluetooth al zegt dat Bluetooth niet geschikt is voor deze grap dan vraag ik me af naar welke experts we dan moeten gaan luisteren:

quote:
Volgens bluetooth-uitvinder Jaap Haartsen is bluetooth niet nauwkeurig genoeg voor contactonderzoek naar corona. Hij benadrukt dat het bereik van het signaal, dat in de huidige generatie van de draadloze technologie varieert tussen de één en de twintig meter, onvoldoende zekerheid geeft over afstand. Dat leidt volgens Haartsen tot onbetrouwbare uitkomsten. Bovendien is hij zeer kritisch op de wijze waarop het kabinet de ontwikkeling van de app aanpakt.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:12:32 #21
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_195673622
De app is idd nutteloos als je je niet op basis van een melding in de app kunt laten testen.
Daarbij zou je je dan juist wel moeten kunnen testen icm het doorgeven van een code die je ontvangen hebt, dan kunnen ze ook gelijk clusters in kaart brengen.

Als dat niet op die manier gedaan wordt dan is het totaal nutteloos idd.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 13:22:32 #22
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_195673793
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 07:35 schreef phoenyx het volgende:
"De conclusie is dat de gegevens niet goed genoeg zijn. Zo is het leven, helaas."
Moet ik eens tegen m'n baas zeggen als iets is verkloot _O-
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
pi_195674889
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:22 schreef Kaizen_ het volgende:

[..]

Moet ik eens tegen m'n baas zeggen als iets is verkloot _O-
:D
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 16:40:41 #24
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195677271
Kunnen we niet gewoon bij iedereen die positief getest is een geel kruisje op de jas naaien?
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195677920
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 16:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Kunnen we niet gewoon bij iedereen die positief getest is een geel kruisje op de jas naaien?
De app doet juist niet aan naming en shaming.

En toch, eerlijk zijn over besmettingen helpt ook natuurlijk. Jij trekt het dan in het absurde maar feitelijk is het strafbaar als je besmet zijnde willens en wetens veel risico neemt dat je anderen besmet.

En eh, die TT is natuurlijk suggestief tot en met. De effectiviteit van de app kon niet getest worden. Dat wil niet zeggen dat de app niet effectief is.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 17:22:55 #26
464166 Captain_Jack_Sparrow
Why is all the rum gone?
pi_195677955
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:20 schreef qajariaq het volgende:

En eh, die TT is natuurlijk suggestief tot en met. De effectiviteit van de app kon niet getest worden. Dat wil niet zeggen dat de app niet effectief is.
Uhmm, not really. De TT is vrijwel letterlijk de titel van het artikel.

quote:
Eerste proef effectiviteit corona-app mislukt: verzamelde gegevens onbruikbaar
"This is the day you will always remember as the day you almost caught Captain Jack Sparrow".
pi_195678877
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 17:22 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:

[..]

Uhmm, not really. De TT is vrijwel letterlijk de titel van het artikel.
[..]

Daarmee is het nog steeds suggestief hoor. Dat het overgenomen is van een ander betekend niet dat het opeens niet meer suggestief is. Taalkundig mag het dan kloppen maar dan moet je wel heel goed op leestekens letten.
pi_195720182
Gaat er eigenlijk weleens iets wat Hugo de Jonge aanraakt wel goed?

De app, bron- en contactonderzoek, testen... het is allemaal 'n bende.
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:50:23 #29
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195721217
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als chef Bluetooth al zegt dat Bluetooth niet geschikt is voor deze grap dan vraag ik me af naar welke experts we dan moeten gaan luisteren:
[..]

Dit is wel een oud bericht natuurlijk. Zo zegt hij ook:

quote:
Volgens Haartsen is bluetooth een klein onderdeel van wat best eens een goede hulp zou kunnen zijn om de samenleving weer op de rit te krijgen. ‘Maar er komt veel meer bij kijken. Ik denk dat de samenwerking van Google en Apple op de goede weg zit. Deze bedrijven hebben toegang tot het besturingssysteem van de mobiele telefoon en kunnen dus aanpassingen doen op lagere delen van het protocol; op een niveau waar een gewone app-ontwikkelaar niet bij kan. Dat is een betere aanpak dan wat nu in Nederland gebeurt, wat nogal een hoog amateur-gehalte heeft.’
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195722021
Wie de neuk installeert deze troep dan?
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:23:10 #31
168739 Red_85
'echt wel'
pi_195722754
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:57 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Het is vaak ook niet de techniek, maar het beleid, de organisatie en het proces dat het zou moeten ondersteunen, die het probleem zijn.

En klopt. 8-) Dank je! :D
'Het is het beleid'
:D

Wijzen naar een ander, maar nooit naar jezelf.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_195722810
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Wie de neuk installeert deze troep dan?
Ik niet.
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:02:23 #33
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195723233
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Wie de neuk installeert deze troep dan?
Ik
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195723441
Ik hoorde vanavond dat er helemaal geen Corona patiënten liggen in het Erasmus. Gewoon via via, een verpleger daar. Het ziekenhuis van Gommers.

Knal hem er hier ff in.

En dat heb niet op facebook gestaan.
pi_195723532
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoorde vanavond dat er helemaal geen Corona patiënten liggen in het Erasmus. Gewoon via via, een verpleger daar. Het ziekenhuis van Gommers.

Knal hem er hier ff in.

En dat heb niet op facebook gestaan.
En geloof je het ook?
stupidity has become as common as common sense was before
  maandag 19 oktober 2020 @ 01:24:12 #36
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195723705
quote:
10s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:48 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Hoe doe jij je belastingaangifte?
Hoe krijg jij bericht van dat je aangifte mag doen?
Hoe lees jij je bekendmakingen van (lokale) regelgeving tegenwoordig?
Hoe log jij in bij je zorgverzekeraar?

Er zijn héél véél voorbeelden waarbij overheid en ICT een goede combinatie vormen.

Vergeet niet dat in het bedrijfsleven ook heel veel (misschien wel meer) geld over de balk gesmeten wordt in het kader van digitalisering. Die mogen het alleen verbergen. De overheid niet.

ICT is moeilijk, zeker om in één keer goed te doen. Als jij het makkelijker kan, dan kun je serieus veel geld verdienen. Dus ik zie je straks zwaaien vanuit je Lambo? ;)
Zoals gegevens van clienten van jeugdzorg die nu op straat liggen met alle gevolgen van dien.
Lekker als je slachtoffer bent van mishandeling bijvoorbeeld thuis en je wordt nu online hiermee getreiterd, je gegevens zijn te vinden via google (leuk voor een toekomstige werkgever) doordat al je gegevens op straat liggen, omdat de Nederlandse staat nu eenmaal niet met ICT om kan gaan.
Ik doe zo min mogelijk online, omdat ik me er terdege van bewust ben dat alles hier zo lek als een mandje is. Ministers leven nog in de tijd van de floppy-disk en weten wellicht net nog wat een e-mail is.

Nederland en ICT gaat niet samen, we kunnen beter terug naar de typemachine en de ponskaartjes. Iets dat voor onze regeringsleiders nog net te hanteren is.
  maandag 19 oktober 2020 @ 06:39:41 #37
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_195724584
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoorde vanavond dat er helemaal geen Corona patiënten liggen in het Erasmus. Gewoon via via, een verpleger daar. Het ziekenhuis van Gommers.

Knal hem er hier ff in.

En dat heb niet op facebook gestaan.
Is een behoorlijk nieuw gebouw en de 5G ontvangst is daar te sterk voor corona om te kunnen overleven. Dan krijg je dat
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 19 oktober 2020 @ 08:09:06 #38
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195725042
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:23 schreef Red_85 het volgende:
'Het is het beleid'
:D

Wijzen naar een ander, maar nooit naar jezelf.
Het is niet alleen het beleid, maar ook de organisatie en het proces wat niet goed georganiseerd is.

Dat is niet wijzen, dat is (oa.) een van de conlcusies van BIT. ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 oktober 2020 @ 08:10:59 #39
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195725056
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 01:24 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Zoals gegevens van clienten van jeugdzorg die nu op straat liggen met alle gevolgen van dien.
Lekker als je slachtoffer bent van mishandeling bijvoorbeeld thuis en je wordt nu online hiermee getreiterd, je gegevens zijn te vinden via google (leuk voor een toekomstige werkgever) doordat al je gegevens op straat liggen, omdat de Nederlandse staat nu eenmaal niet met ICT om kan gaan.
Ik zeg zeker niet dat het altijd goed gaat, maar zeggen dat het nooit goed gaat is net zo'n grote onzin. ;)

quote:
Ik doe zo min mogelijk online, omdat ik me er terdege van bewust ben dat alles hier zo lek als een mandje is. Ministers leven nog in de tijd van de floppy-disk en weten wellicht net nog wat een e-mail is.
Wat een minister persoonlijk weet en vindt is redelijk irrelevant. Maar het is je goed recht om voorzichtig te zijn! ^O^
quote:
Nederland en ICT gaat niet samen, we kunnen beter terug naar de typemachine en de ponskaartjes. Iets dat voor onze regeringsleiders nog net te hanteren is.
Bullshit. :*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
  maandag 19 oktober 2020 @ 08:59:13 #40
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195725405
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:36 schreef Cockwhale het volgende:
Wie de neuk installeert deze troep dan?
Ik. Prima applicatie hoor.
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:01:14 #41
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_195725417
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:30 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik hoorde vanavond dat er helemaal geen Corona patiënten liggen in het Erasmus. Gewoon via via, een verpleger daar. Het ziekenhuis van Gommers.

Knal hem er hier ff in.

En dat heb niet op facebook gestaan.
Ik hoorde via via via via via dat ootjekatootje eigenlijk een Russische infiltrant is.
pi_195725425
Ootskikatootski
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195725831
quote:
11s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:02 schreef StateOfMind het volgende:
Ootskikatootski
😂
  maandag 19 oktober 2020 @ 09:59:57 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195725941
quote:
"Mijn kwalificatie zou niet zijn dat het onderzoek is mislukt", oordeelt Roozendaal. "De conclusie is dat de gegevens niet goed genoeg zijn. Zo is het leven, helaas."
_O-
Doel van onderzoek: gegevens verzamelen.
Uitkomst: Gegevens onbetrouwbaar.

Uitslag: geslaagd onderzoek *O*
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:07:12 #45
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_195726020
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:59 schreef daNpy het volgende:
_O-
Doel van onderzoek: gegevens verzamelen.
Uitkomst: Gegevens onbetrouwbaar.

Uitslag: geslaagd onderzoek *O*
Dat staat er niet. :D
Ik weet dat nuance ingewikkeld is, maar je kunt ook wel een beetje je best doen toch? ;)
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_195726084
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 09:47 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Mn vader werkte bij het leger en ze hadden net voor tientallen miljoenen een tanksimulator bijna klaar. Ik vond het verbazingwekkend dat ze overal nog CRT monitoren gebruikten. De reden? Vanwege aanbestedingsregels hadden aan de start van het project de computers al gekocht. Er was een klein legertje Fransen bezig om de simulatie te hacken op verouderde hardware.

Nog geen twee weken later werd besloten alle tanks weg te doen.
Vraag hem eens over Project Speer.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_195726107
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 13:06 schreef AchJa het volgende:

[..]

Als chef Bluetooth al zegt dat Bluetooth niet geschikt is voor deze grap dan vraag ik me af naar welke experts we dan moeten gaan luisteren:
[..]

Ik sprak hier (kan ook tweakers zijn geweest) iemand die er redelijk veel verstand van had, Bluetooth afstand bepaling is op korte afstanden wel redelijk nauwkeurig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:14:23 #48
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195726113
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 09:59 schreef daNpy het volgende:

[..]

_O-
Doel van onderzoek: gegevens verzamelen.
Uitkomst: Gegevens onbetrouwbaar.

Uitslag: geslaagd onderzoek *O*
Het onderzoek is geslaagd. Resultaat de data is waardeloos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
  maandag 19 oktober 2020 @ 10:16:21 #49
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_195726136
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 10:07 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Dat staat er niet. :D
Ik weet dat nuance ingewikkeld is, maar je kunt ook wel een beetje je best doen toch? ;)
quote:
Het eerste onderzoek naar de effectiviteit van CoronaMelder is mislukt. Hoewel er wel cijfers zijn verzameld die iets hadden moeten zeggen over de meerwaarde van de app, zijn de gegevens incompleet en deels onbetrouwbaar, erkent het ministerie van Volksgezondheid tegenover NU.nl.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')