abonnement Unibet Coolblue
pi_198538366
Lekker, beide!
pi_198543839
Op het eerste gezicht denk je dat bijvoorbeeld eind april pas weer een rm opdracht komt. (Cadeaukaarten) maar gelukkig komt het best vaak voor dat er toch ineens weer een nieuwe rm opdracht is binnengehaald. Nu dus een chocola opdracht bij de Aldi. Ik ben benieuwd. Echter zal de vergoeding wel weer te wensen over laten.
pi_198554557
En ik heb helemaal niks gedaan. Wel lekker zo thuis op de bank met m'n vervroegd pensioen, en af en toe met de drone op pad 😉 Maar snap ook echt niet dat ze ze doen voor 7.50 hoor.
Is echt soort van uitbuiten zo.
En dan blij zijn met een zakje snoep van 1 kilo
Had je die zelf gekocht was je klaar geweest voor een paar euro. En veel meer kunnen verdienen 🤣
pi_198554611
En wat ik helemaal niet netjes vind is dat de opdrachten er vooraf in stonden voor 15 euro. Toen ze actief werden was het ineens 7.50
Ben benieuwd met de Aldi of ze dat weer flikken...
pi_198561097
@brokkie57 Ik ben het 100% met je eens. Je kan het inderdaad wel uitbuiten noemen. Maarja uiteindelijk worden deze fanatiekelingen niet gedwongen. Ze hebben inderdaad een zak snoep gewonnen, maar daarvoor hebben ze wel 90% van de opdrachten die ze hebben gedaan voor ¤7.50 gedaan in plaats van voor het dubbele...na 1 dag of zelfs het bijna driedubbele.

Iemand wees Roamler eerop dat de Argeta opdracht voor ¤15 in de app stond...waardoor het werd aangepast.😅

Die nieuwe opdracht die morgen komt bij de aldi's....zal wel ¤5-¤7.50 zijn..tegenwoordig is ¤10 al teveel gevraagd als startbedrag en dat is nog weinig. Ik ben eerder benieuwd naar cadeaukaarten eind april. Vorige keer was dit met inschrijven ¤10 per locatie...het zal me niet verbazen als ze nu bijvoorbeeld ¤7.50 doen omdat ze weten dat veel mensen werkloos zijn en toch wel (moeten) gaan en omdat er een paar fanatiekelingen zijn die sowieso voor elk bedrag gaan, die 3 die voor die haribo snoepzak zijn gegaan. Ik vrees.
pi_198565827
quote:
0s.gif Op woensdag 17 maart 2021 23:28 schreef jb88 het volgende:
@:brokkie57 Ik ben het 100% met je eens. Je kan het inderdaad wel uitbuiten noemen. Maarja uiteindelijk worden deze fanatiekelingen niet gedwongen. Ze hebben inderdaad een zak snoep gewonnen, maar daarvoor hebben ze wel 90% van de opdrachten die ze hebben gedaan voor ¤7.50 gedaan in plaats van voor het dubbele...na 1 dag of zelfs het bijna driedubbele.

Iemand wees Roamler eerop dat de Argeta opdracht voor ¤15 in de app stond...waardoor het werd aangepast.😅

Die nieuwe opdracht die morgen komt bij de aldi's....zal wel ¤5-¤7.50 zijn..tegenwoordig is ¤10 al teveel gevraagd als startbedrag en dat is nog weinig. Ik ben eerder benieuwd naar cadeaukaarten eind april. Vorige keer was dit met inschrijven ¤10 per locatie...het zal me niet verbazen als ze nu bijvoorbeeld ¤7.50 doen omdat ze weten dat veel mensen werkloos zijn en toch wel (moeten) gaan en omdat er een paar fanatiekelingen zijn die sowieso voor elk bedrag gaan, die 3 die voor die haribo snoepzak zijn gegaan. Ik vrees.
In gok voor aldi op 7,50 en +5 voor elke kassa wijziging.

Kruidvat gok ik op 7,50.
pi_198567284
@boerhoorn haha wat errug! Ik denk ook dat ze het lef hebben om die kruidvat/trekpleister cadeaukaarten nu te gaan aanbieden voor ¤7.50 per locatie in plaats van die ¤10 dat de vorige keer was. Ik hoop oprecht dat iedereen dan echt even solidair is en hier niet in mee gaat. Je moet inschrijven, dus je moet, je moet die spullen zelf meenemen..sorry maar dan is ¤10 wel het minimale. Oh en soms proppen ze er ook nog ff een extra opdrachtje bij die er niets mee te maken heeft.

Aldi denk ik ook ¤7.50. Ik vind het maar frapant dat die opdracht vandaag live gaat en dat er nog geen informatie over is en dat we hem nog niet kunnen zien in de app.
pi_198571130
En vervolgens gaat hij weer niet live.....niet dat ik van plan was hem te gaan doen 🤣
Intekenen die ik sowieso niet meer aan mee.
pi_198571834
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 14:54 schreef brokkie57 het volgende:
En vervolgens gaat hij weer niet live.....niet dat ik van plan was hem te gaan doen 🤣
Intekenen die ik sowieso niet meer aan mee.
Ik ging hier al vanuit. Dat een opdracht niet al een dag of langer in de app staat voordat die live gaat klopt al niet. En nu gaan ze weer heel lang wachten vandaag voordat ze gaan zeggen dat de opdracht is uitgesteld ofzo. Heb nog nergens gezien dat deze met intekenen werkt..
pi_198573527
De opdracht staat in de app. Ik heb hem even doorgenomen en ik sla deze over. Het is dus weer een opdracht zonder dat er daadwerkelijk toestemming is vanuit het hoodkantoor...zo irritant is dat. De winkels hebben dus weer geen idee wie je bent, wat je komt doen en waarom. En nee die zogenaamde 'toelichtingsbrief' zegt ze ook vaak weinig. Dat is dus weer een gemakkelijke 'nee'. En zoals je weet word je bij een 'nee' als roamler gestraft en krijg je maar de helft van de vergoeding. Dus ¤4.50. Deze opdracht loopt tot 31 maart...dan denk je dus jongens! Wacht een week dan is ie in ieder geval hoger dan die ¤9 waarmee die start...maar ik vrees.
  donderdag 18 maart 2021 @ 20:15:51 #211
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198576631
Dat is de laatste tijd vaker he? Ik vind dat gewoon niet kunnen, je bouwt toch een band op met de meeste winkels waar je vaak komt en het voelt toch als belazeren.
pi_198578734
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 20:15 schreef b-engel het volgende:
Dat is de laatste tijd vaker he? Ik vind dat gewoon niet kunnen, je bouwt toch een band op met de meeste winkels waar je vaak komt en het voelt toch als belazeren.
Wat vind je niet kunnen?
  donderdag 18 maart 2021 @ 22:15:11 #213
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198579346
Ik vind het niet kunnen dat ze ons de winkels insturen met een brief alsof men op de hoogte zou moeten zijn, alsof er toestemming voor is. Dat vond ik ook met die Argeta. Bedrijven tekenen bewust ergens voor in, en wij moeten toch proberen alles te plaatsen.
pi_198582194
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef b-engel het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat ze ons de winkels insturen met een brief alsof men op de hoogte zou moeten zijn, alsof er toestemming voor is. Dat vond ik ook met die Argeta. Bedrijven tekenen bewust ergens voor in, en wij moeten toch proberen alles te plaatsen.
Argeta snap ik eigenlijk wel. Het was ook meer een vriendelijk verzoek. Overal waar eigenlijk geen display wenselijk was heb ik wel een display kunnen plaatsen.
pi_198582815
quote:
0s.gif Op donderdag 18 maart 2021 22:15 schreef b-engel het volgende:
Ik vind het niet kunnen dat ze ons de winkels insturen met een brief alsof men op de hoogte zou moeten zijn, alsof er toestemming voor is. Dat vond ik ook met die Argeta. Bedrijven tekenen bewust ergens voor in, en wij moeten toch proberen alles te plaatsen.
Eens. Dat is eigenlijk zo manipulatief. Ons laten denken dat de winkel ervan af weet en dat er via het hoofdkantoor toestemming is gegeven echter is dit 9 van de 10 keer helemaal niet het geval. En nu zie ik een chips opdracht bij dr action...hoe schandalig is dit? Dat je dus één tijdslot moet reserveren zoals iedereen en vervolgens kom je daar foto's maken en prijzen controleren...het lef. En dan wel zeggen 'action wilt zelf geen info delen om zo een voordeel te hebben tegenover de merken'..de kans dat ze dus ism met dat je een tijdslot boekt zonder dat je echt boodschappen komt doen plus het gaan controleren en fotograferen van producten lijkt me een recept voor ruzie.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 13:22:54 #216
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198586661
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 06:49 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Argeta snap ik eigenlijk wel. Het was ook meer een vriendelijk verzoek. Overal waar eigenlijk geen display wenselijk was heb ik wel een display kunnen plaatsen.
Een 'vriendelijk verzoek' dat een groot deel uitmaakte van de vergoeding. Voor een product dat totaal niet verkoopt en volgende maand weer in de ramsch ligt.

Ja dat van Action kan gewoon echt niet.
pi_198586961
'Ook bij onze roamlers en bij roamler moet het licht blijven branden' 😂😂
  vrijdag 19 maart 2021 @ 14:00:06 #218
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198587235
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef jb88 het volgende:
'Ook bij onze roamlers en bij roamler moet het licht blijven branden' 😂😂
Nou, deze Roamler gaat even Esso's en Lidl's controleren. Niet voor Roamler, dat dan weer niet.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 16:15:25 #219
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_198589224
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 08:40 schreef jb88 het volgende:

[..]

Eens. Dat is eigenlijk zo manipulatief. Ons laten denken dat de winkel ervan af weet en dat er via het hoofdkantoor toestemming is gegeven echter is dit 9 van de 10 keer helemaal niet het geval. En nu zie ik een chips opdracht bij dr action...hoe schandalig is dit? Dat je dus één tijdslot moet reserveren zoals iedereen en vervolgens kom je daar foto's maken en prijzen controleren...het lef. En dan wel zeggen 'action wilt zelf geen info delen om zo een voordeel te hebben tegenover de merken'..de kans dat ze dus ism met dat je een tijdslot boekt zonder dat je echt boodschappen komt doen plus het gaan controleren en fotograferen van producten lijkt me een recept voor ruzie.
En dan ook nog een tijdslot gebruiken van iemand die waarschijnlijk wel een boodschap wil gaan doen. Wat een beleid van het merk en van roamler om het zo te doen. Schaam je...
pi_198589603
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 13:40 schreef jb88 het volgende:
'Ook bij onze roamlers en bij roamler moet het licht blijven branden' 😂😂
Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..

[ Bericht 12% gewijzigd door Lampisveel op 19-03-2021 17:10:32 ]
pi_198592403
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:

[..]

Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..
Men drukt niet door omdat je dan een privé bericht krijgt van Roamler om te vragen om dit soort dingen niet te zeggen of om het via de chat te zeggen want ze willen niet dat je de andere mensen ook de ogen opent. Overigens is hij vrijwel altijd positief over roamler en zijn het altijd 'toppers' enzo dus opzich heeft ie wel wat credits opgebouwd.
Ik reageer zelf nooit op berichten in slack. Zit er alleen om evt uitleg en info te krijgen over opdrachten. Je echte mening (als die niet 100% positief is mag je daar niet uiten, en als je dat wel doet word je er direct op aangesproken door roamler zelf of door roamlers die diep in roamlers achterwerk zitten omdat ze honderd procent afhankelijk zijn van roamler voor inkomen)

[ Bericht 3% gewijzigd door jb88 op 20-03-2021 14:32:31 (+-) ]
pi_198592421
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:

[..]

Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:15 schreef Roamlerbike het volgende:

[..]

En dan ook nog een tijdslot gebruiken van iemand die waarschijnlijk wel een boodschap wil gaan doen. Wat een beleid van het merk en van roamler om het zo te doen. Schaam je...
Dus dat. En dat voor ¤5..gelukkig zie ik dat ze niet worden gedaan.
  vrijdag 19 maart 2021 @ 21:23:11 #223
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198594509
Is Martijn weg? Ik hoor hem al een tijdje niet meer? En een heleboel reviewers?
pi_198594618
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 21:23 schreef b-engel het volgende:
Is Martijn weg? Ik hoor hem al een tijdje niet meer? En een heleboel reviewers?
Nee, die is er nog. Ik heb inderdaad wel gemerkt dat er echt behoorlijk wat reviewers weg zijn. Nakijktijd is ook lang (bij niet rm opdrachten vind ik)
  zaterdag 20 maart 2021 @ 14:11:45 #225
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198603173
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 16:40 schreef Lampisveel het volgende:

[..]

Wat dacht je van die Jerrold dan? Waarom zou hij niet door drukken.. . "oké ik zie het niet zo" damn dude.

Ik ben een nieuwe gebruiker op dit forum. Ik ga voortaan meepraten. Ben een paar zaken echt zat bij roamler. It's time for a change..
Ik kan me heel goed indenken dat je het met een hoop dingen niet eens bent. Maar op Slack delen is dan veel doeltreffender, kan je hooguit je lidmaatschap daar kosten, haha
Trouwens niet zo netjes om hier iemand bij naam te noemen
pi_198603406
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:11 schreef b-engel het volgende:

[..]

Ik kan me heel goed indenken dat je het met een hoop dingen niet eens bent. Maar op Slack delen is dan veel doeltreffender, kan je hooguit je lidmaatschap daar kosten, haha
Trouwens niet zo netjes om hier iemand bij naam te noemen
Precies! Echt iemands naam hier noemen uit slack samen met wat die persoon daar heeft gezegd beter van niet. Oh en pas op dat je niet te makkelijk bent te ontmaskeren voor ze. Werknemers van Roamler lezen hier namelijk mee en proberen dan de link met je account te leggen! Als jij bijvoorbeeld zegt: 'ik heb gister 5 chocolade opdrachten gedaan in groningen' dan kunnen ze zo zien wie je bent!

[ Bericht 7% gewijzigd door jb88 op 20-03-2021 14:37:26 (+-) ]
pi_198611031
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 14:28 schreef jb88 het volgende:

[..]

Precies! Echt iemands naam hier noemen uit slack samen met wat die persoon daar heeft gezegd beter van niet. Oh en pas op dat je niet te makkelijk bent te ontmaskeren voor ze. Werknemers van Roamler lezen hier namelijk mee en proberen dan de link met je account te leggen! Als jij bijvoorbeeld zegt: 'ik heb gister 5 chocolade opdrachten gedaan in groningen' dan kunnen ze zo zien wie je bent!
En jij dacht dat ze hier niet weten wie wie is? Nou echt wel hoor, en wat zou het? Ze mogen weten wat ik denk.
pi_198611642
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef brokkie57 het volgende:

[..]

En jij dacht dat ze hier niet weten wie wie is? Nou echt wel hoor, en wat zou het? Ze mogen weten wat ik denk.
Dat ligt er maar net aan denk ik. Ik heb nog nooit in slack iets gezegd dus mij gaan ze sowieso niet kunnen linken en ik zeg hier ook niet precies waar ik opdrachten doe, hoeveel en welke.😎

PS. Het lijkt er overigens op dat ze sowieso niets geven om wat wij roamlers denken...anders zouden ze de dingen waar veel roamlers over klagen veranderen.
  zondag 21 maart 2021 @ 13:35:06 #229
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198617540
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 22:57 schreef jb88 het volgende:

[..]

Dat ligt er maar net aan denk ik. Ik heb nog nooit in slack iets gezegd dus mij gaan ze sowieso niet kunnen linken en ik zeg hier ook niet precies waar ik opdrachten doe, hoeveel en welke.😎

PS. Het lijkt er overigens op dat ze sowieso niets geven om wat wij roamlers denken...anders zouden ze de dingen waar veel roamlers over klagen veranderen.
Niet zo zeer wat we denken, maar wel wat we uiten. Zowel hier als op Slack. Er zijn er genoeg die al op hun kop hebben gehad.
pi_198621737
Vinden jullie dat Roamler ook ieder jaar achteruit gaat met bijna alles? Storingen, lagere vergoedingen, lange reactietijd, lange nakijktijd...Ik vind dat deze dingen ieder jaar toenemen. Ik zeg er regelmatig wat van, maar dan krijg ik als reactie altijd dat het druk is, al staat de app dan zo goed als leeg, en dat ze hun best doen...Dat moet natuurlijk niet ons probleem worden, en al helemaal niet systematisch. Ik ben dit wel echt zat. Ze hebben echt veel te weinig reviewers nu. De nakijktijd van shifts is zo'n 7-14 dagen, frisdrank verkoop check 4+ dagen, snoep aldi 5+ dagen, vispromo 3+ Etc. Alleen merchandise opdrachten worden over het algemeen snel gedaan. Ik doe ook SmartSpotter en ik heb daar nog nooit langer dan 24 uur moeten wachten, ook niet bij pro opdrachten. Die kijken bijna altijd binnen 30 minuten de opdracht na. Maar nooit langer dan 24 uur. Er zou gewoon een tijdsframe moeten komen bij Roamler waardoor ze opdrachten binnen 72 uur moeten nakijken. Zeker nadat merchandisers en sales 'verplicht' zzper moesten worden of anders moesten stoppen. (de gevolgen hiervan mbt tot belasting enzo weet roamler zelf ook niet dus dat mag iedereen zelf uitzoeken)
Het lijkt me dan niet meer dan fair dat ze ook eens wat extra moeite doen voor ons. Dus zorg dat die app stabieler is, zorg dat opdrachten binnen maximaal 3 dagen zijn nagekeken, doe niet zo gierig met die vergoedingen, zoals andere hier al schreven tegenwoordig willen ze niet eens voldoen aan een ¤10tjs als startbedrag. Reageer eens wat sneller op ons. In de app krijg je tegenwoordig rond de 30 minuten pas een reactie, wel leuk als je ergens in een winkel bent voor een check en dus dat antwoord nodig hebt, veel te laat dus. Ook in Slack sneller reageren of überhaupt reageren.

Wat zeggen jullie? Welke verbeteringen/veranderingen willen jullie zien?
  maandag 22 maart 2021 @ 13:47:02 #231
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198633421
Úberhaupt reageren zou al een voordeel zijn. Een hoop reviewers zijn van plaats vervangen en de nieuwe moeten het nog helemaal leren. Als je een probleem hebt, is er niet 1 persoon dat overzicht houdt, nee je moet het steeds opnieuw vertellen en dezelfde stappen doen.
Sommige medewerkers worden er ook niet vriendelijker op, helaas.

Dat ze niet meer betalen is vrij logisch: men doet de taken toch wel. Snelheid is niet af te dwingen, denk ik.

Ik zag op FB dat ze in Belgie een nieuw systeem hebben: als je een foutje hebt wordt het niet meer geheel afgekeurd, maar gaat er een paar euro af. Zouden we dat hier ook krijgen?
pi_198634900
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 13:47 schreef b-engel het volgende:
Úberhaupt reageren zou al een voordeel zijn. Een hoop reviewers zijn van plaats vervangen en de nieuwe moeten het nog helemaal leren. Als je een probleem hebt, is er niet 1 persoon dat overzicht houdt, nee je moet het steeds opnieuw vertellen en dezelfde stappen doen.
Sommige medewerkers worden er ook niet vriendelijker op, helaas.

Dat ze niet meer betalen is vrij logisch: men doet de taken toch wel. Snelheid is niet af te dwingen, denk ik.

Ik zag op FB dat ze in Belgie een nieuw systeem hebben: als je een foutje hebt wordt het niet meer geheel afgekeurd, maar gaat er een paar euro af. Zouden we dat hier ook krijgen?
Gaan ze dus foutjes zoeken. Maar zo werkt dat dus niet. Een reviewer heeft het ook vaak fout. Krijg ik dan honderd euro?
  maandag 22 maart 2021 @ 15:53:36 #233
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198635257
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:30 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Gaan ze dus foutjes zoeken. Maar zo werkt dat dus niet. Een reviewer heeft het ook vaak fout. Krijg ik dan honderd euro?
Dat is nou weer heel negatief gedacht.
pi_198636139
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 15:53 schreef b-engel het volgende:

[..]

Dat is nou weer heel negatief gedacht.
Nou het is ook het éérste wat bij mij opkwam hoor....
pi_198637071
Het is misschien negatief gedacht, maar roamler wilt natuurlijk ook zo weinig mogelijk uitgeven aan ons en zoveel mogelijk geld overhouden. Bij mij is er ook weleens een opdracht afgekeurd waarbij ik 3 foto's moest maken + 2 vragen beantwoorden door middel van de gemaakte foto's. Toen had ik dus ja ingevuld terwijl het nee had moeten zijn. En toen werd mijn opdracht afgekeurd maar vervolgens kwam die niet meer terug...eindstand? Heel erg het gevoel dat ze zelf even het antwoord van mij veranderd hebben naar 'nee' en het dan naar de opdrachtgever hebben gestuurd, de foto's hadden ze natuurlijk wel via mij. Naar gevoel aan overgehouden.
pi_198637453
En die app van SmartSpotter is ook wel toe aan vernieuwing vind ik. Lijkt wel alsof ie uit 2000 komt. Wel zijn ze erg snel met nakijken met reageren, wat hier nog via mail moet.
pi_198637545
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 18:08 schreef jb88 het volgende:
Het is misschien negatief gedacht, maar roamler wilt natuurlijk ook zo weinig mogelijk uitgeven aan ons en zoveel mogelijk geld overhouden. Bij mij is er ook weleens een opdracht afgekeurd waarbij ik 3 foto's moest maken + 2 vragen beantwoorden door middel van de gemaakte foto's. Toen had ik dus ja ingevuld terwijl het nee had moeten zijn. En toen werd mijn opdracht afgekeurd maar vervolgens kwam die niet meer terug...eindstand? Heel erg het gevoel dat ze zelf even het antwoord van mij veranderd hebben naar 'nee' en het dan naar de opdrachtgever hebben gestuurd, de foto's hadden ze natuurlijk wel via mij. Naar gevoel aan overgehouden.
Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.
pi_198638240
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 18:29 schreef jb88 het volgende:
En die app van SmartSpotter is ook wel toe aan vernieuwing vind ik. Lijkt wel alsof ie uit 2000 komt. Wel zijn ze erg snel met nakijken met reageren, wat hier nog via mail moet.
Maar het werkt wel.
pi_198638394
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:15 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

Maar het werkt wel.
Helemaal waar! Nooit problemen mee.
pi_198640617
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 19:24 schreef jb88 het volgende:

[..]

Helemaal waar! Nooit problemen mee.
De ervaring bij roamler is toch anders..
pi_198640647
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 21:03 schreef boerhoorn het volgende:

[..]

De ervaring bij roamler is toch anders..
Ja, dat klopt.
  dinsdag 23 maart 2021 @ 01:07:14 #242
472174 b-engel
MV 2007, R/SS 2017
pi_198643415
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.
Maar in dat geval was je beter afgeweest met 14 euro ipv 15 euro (dus 1 euro 'strafkorting') toch?
pi_198645708
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 01:07 schreef b-engel het volgende:

[..]

Maar in dat geval was je beter afgeweest met 14 euro ipv 15 euro (dus 1 euro 'strafkorting') toch?
Of van 2,50 naar 1,50..

Is het procentueel al vele malen erger.
pi_198646053
Ik lees al een tijd mee en kreeg het niet voor elkaar hier in te loggen, maar hehe, eindelijk gelukt!

Ik heb er voor gekozen geen Roamler Pro te worden, en heb nog geen seconde spijt. Veel problemen met de app, ik kan al ruim 3 weken niks anders dan shiften. Doe sowieso vooral shifts, maar afgelopen week veel opdrachten in de buurt voor nog een redelijke vergoeding, en dus niet kunnen doen. Al zo vaak melding van gemaakt, en er word voor mijn gevoel gewoon helemaal niks mee gedaan.

Hoe wordt er bij jullie gereageerd als je melding maakt van een bug/iets dat niet werkt in de app?
pi_198646074
quote:
0s.gif Op zondag 21 maart 2021 17:28 schreef babbelaar92 het volgende:
Vinden jullie dat Roamler ook ieder jaar achteruit gaat met bijna alles? Storingen, lagere vergoedingen, lange reactietijd, lange nakijktijd...Ik vind dat deze dingen ieder jaar toenemen. Ik zeg er regelmatig wat van, maar dan krijg ik als reactie altijd dat het druk is, al staat de app dan zo goed als leeg, en dat ze hun best doen...Dat moet natuurlijk niet ons probleem worden, en al helemaal niet systematisch. Ik ben dit wel echt zat. Ze hebben echt veel te weinig reviewers nu. De nakijktijd van shifts is zo'n 7-14 dagen, frisdrank verkoop check 4+ dagen, snoep aldi 5+ dagen, vispromo 3+ Etc. Alleen merchandise opdrachten worden over het algemeen snel gedaan. Ik doe ook SmartSpotter en ik heb daar nog nooit langer dan 24 uur moeten wachten, ook niet bij pro opdrachten. Die kijken bijna altijd binnen 30 minuten de opdracht na. Maar nooit langer dan 24 uur. Er zou gewoon een tijdsframe moeten komen bij Roamler waardoor ze opdrachten binnen 72 uur moeten nakijken. Zeker nadat merchandisers en sales 'verplicht' zzper moesten worden of anders moesten stoppen. (de gevolgen hiervan mbt tot belasting enzo weet roamler zelf ook niet dus dat mag iedereen zelf uitzoeken)
Het lijkt me dan niet meer dan fair dat ze ook eens wat extra moeite doen voor ons. Dus zorg dat die app stabieler is, zorg dat opdrachten binnen maximaal 3 dagen zijn nagekeken, doe niet zo gierig met die vergoedingen, zoals andere hier al schreven tegenwoordig willen ze niet eens voldoen aan een ¤10tjs als startbedrag. Reageer eens wat sneller op ons. In de app krijg je tegenwoordig rond de 30 minuten pas een reactie, wel leuk als je ergens in een winkel bent voor een check en dus dat antwoord nodig hebt, veel te laat dus. Ook in Slack sneller reageren of überhaupt reageren.

Wat zeggen jullie? Welke verbeteringen/veranderingen willen jullie zien?
ik ben het ook goed zat, lange nakijktijden en het uberhaupt niet fatsoenlijk functioneren van de app irriteren me echt heel erg
pi_198646156
quote:
0s.gif Op maandag 22 maart 2021 18:34 schreef crazyboy2309 het volgende:

[..]

Dat is mijn ervaring ook. Heb ook een paar keer gehad dat iets werd afgekeurd door een telfoutje of zo en dat de opdracht dan op die locatie niet terugkwam, maar wel op andere locaties. Dat dat een keer gebeurt oke, maar heb zoiets wel regelmatig gehad.
dat heb ik ook gehad, bericht gestuurd of ze m aub terug wouden zetten en was geen probleem.

Ook een keer gehad dat er 1 foto niet goed was, gevraagd of ik die niet gewoon kon na-mailen en dat was ook geen probleem. Maar dat is nog in de goede oude tijd, van de oude app, waarbij ze nog wel voldoende kundig personeel hadden
pi_198647774
Product check bij de lidl. ¤1 voor +-30 foto's. Hou op met me! Dit is echt schofterig.😆 Zelfs al was ik daar voor boodschappen dan nog zou ik dit niet doen, dit gaat echt te ver.
pi_198647877
@dinkytoy87

Als je een melding doorgeeft krijg je vaak een reactie als 'bedankt voor het doorgeven' ofzo.

En er is qua roamler inderdaad een goede oude tijd. Vroeger functioneerde die app veel beter en reageerde het personeel snel, kundig en vriendelijk. Dat is nu alleen nog maar een vage herinnering. En over personeel gesproken, ze zijn er echt heel veel kwijt. Het is wel echt overduidelijk dat ze erg in de sh*t zitten qua personeel/nakijkers. Daarom is nakijktijd van een week of langer tegenwoordig geen uitzondering meer.
pi_198710966
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 maart 2021 11:04 schreef dinkytoy87 het volgende:

[..]

dat heb ik ook gehad, bericht gestuurd of ze m aub terug wouden zetten en was geen probleem.

Ook een keer gehad dat er 1 foto niet goed was, gevraagd of ik die niet gewoon kon na-mailen en dat was ook geen probleem. Maar dat is nog in de goede oude tijd, van de oude app, waarbij ze nog wel voldoende kundig personeel hadden
Laatst wel weer een positieve ervaring. Ik had door de trage app per ongeluk een verkeerde foto voor de actieplekken ah ingestuurd. In eerste instantie dus afgekeurd, maar omdat ik bij opmerkingen had gezet dat de app nogal traag is en bladeren door de vragen lastig is bij zo'n lange opdracht, mocht ik de foto opnieuw maken in dezelfde winkel, of nasturen, want ik had 'm nog wel op de fotorol. En zo kwam ik er ook achter dat je niet 30 foto's terug hoef te bladeren maar dat er ook een optie was op dan in 1 keer te doen.

[ Bericht 5% gewijzigd door crazyboy2309 op 27-03-2021 07:23:04 (iets vergeten) ]
  zaterdag 27 maart 2021 @ 10:22:58 #250
482514 Roamlerbike
Lekker onderweg
pi_198712441
De app is een drama als je nog op een oudere versie zat blijkt gewoon dat je sommige opdrachten niet zag....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')