abonnement Unibet Coolblue
pi_195703220
Neigen. ;)
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195703295
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:53 schreef Monolith het volgende:
Neigen. ;)
Goed punt. Hoewel ze ws ook wel meer zouden nijgen naar Biden :P
pi_195703382
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:51 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit hing ook wel samen met dat slecht ontworpen ballot in een zeer Democratisch deel van Florida waardoor er voor de Senaat een flinke onderstem was (srsly, WTF), hoewel voor Governor het ook wat Republikeinser was dan gepeild.

Hoe dan ook, dit jaar kunnen die groep latino's nog meer Republikeins nijgen, maar bejaarde witten nijgen weer meer richting Biden klaarblijkelijk, dus wie het weet mag het zeggen.
Ja klopt, dat was in Broward County die Nelson paar duizenden stemmen heeft gekost en mogelijk zijn senaatszetel. Maar de swing in Miami scheelde tienduizenden stemmen en hadden Nelson en Gillum gekost

pi_195703680
Ik ga er eigenlijk bij de huidige peilingen nog redelijk vanuit dat ze in de spannende staten nog steeds een lichte Democratische bias hebben. Florida is bij FiveThirtyEight +4 voor Biden. Dan ga ik er impliciet vanuit dat dat erom gaat spannen of dat voldoende buffer is.
Maar wat nou als de peilingen juist weer eens een Republikeinse bias hebben? Dan kan het plots zo zijn dat die 1,4% marge voor Trump in Texas niet voldoende blijkt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:16:42 #155
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195703748
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:13 schreef Monolith het volgende:
Ik ga er eigenlijk bij de huidige peilingen nog redelijk vanuit dat ze in de spannende staten nog steeds een lichte Democratische bias hebben. Florida is bij FiveThirtyEight +4 voor Biden. Dan ga ik er impliciet vanuit dat dat erom gaat spannen of dat voldoende buffer is.
Maar wat nou als de peilingen juist weer eens een Republikeinse bias hebben? Dan kan het plots zo zijn dat die 1,4% marge voor Trump in Texas niet voldoende blijkt.
Ik zou echt in mijn broek plassen van het lachen als Trump Texas niet kan winnen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195703837
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:13 schreef Monolith het volgende:
Ik ga er eigenlijk bij de huidige peilingen nog redelijk vanuit dat ze in de spannende staten nog steeds een lichte Democratische bias hebben. Florida is bij FiveThirtyEight +4 voor Biden. Dan ga ik er impliciet vanuit dat dat erom gaat spannen of dat voldoende buffer is.
Maar wat nou als de peilingen juist weer eens een Republikeinse bias hebben? Dan kan het plots zo zijn dat die 1,4% marge voor Trump in Texas niet voldoende blijkt.
Ze hebben op zich een verschil tussen hun gewogen gemiddelde van +4 met hun gemodeleerde meest verwachte uitkomst van +3.4 in Florida. (RCP heeft btw een ongewogen gemiddelde van Biden +1.4, fwiw.) Dus ze verwachten op zich nog wel dat ze naar elkaar toe kruipen. In een podcast van vrijdag zei Silver meen ik dat priors nog voor ongeveer 1 tiende tellen en polling voor 9 tiende, richting 100% op 3 november.

Wel gek, dat denken dat er een Democratische bias is. Ik heb dat ook hoor, maar waarom? PTSS? :P
In 2018 was de winst in het Huis bv. hoger dan verwacht vanuit de polling als ik me niet vergis.

En inderdaad, stel je eens voor dat er een standaard fout in het voordeel van de Dems zou zijn, dan heb je het ineens over Texas in play, de Senaat ruim in handen. Ik verwacht het niet zoals gezegd, maar waarom voelt dit zoveel onwaarschijnlijker dan een Trump winst en Senaat in R handen?
  Moderator zaterdag 17 oktober 2020 @ 23:27:26 #157
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195703968
Ik zou eerder een bias voor Trump verwachten omdat ze er naast zaten in 2016 dan een bias voor Biden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195704063
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze hebben op zich een verschil tussen hun gewogen gemiddelde van +4 met hun gemodeleerde meest verwachte uitkomst van +3.4 in Florida. Dus ze verwachten op zich nog wel dat ze naar elkaar toe kruipen. In een podcast van vrijdag zei Silver meen ik dat priors nog voor ongeveer 1 tiende tellen en polling voor 9 tiende, richting 100% op 3 november.

Wel gek, dat denken dat er een Democratische bias is. Ik heb dat ook hoor, maar waarom? PTSS? :P
In 2018 was de winst in het Huis bv. hoger dan verwacht vanuit de polling als ik me niet vergis.

En inderdaad, stel je eens voor dat er een standaard fout in het voordeel van de Dems zou zijn, dan heb je het ineens over Texas in play, de Senaat ruim in handen. Ik verwacht het niet zoals gezegd, maar waarom voelt dit zoveel onwaarschijnlijker dan een Trump winst en Senaat in R handen?
Bij mij zijn het een aantal zaken. Ik zie toch wel veel staten waar het spannend kan zijn met Republikeinen aan de macht die er alles aan doen om het groepen kiezers die in meerderheid Democratisch stemmen dat stemmen zo moeilijk mogelijk te maken.
Daarnaast speelt inderdaad de lichte bias, met wel wat serieus slechte polls in swing states in 2016 mee.
De vraag is of pollsters nu correct hebben gecorrigeerd of niet of misschien zelfs wel overgecorrigeerd. In 2012 was de gemiddelde bias in de polls 2.6% in het voordeel van de Republikeinen, vier jaar later pakweg 3% in het voordeel van de Democraten.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195704073
2018 was overigens een lichte Republikeinse bias in de polls, maar wel vrij klein.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195704414
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:33 schreef Monolith het volgende:
2018 was overigens een lichte Republikeinse bias in de polls, maar wel vrij klein.
Ik was hiernaar op zoek, maar kon het niet zo gauw vinden. Ik zag een verwachting van zo'n 20 zetels in het Huis winst voor de Demcoraten wat er 41 oid werden.
  zondag 18 oktober 2020 @ 00:07:28 #161
8369 speknek
Another day another slay
pi_195704654
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ze hebben op zich een verschil tussen hun gewogen gemiddelde van +4 met hun gemodeleerde meest verwachte uitkomst van +3.4 in Florida. (RCP heeft btw een ongewogen gemiddelde van Biden +1.4, fwiw.) Dus ze verwachten op zich nog wel dat ze naar elkaar toe kruipen. In een podcast van vrijdag zei Silver meen ik dat priors nog voor ongeveer 1 tiende tellen en polling voor 9 tiende, richting 100% op 3 november.

Wel gek, dat denken dat er een Democratische bias is. Ik heb dat ook hoor, maar waarom? PTSS? :P
In 2018 was de winst in het Huis bv. hoger dan verwacht vanuit de polling als ik me niet vergis.

En inderdaad, stel je eens voor dat er een standaard fout in het voordeel van de Dems zou zijn, dan heb je het ineens over Texas in play, de Senaat ruim in handen. Ik verwacht het niet zoals gezegd, maar waarom voelt dit zoveel onwaarschijnlijker dan een Trump winst en Senaat in R handen?
Het voelt onwaarschijnlijker omdat Democraten notoir niet op komen dagen en een gedeelte Republikeinen niet durft te zeggen dat ze stemmen op Trump (degene die zich nu nog independent noemt). Maar misschien nemen ze dat in de weging nu standaard mee.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 00:07:55 #162
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195704659
Nu vraag ik mij af, komen die mensen om covid te krijgen of om te geven?

quote:
Trump draws thousands, many without masks, to Janesville as cases of coronavirus soar in Wisconsin

https://eu.jsonline.com/s(...)isconsin/3682015001/
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195704684
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:07 schreef speknek het volgende:

[..]

Het voelt onwaarschijnlijker omdat Democraten notoir niet op komen dagen en een gedeelte Republikeinen niet durft te zeggen dat ze stemmen op Trump (degene die zich nu nog independent noemt). Maar misschien nemen ze dat in de weging nu standaard mee.
In 2016 was er geen of heel weinig bewijs voor een zgn shy Trump stemmer gebaseerd op de pollster postmortem. Misschien nu wel, maar waarom dan nu wel?

Ik voel wel wat voor het argument dat de Republikeinen allerhande trucs uithalen om het stemmen te beperken, wat je moeilijk mee kunt nemen in polls.

[ Bericht 6% gewijzigd door SnertMetChoco op 18-10-2020 00:16:43 ]
  zondag 18 oktober 2020 @ 00:15:30 #164
8369 speknek
Another day another slay
pi_195704775
twitter


😬.


Hij heeft overigens nog steeds een pleister op zijn hand, vermoedelijk van de dexamethasone.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 00:18:21 #165
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195704825
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:15 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

😬.

Hij heeft overigens nog steeds een pleister op zijn hand, vermoedelijk van de dexamethasone.
Stay criminal, Trump.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 01:05:36 #166
8369 speknek
Another day another slay
pi_195705408
Nouja we weten wat er met de vorige gebeurde die de hele tijd lock her up riep.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195705417
Is (per staat) bekend hoe hoog het percentage afgekeurde mail votes meestal ligt (wegens onvolledige gegevens, niet in de bijgevoegde enveloppe, naam of adres niet correct geschreven, niet ondertekend, geen getuige, etc..)?
Het zal waarschijnlijk hoger liggen dan het % afgekeurde "in person votes", wat een nadeel is voor de Democraten.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_195705497
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 01:07 schreef crystal_meth het volgende:
Is (per staat) bekend hoe hoog het percentage afgekeurde mail votes meestal ligt (wegens onvolledige gegevens, niet in de bijgevoegde enveloppe, naam of adres niet correct geschreven, niet ondertekend, geen getuige, etc..)?
Het zal waarschijnlijk hoger liggen dan het % afgekeurde "in person votes", wat een nadeel is voor de Democraten.
Ik vrees dat als je echt de details in wil, je overgeleverd bent aan rapportages als https://www.eac.gov/sites(...)rehensive_Report.pdf Hoewel zelfs dat misschien niet het niveau bereikt wat je wil.
pi_195705787
twitter

Dat heeft donald nu toch wel een paar maal beloofd, als je het zo achter elkaar zet.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 18 oktober 2020 @ 09:06:33 #170
862 Arcee
Look closer
  zondag 18 oktober 2020 @ 09:30:12 #171
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195707646
quote:
Alleen voor abonnees, helaas. Kan je een korte samenvatting geven?
Op het scherp van de snede.
pi_195707651
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 23:50 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Ik was hiernaar op zoek, maar kon het niet zo gauw vinden. Ik zag een verwachting van zo'n 20 zetels in het Huis winst voor de Demcoraten wat er 41 oid werden.
Voor de peilingen zelf:
https://fivethirtyeight.com/features/the-state-of-the-polls-2019/

En het eigen midterms forecasting model van FiveThirtyEight:
https://fivethirtyeight.c(...)dterm-forecasts-did/

quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:10 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

In 2016 was er geen of heel weinig bewijs voor een zgn shy Trump stemmer gebaseerd op de pollster postmortem. Misschien nu wel, maar waarom dan nu wel?

Ik voel wel wat voor het argument dat de Republikeinen allerhande trucs uithalen om het stemmen te beperken, wat je moeilijk mee kunt nemen in polls.
Klopt, het probleem in 2016 was vooral het forse aantal 'undecideds' tot vlak voor de verkiezingen, die uiteindelijk ook nog in grote mate voor Trump gingen. Daar lijkt nu veel minder sprake van, dus dat zou de stabiliteit van de peilingen in ieder geval ten goede moeten komen. Ik las laatst een stukje in de Economist over een mogelijk ander effect dat deze verkiezing een, zij het niet heel grote, rol kan spelen, namelijk het 'verliezerseffect'. Mensen associëren zich niet graag met een verliezer en als iemand duidelijk achterstaat in peilingen zullen ze minder geneigd zijn om toe te geven dat ze op die persoon gaan stemmen.

De trucjes, en überhaupt zaken als de hogere mate van ongeldige stemmen via de post zijn wel een reden om nog wat gereserveerder te zijn over de peilingen. Als ik dit soort dingen lezen, dan is dat toch ook echt wel een volwassen democratie onwaardig:
https://www.theguardian.c(...)-rate-north-carolina
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195707782
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:30 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Alleen voor abonnees, helaas. Kan je een korte samenvatting geven?
Het verhaal dat trump de uitslag als het lang op zich laat wachten door post stemmen aan de opperrechters het vraagt. Zoals met al gore gebeurt is.

En het verhaal dat trump maar blijft schreeuwen over stemfraude en hiermee met een juridische omweg stemmen ongeldig kan verklaren.
pi_195707896
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het verhaal dat trump de uitslag als het lang op zich laat wachten door post stemmen aan de opperrechters het vraagt. Zoals met al gore gebeurt is.

En het verhaal dat trump maar blijft schreeuwen over stemfraude en hiermee met een juridische omweg stemmen ongeldig kan verklaren.
Eerlijk gezegd ben ik ook bang voor zo'n scenario. Die kerel doet alles om aan de macht te blijven.
pi_195707931
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:42 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Het verhaal dat trump de uitslag als het lang op zich laat wachten door post stemmen aan de opperrechters het vraagt. Zoals met al gore gebeurt is.

En het verhaal dat trump maar blijft schreeuwen over stemfraude en hiermee met een juridische omweg stemmen ongeldig kan verklaren.
Ja, het is sws vrij onwaarschijnlijk dat de uiteindelijke einduitslag op de verkiezingsavond bekend is, denk ik. Dwz tenzij er sprake is van een landslide voor Biden (en dat betekent dus in feite dat hij een aantal grote swingstates achter zich heeft staan) dan zal Trump de overwinning claimen sws. Waarna Biden dat dan niet accepteert en dan begint het gedonder.
I´m back.
pi_195707963
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 09:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, het is sws vrij onwaarschijnlijk dat de uiteindelijke einduitslag op de verkiezingsavond bekend is, denk ik. Dwz tenzij er sprake is van een landslide voor Biden (en dat betekent dus in feite dat hij een aantal grote swingstates achter zich heeft staan) dan zal Trump de overwinning claimen sws. Waarna Biden dat dan niet accepteert en dan begint het gedonder.
Gaan we het begin van de niet meer verenigde staten zien. ;)

De rijke democratische staten en de steeds verder in armoede afglijdende republikeinse staten.
pi_195708125
Ik vond deze analyse van Bas Heijne in de NRC ook wel treffend:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)agen-blijft-a4016312
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 oktober 2020 @ 10:41:12 #178
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195708466
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:19 schreef Monolith het volgende:
Ik vond deze analyse van Bas Heijne in de NRC ook wel treffend:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)agen-blijft-a4016312
Ik ben het vooral heel erg eens met hem dat het "waarom" van de Trump stemmers op momenten echt heel erg ondefinieerbaar lijkt. Waarom is die man juist bij een specifieke onder- en middenklasse zo populair, terwijl je in een enkele oogopslag ziet dat Trump niet de persoon is die daadwerkelijk hun belangen behartigt?

Ik denk ook dat dit jaar nog meer dan in 2016 mensen op hun kandidaat stemmen omdat ze de andere kandidaat haten. Biden stemmers haten Trump, Trump stemmers haten Biden.

Wat een vergiftigd klimaat is dat ook eigenlijk, bizar.
pi_195708761
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:19 schreef Monolith het volgende:
Ik vond deze analyse van Bas Heijne in de NRC ook wel treffend:
https://www.nrc.nl/nieuws(...)agen-blijft-a4016312
Ik ben iets minder pessimistisch als Heijne mocht Biden winnen, eerlijk gezegd. Moet-ie ook het congress achter zich hebben natuurlijk, anders doe je nog niets, maar dan voorzie ik toch wel dat de VS langzaam steeds verder richting een meer Canadese of Europese politiek evolueert. Republikeinen zullen zich na Trump moeten heruitvinden ook, denk ik, anders missen ze de boot voor langere tijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 18-10-2020 11:33:40 ]
I´m back.
pi_195708849
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef Belabor het volgende:

[..]


Ik denk ook dat dit jaar nog meer dan in 2016 mensen op hun kandidaat stemmen omdat ze de andere kandidaat haten. Biden stemmers haten Trump, Trump stemmers haten Biden.


De Biden stemmers misschien. Maar zullen Trump-stemmers Biden echt zo haten?
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:03:32 #181
267352 Belabor
Why stay? Explore!
pi_195708906
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:01 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

De Biden stemmers misschien. Maar zullen Trump-stemmers Biden echt zo haten?
Gezien de nog onbewezen samenzweringen die ze los laten op Hunter Biden?

Absoluut.
pi_195708921
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:41 schreef Belabor het volgende:

[..]

Ik ben het vooral heel erg eens met hem dat het "waarom" van de Trump stemmers op momenten echt heel erg ondefinieerbaar lijkt. Waarom is die man juist bij een specifieke onder- en middenklasse zo populair, terwijl je in een enkele oogopslag ziet dat Trump niet de persoon is die daadwerkelijk hun belangen behartigt?

Ik denk ook dat dit jaar nog meer dan in 2016 mensen op hun kandidaat stemmen omdat ze de andere kandidaat haten. Biden stemmers haten Trump, Trump stemmers haten Biden.

Wat een vergiftigd klimaat is dat ook eigenlijk, bizar.
Wat dat eerste betreft, wat mij afgeleid daarvan erg verbaasd, is toch het niet onaanzienlijke smaldeel der NL'ers, dat Trump steunt.
I´m back.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 oktober 2020 @ 11:18:04 #183
426493 crew  PippenScottie
pi_195709141
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat dat eerste betreft, wat mij afgeleid daarvan erg verbaasd, is toch het niet onaanzienlijke smaldeel der NL'ers, dat Trump steunt.
Het is niet onaanzienlijk, maar over wat voor percentage zullen we het hebben, 15 misschien?

Laten we daar niet te zwaar aan tillen.
pi_195709355
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:04 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat dat eerste betreft, wat mij afgeleid daarvan erg verbaasd, is toch het niet onaanzienlijke smaldeel der NL'ers, dat Trump steunt.
Las dat de optredens van Trump een van onze mede-users het zelfvertrouwen heeft gegeven om eindelijk voor zichzelf op te komen.

Tikkeltje tragisch, maar oké.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195709445
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef Ryan3 het volgende:

Republikeinen zullen zich na Trump moeten heruitvinden ook, denk ik, anders verliezen ze de boot voor langere tijd.
Na de opkomst van tricky dikke nixon en de bijbehorende strategieën om vooral de tegenpartij zwart proberen te maken en zelf geen inhoud te hebben vraag ik het me af of het tij in dat land zal keren.
pi_195709560
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:35 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Na de opkomst van tricky dikke nixon en de bijbehorende strategieën om vooral de tegenpartij zwart proberen te maken en zelf geen inhoud te hebben vraag ik het me af of het tij in dat land zal keren.
Nou ja, in ieder geval hebben ze zich na tricky Dick en Watergate wel heruitgevonden onder Ronald Reagan, met blijvende gevolgen tot op heden. De waterscheiding voor de Republikeinen was niet Nixon in feite, maar Reagan. Nixon behoorde min of meer nog tot de oude garde Republikeinen. Periode Reagan t/m Trump kun je dan zien als één ideologisch geheel.
I´m back.
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:44:40 #187
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195709597
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Las dat de optredens van Trump een van onze mede-users het zelfvertrouwen heeft gegeven om eindelijk voor zichzelf op te komen.

Tikkeltje tragisch, maar oké.
Het is net een sportwedstrijd, waar sommige mensen wanhopig op zoek zijn om onderdeel van de winnaar te zijn. Die groep heeft niet het gevoel de controle over hun eigen leven te hebben, dus moet het via externe groepsvorming komen.
Géén kloon van tvlxd!
  zondag 18 oktober 2020 @ 11:48:08 #188
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195709645
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, in ieder geval hebben ze zich na tricky Dick en Watergate wel heruitgevonden onder Ronald Reagan, met blijvende gevolgen tot op heden. De waterscheiding voor de Republikeinen was niet Nixon in feite, maar Reagan. Nixon behoorde min of meer nog tot de oude garde Republikeinen. Periode Reagan t/m Trump kun je dan zien als één ideologisch geheel.
Ideologisch niet toch? Reagan was veel van de open markten, tear down that wall en de klassieke kapitalisme. Trump promoot isolationisme.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195709854
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Ideologisch niet toch? Reagan was veel van de open markten, tear down that wall en de klassieke kapitalisme. Trump promoot isolationisme.
Reagan begon een cultuuroorlog tegen de permissiveness van de jaren 60/70. Het originalisme werd opgetuigd binnen de Scotus. En dan heb je de Reagonomics ofwel een combinatie van privatisering, deregulatie, verlaging belasting op omzet, vermogens en hoge inkomens (+ trickle down), inkrimpen van overheid. Dit zie je dus nog steeds ook een hoofdrol spelen bij Trump. Alleen de situatie is internationaal veranderd, met name omdat China zich omhoog gewerkt heeft naar de tweede grootste economie van de wereld, echter in feite was men in de Reaganjaren en later ook behoorlijk protectionistisch ingesteld tov Japan.
I´m back.
pi_195710809
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:48 schreef Montov het volgende:

[..]

Ideologisch niet toch? Reagan was veel van de open markten, tear down that wall en de klassieke kapitalisme. Trump promoot isolationisme.
Maar Reagan deed het uit idealisme.Trump alleen omdat het lekker bekt bij zijn base. Zelf practicet hij niet wat hij preacht immers.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195711429
Will America tear itself apart? The Supreme Court, 2020 elections and a looming constitutional crisis

Een stukje pessimisme, indien Barrett aantreedt in de scotus, waar het vooralsnog wel naar uitziet, dan dreigt een constitutionele crisis, aldus deze scribent (Edward Luce in de financial times)...

Wat o.m. wordt aangehaald is uiteraard het punt dat ikzelf ook al eerder aanhaalde dat in feite hoog nodig de scheve verhouding in het kiessysteem moet worden recht getrokken, waardoor kleine oerconservatieve staatjes een grotere invloed hebben dan de grote liberal staten. President worden zonder de popular vote te winnen (zoals Bush en Trump) wordt op deze manier een kenmerk van het systeem. Dan volgt de gang naar Scotus, die met Barrett 6-3 conservatief is en dus een win voor de Republikein.

quote:
The spectre of another "judicial selection" to settle the US presidency has intensified efforts among constitutional apostates -- a growing minority in the US's legal faculties -- to overhaul America's founding document, or even start from scratch. One such dissenter, Sanford Levinson at the University of Texas Law School, says that the failure to change America's constitution -- either by replacing it with a document fit for the 21st century, or by doing away with a written constitution altogether -- will result in one of three outcomes.
1) break-up.
2) burgeroorlog.
Voor de handliggender:
3) VS wordt de 'sick man of the world'. Een 21ste eeuwse variant van het Ottomaanse rijk.

Zeer interessant, lezenswaardig stuk imho. Aanrader.

[ Bericht 14% gewijzigd door Ryan3 op 18-10-2020 13:54:43 ]
I´m back.
  Overall beste user 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 16:18:51 #192
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195715717
twitter


Da's aardig wat. Vorige week stond een poll onder vroege stemmers (nadat ze hun stem hadden uitgebracht) op 78% voor Biden en de rest voor Trump. (En wat write-ins, etc).
Stel dat het wat zakt en er 40 miljoen al uitgebracht zijn op 3 november. Dan heeft Trump nog steeds een enorme inhaalslag te maken omdat Biden dan al 25-30 miljoen stemmen meer heeft.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 oktober 2020 @ 16:30:47 #193
8369 speknek
Another day another slay
pi_195716011
Uiteindelijk maakt de tijd van stemmen niet zoveel uit voor de hoeveelheid, daar het allebei een finite pool is, maar alle Democraten moeten wel zo snel mogelijk stemmen om zoveel mogelijk de fuckery van de Republikeinen onmogelijk te maken.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  zondag 18 oktober 2020 @ 17:12:37 #194
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195716860
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 13:19 schreef Ryan3 het volgende:
Will America tear itself apart? The Supreme Court, 2020 elections and a looming constitutional crisis

Een stukje pessimisme, indien Barrett aantreedt in de scotus, waar het vooralsnog wel naar uitziet, dan dreigt een constitutionele crisis, aldus deze scribent (Edward Luce in de financial times)...

Wat o.m. wordt aangehaald is uiteraard het punt dat ikzelf ook al eerder aanhaalde dat in feite hoog nodig de scheve verhouding in het kiessysteem moet worden recht getrokken, waardoor kleine oerconservatieve staatjes een grotere invloed hebben dan de grote liberal staten. President worden zonder de popular vote te winnen (zoals Bush en Trump) wordt op deze manier een kenmerk van het systeem. Dan volgt de gang naar Scotus, die met Barrett 6-3 conservatief is en dus een win voor de Republikein.
[..]

1) break-up.
2) burgeroorlog.
Voor de handliggender:
3) VS wordt de 'sick man of the world'. Een 21ste eeuwse variant van het Ottomaanse rijk.

Zeer interessant, lezenswaardig stuk imho. Aanrader.
Kan ook niet goed gaan, natuurlijk. Stel je voor dat een SGP wethouder uit Barneveld zou mogen bepalen of een studente uit Amsterdam recht heeft op een abortus.
Op het scherp van de snede.
pi_195717024
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:12 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Kan ook niet goed gaan, natuurlijk. Stel je voor dat een SGP wethouder uit Barneveld zou mogen bepalen of een studente uit Amsterdam recht heeft op een abortus.
Dat was hier tot 1984 ook feitelijk nog het geval. Overigens gaat Roe v. Wade er niet om dat een senator in Alabama kan gaan bepalen of een student in New York een abortus mag hoor.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  zondag 18 oktober 2020 @ 19:57:34 #196
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195719526
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 11:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Las dat de optredens van Trump een van onze mede-users het zelfvertrouwen heeft gegeven om eindelijk voor zichzelf op te komen.

Tikkeltje tragisch, maar oké.
Wat hebben ze allemaal gemeen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Overall beste user 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 20:13:52 #197
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195719771
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 16:30 schreef speknek het volgende:
Uiteindelijk maakt de tijd van stemmen niet zoveel uit voor de hoeveelheid, daar het allebei een finite pool is, maar alle Democraten moeten wel zo snel mogelijk stemmen om zoveel mogelijk de fuckery van de Republikeinen onmogelijk te maken.
De staat die qua vroegstemmers bovenaan staat is Texas. Het zou wel lekker zijn als Biden die wint. Dan is geëtter met het SC ook nutteloos voor Trump.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 18 oktober 2020 @ 20:26:21 #198
426493 crew  PippenScottie
pi_195719925
Hebben jullie in de aanloop naar de verkiezingen nog suggesties voor goede Twitter follows?

Ik kan Dave Wasserman (@redistrict) aanbevelen, ook Harry Enten, Nate Cohn en natuurlijk Nate Silver.
pi_195720077
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 20:26 schreef PippenScottie het volgende:
Hebben jullie in de aanloop naar de verkiezingen nog suggesties voor goede Twitter follows?

Ik kan Dave Wasserman (@:redistrict) aanbevelen, ook Harry Enten, Nate Cohn en natuurlijk Nate Silver.
@RalstonReports voor specifiek Nevada. @garrett_archer voor specifiek Arizona. @OldNorthStPol voor specifiek North Carolina.

@Taniel voor meer lokale zaken die spelen (zeker een aanrader, wel interessant).

Je hebt verder nog wat algemene accounts als @electionsmith, @electproject, @samwangphd of wat luchtiger @SenhorRaposa
  zondag 18 oktober 2020 @ 21:59:18 #200
452300 DuizendGezichten
Komedie? Tragedie?
pi_195721355
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 19:57 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Wat hebben ze allemaal gemeen?
Leugenachtigheid, projectie en leedvermaak?
Op het scherp van de snede.
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 22:20:02 #202
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195721695
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
En nog steeds te beroerd een masker op te zetten om die onechte stripfiguurgrijns schter te verbergen! :X
Maar wie is die figuur met dat plastic masker van Trump op?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:30:22 #203
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195721911
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 21:59 schreef DuizendGezichten het volgende:

[..]

Leugenachtigheid, projectie en leedvermaak?
Haat naar media, geloven dat er chips in coronavaccins zitten, dat de elite pedofielen zijn, dat corona sowieso een hoax is, QAnon, klimaat is een hoax, Greta is een terrorist omdat ze als tienermeisje haar mond durft open te doen, etc

Heeeeeeeeeereel toevallig dezelfde punten en zeggen dat zij tenminste goed onderzoek doen.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_195722243
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]

Haat naar media, geloven dat er chips in coronavaccins zitten, dat de elite pedofielen zijn, dat corona sowieso een hoax is, QAnon, klimaat is een hoax, Greta is een terrorist omdat ze als tienermeisje haar mond durft open te doen, etc

Heeeeeeeeeereel toevallig dezelfde punten en zeggen dat zij tenminste goed onderzoek doen.
Net naar Lubach gekeken zeker?
  zondag 18 oktober 2020 @ 22:56:02 #205
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195722301
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wie is die figuur met dat plastic masker van Trump op?
Guiliani.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195722349
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Maar wie is die figuur met dat plastic masker van Trump op?
Je post kwam 4-5 x voorbij met scrollen.
Nu pas snap ik de opmerking. _O-
  Moderator zondag 18 oktober 2020 @ 23:00:10 #207
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195722393
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:58 schreef AnneX het volgende:

[..]

Je post kwam 4-5 x voorbij met scrollen.
Nu pas snap ik de opmerking. _O-
;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:00:42 #208
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195722405
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 10:56 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ben iets minder pessimistisch als Heijne mocht Biden winnen, eerlijk gezegd. Moet-ie ook het congress achter zich hebben natuurlijk, anders doe je nog niets, maar dan voorzie ik toch wel dat de VS langzaam steeds verder richting een meer Canadese of Europese politiek evolueert. Republikeinen zullen zich na Trump moeten heruitvinden ook, denk ik, anders missen ze de boot voor langere tijd.
klopt, ze moeten dan eerst de cultreflexen van zich af schudden. Of dat binnen dit decennia mogelijk is lijkt me vrij moeilijk. Maar waar een wil is, is een weg, de VS heeft de republikeinse partij nodig. het is lullig dat ik het zeg, maar zo is het nu eenmaal. Trumpisme kan je verliezen maar de republikeinse partij niet.

[ Bericht 0% gewijzigd door klappernootopreis op 18-10-2020 23:53:08 ]
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 23:02:08 #209
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195722434
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
En nog steeds te beroerd een masker op te zetten om die onechte stripfiguurgrijns schter te verbergen! :X
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:22:33 #210
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195722745
Trump probeert ondertussen zich volgens CNN te ritselen dat hij de VS kan ontsnappen na de verkiezingen. Hij is van plan om zich buiten de VS te gaan vestigen. Het is te hopen dat ze hem in die plannen gaan blokkeren. Laat hem niet met de buit vandoor gaan..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195722996
twitter

Dit soort opmerkingen is toch vragen om...
  zondag 18 oktober 2020 @ 23:44:11 #212
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195723050
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:39 schreef AnneX het volgende:
[ twitter ]
Dit soort opmerkingen is toch vragen om...
Ik ga er van uit dat er genoeg patriotten overblijven in het Pentagon om dit af te slaan
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195723385
twitter


New York Post Published Hunter Biden Report Amid Newsroom Doubts

Some reporters withheld their bylines and questioned the credibility of an article that made the tabloid's front page on Wednesday.



“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  maandag 19 oktober 2020 @ 00:25:07 #214
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_195723419
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 22:52 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]

Net naar Lubach gekeken zeker?
Kijk hoe laat ik die eerste comment plaatste, waarin ik vroeg wat ze allemaal gemeen hebben. ;)
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 19 oktober 2020 @ 00:31:03 #215
408813 crew  trein2000
pi_195723450
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat er genoeg patriotten overblijven in het Pentagon om dit af te slaan
quote:
I ___, do solemnly swear (or affirm) that I will support and defend the Constitution of the United States against all enemies, foreign and domestic; that I will bear true faith and allegiance to the same; that I take this obligation freely, without any mental reservation or purpose of evasion; and that I will well and faithfully discharge the duties of the office on which I am about to enter. So help me God.
Eed van officieren. Onderstreping door mij.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195723467
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 23:44 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ik ga er van uit dat er genoeg patriotten overblijven in het Pentagon om dit af te slaan
Vast wel, naar ik verwacht.
Edit: oh kijk trein kwam voorbij.

Alleen vraag ik mij af wat iemand bezielt om dit te openbaren? “Kijk mij eens bijdehand zijn”?
Er worden vast allerlei scenario’s doorgerekend...er is toch al maanden een commissie voor overdracht standby? ‘Wij’ horen hoogstwaarschijnlijk toch niet alles.
Nou ja, donald is sluw genoeg inderdaad om te gaan golfen en laat zijn advocaten wel uitzoeken voor hem.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:38:43 #217
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195723482
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:31 schreef trein2000 het volgende:

[..]

[..]

Eed van officieren. Onderstreping door mij.
Ik geloof dat het Trump wel duidelijk is dat het Pentagon geen eed van trouw aan hem heeft afgelegd. Zeker nadat het Amerikaanse leger de opdracht gaf om National Guard eenheden te ontwapenen in Washington DC
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 19 oktober 2020 @ 00:39:54 #218
408813 crew  trein2000
pi_195723489
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:38 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik geloof dat het Trump wel duidelijk is dat het Pentagon geen eed van trouw aan hem heeft afgelegd. Zeker nadat het Amerikaanse leger de opdracht gaf om National Guard eenheden te ontwapenen in Washington DC
Huh dat heb ik even gemist. Vertel eens? (of linkje?)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:42:19 #219
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195723503
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:39 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Huh dat heb ik even gemist. Vertel eens? (of linkje?)
U vraagt, wij draaien:

quote:
Pentagon disarms National Guard activated in D.C., sends active-duty forces home

The Pentagon has told National Guardsmen deployed to the nation's capital not to use firearms or ammunition, and has issued orders to send home active-duty troops that the Trump administration amassed outside the city in recent days, a sign of de-escalation in the federal response to protests in the city.

Defense Secretary Mark T. Esper made the decision to disarm the guard without consulting the White House, after President Trump ordered a militarized show of force on the streets of Washington to quell demonstrations that were punctured by an episode of looting Sunday, two senior administration officials said. Trump had encouraged the National Guard to be armed.

https://www.washingtonpos(...)71bf20207_story.html
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator / Redactie FP + Sport maandag 19 oktober 2020 @ 00:44:56 #220
408813 crew  trein2000
pi_195723514
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:42 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

U vraagt, wij draaien:
[..]

En die Esper zit er nog :D
Wel goed om te zien dat dit soort mechanismes kennelijk nog werken.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 00:49:41 #221
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195723539
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 00:44 schreef trein2000 het volgende:

[..]

En die Esper zit er nog :D
Wel goed om te zien dat dit soort mechanismes kennelijk nog werken.
Esper is een middle manager die boven zijn capaciteit werkt, ik denk dat hij te horen heeft gekregen van de Joint Chiefs dat zij zich niet in Trumps politieke spelletjes gaan mengen en al helemaal niet van plan zijn om de wapens op te nemen tegen Amerikanen.

Speelt mee dat er ook vanuit het leger zelf grote pushback was over raciale kwesties, met name de Master Sergeant of the Army heeft daar een artikel aan gewijd wat gezien word als een graadmeter voor de stemming onder de NCO's en soldaten.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 02:59:46 #222
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_195723958
twitter

....
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_195724425
twitter

Graag geloof ik deze aantallen, denkend dat het in het voordeel is van ...Amerika en Biden/Harris.
Alleen vraag ik mij af, met de slechte administratie van voters, i.c.m. covid , de rol van usps etc.etc.
hoe kan men de turnout betrouwbaar vaststellen.
Op basis van lange rijen? op basis van trumps spreader events?
pi_195724439
twitter

Verder zag ik - eindelijk - een inhoudelijke tweet, dat de jonge voters, in de afgelopen maanden, blijkbaar veel invloed hebben op de campaign van Biden/Harris, tot aan de slogan toe: Build Back Better.🇺🇸
  maandag 19 oktober 2020 @ 14:03:27 #225
377395 martijnde3de
Freedom is not free
pi_195729329
Long read van NRC:

Trump kan verliezen. Maar het onbehagen blijft

https://www.nrc.nl/nieuws(...)agen-blijft-a4016312

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Government exists to protect us from each other. Where government has gone beyond its limits is in deciding to protect us from ourselves.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:08:42 #226
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195729396
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Zeker nu een ex-zakenpartner van Hunter Biden nog eens een hoop mails heeft vrijgegeven, doemt er een beeld op dat er toch niet helemaal fris uit ziet. Ik snap dat veel mensen geen herhaling willen van 2016 en dat de voorsprong van Biden behouden moet blijven, maar enigszins hypocriet is het toch wel. Er worden niet eens vragen over gesteld aan Biden...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195729566
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Dit is nogal een aanname die je hier doet. In 2016 hadden de redacties van alle bladen bv. wel het Steele dossier, maar dat hebben ze geen van allen gepubliceerd. Dat deed BuzzfeedNews pas na de verkiezing toen bleek dat dit dossier was besproken met Trump in het kader van de overdracht.

Of neem de aantijgingen tegen Trump van een mevrouw die een rechtszaak had aangespannen waarin ze heeft gesteld dat hij haar als minderjarige had verkracht. Praktisch geen aandacht voor.
pi_195729613
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Als het inderdaad bevestigd door meerdere bronnen zou zijn dan wel ja. Dat is het niet, dus wordt er niet over gepraat. Vrij simpel.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:28:28 #229
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195729690
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:20 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Dit is nogal een aanname die je hier doet. In 2016 hadden de redacties van alle bladen bv. wel het Steele dossier, maar dat hebben ze geen van allen gepubliceerd. Dat deed BuzzfeedNews pas na de verkiezing toen bleek dat dit dossier was besproken met Trump in het kader van de overdracht.
Van het Steele dossier was het ook heel moeilijk te bepalen wat er wel en wat er niet waar van was. Het lijkt me ook logisch dat je dat niet zomaar naar buiten gooit zonder enig onderzoek.

Nu ligt er van alles op straat van Hunter Biden en wordt dit ook nog eens bevestigd door z'n ex-zakenpartner. Uiteraard kan het dan nog nepnieuws zijn, maar er zou om te beginnen eens aan de Bidens gevraagd kunnen worden of de e-mails echt van Hunter afkomstig zijn. Zo niet, dan is het toch heel makkelijk voor ze om aan te geven dat het nep is en dat het slechts een poging is om Joe Biden zwart te maken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_195729747
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Van het Steele dossier was het ook heel moeilijk te bepalen wat er wel en wat er niet waar van was. Het lijkt me ook logisch dat je dat niet zomaar naar buiten gooit zonder enig onderzoek.

Nu ligt er van alles op straat van Hunter Biden en wordt dit ook nog eens bevestigd door z'n ex-zakenpartner. Uiteraard kan het dan nog nepnieuws zijn, maar er zou om te beginnen eens aan de Bidens gevraagd kunnen worden of de e-mails echt van Hunter afkomstig zijn. Zo niet, dan is het toch heel makkelijk voor ze om aan te geven dat het nep is en dat het slechts een poging is om Joe Biden zwart te maken.
Dacht je dat het wat anders zou zijn dan?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 14:32:28 #231
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195729774
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:28 schreef Mike het volgende:

[..]

Van het Steele dossier was het ook heel moeilijk te bepalen wat er wel en wat er niet waar van was. Het lijkt me ook logisch dat je dat niet zomaar naar buiten gooit zonder enig onderzoek.

Nu ligt er van alles op straat van Hunter Biden en wordt dit ook nog eens bevestigd door z'n ex-zakenpartner. Uiteraard kan het dan nog nepnieuws zijn, maar er zou om te beginnen eens aan de Bidens gevraagd kunnen worden of de e-mails echt van Hunter afkomstig zijn. Zo niet, dan is het toch heel makkelijk voor ze om aan te geven dat het nep is en dat het slechts een poging is om Joe Biden zwart te maken.
Als men onschuld moet gaan bewijzen mag Trump als eerste zijn belastingpapieren en zijn DNA afstaan.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:33:17 #232
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195729789
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Zeker nu een ex-zakenpartner van Hunter Biden nog eens een hoop mails heeft vrijgegeven, doemt er een beeld op dat er toch niet helemaal fris uit ziet. Ik snap dat veel mensen geen herhaling willen van 2016 en dat de voorsprong van Biden behouden moet blijven, maar enigszins hypocriet is het toch wel. Er worden niet eens vragen over gesteld aan Biden...
Waar moet je vragen over stellen dan? Het is allemaal nogal vreemd om het HEEL zacht uit te drukken. Giulani komt nu met een verhaal in de NY Post waar de journalist onder wiens naam het verschijnt niet eens wat van afweet en zegt nooit aan meegewerkt te hebben en meerdere journalisten van de Post geweigerd hebben hun naam eronder te zetten.
Laptops die bij een BLINDE computer reperateur in New York achtergelaten zouden zijn, waarvan geclaimed word dat de FBI ze in beslag genomen heeft in 2019. De FBI die werkt voor Trump en Barr, he?

De inhoud is niet geverifieerd en degenen die er over berichten en het ingezien zeggen te hebben zijn Trump aanhangers en mensen die oa. veroordeeld zijn voor meineed en een pardon van Trump hebben gehad (Kerik).
Geen journalist met een reputatie wil hier zijn vingers aan branden.

Biden en zijn zoon zijn uitgebreid onderzocht door de Senaat waaruit geen corruptie van Joe Biden bleek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195729807
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:28 schreef Mike het volgende:

Nu ligt er van alles op straat van Hunter Biden en wordt dit ook nog eens bevestigd door z'n ex-zakenpartner. Uiteraard kan het dan nog nepnieuws zijn, maar er zou om te beginnen eens aan de Bidens gevraagd kunnen worden of de e-mails echt van Hunter afkomstig zijn. Zo niet, dan is het toch heel makkelijk voor ze om aan te geven dat het nep is en dat het slechts een poging is om Joe Biden zwart te maken.
Biden camp heeft iig al ontkent dat die meeting echt heeft plaatsgevonden. En daarmee heb je gelijk het belangrijkste punt ontkracht. Rest is een beetje "hunter biden op de foto met wat drugs". Boeit op dit niveau gewoon niet.

En ook niet geheel onbelangrijk: de FBI en Rudy zitten al 10 maanden met dit "bewijs". Als het legitiem was, weet je dat Rudy het gelijk aan het schoothondje van trump in DOJ had overhandigd: barr. Maar we hebben nog helemaal niets over dit bewijs gehoord behalve van trump en een gossip krantje. Hoe doorzichtig kan je zijn?

[ Bericht 13% gewijzigd door IndoorKite op 19-10-2020 14:43:08 ]
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:39:25 #234
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195729889
Oh, en dan was er nog de waarschuwing van de US intelligence services dat Giuliani een doelwit was van een Russische disinformatie operatie

quote:
The warnings to the White House, which have not previously been reported, led national security adviser Robert O'Brien to caution Trump in a private conversation that any information Giuliani brought back from Ukraine should be considered contaminated by Russia, one of the former officials said.

The message was, "Do what you want to do, but your friend Rudy has been worked by Russian assets in Ukraine," this person said. Officials wanted "to protect the president from coming out and saying something stupid," particularly since he was facing impeachment over his own efforts to strong-arm Ukraine's president into investigating the Bidens.

https://www.washingtonpos(...)59b92b36d_story.html
Welke serieuze journalist gaat er dan vragen stellen aan Biden? Soms is de werkelijkheid wel vreemder dan fictie maar in dit geval is dat toch wel een lastige, hoor.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195730067
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:34 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Biden camp heeft iig al ontkent dat die meeting echt heeft plaatsgevonden. En daarmee heb je gelijk het belangrijkste punt ontkracht. Rest is een beetje "hunter biden op de foto met wat drugs". Boeit op dit niveau gewoon niet.

En ook niet geheel onbelangrijk: de FBI en Rudy zitten al 10 maanden met dit "bewijs". Als het legitiem was, weet je dat Rudy het gelijk aan het schoothondje van trump in DOJ had overhandigd: barr. Maar we hebben nog helemaal niets over dit bewijs gehoord behalve van trump en een gossip krantje. Hoe doorzichtig kan je zijn?
Het gaat nu rond op sociale media nadat Sky Australië (Rupert Murdoch) er een uitzending aan gewijd heeft waarin Steve Bannon dan zijn 'verhaal' doet.
Hopelijk zijn ze in Amerika wakker genoeg en laten ze zich niet weerom in de luren leggen.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 14:59:37 #236
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195730144
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:53 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]

Het gaat nu rond op sociale media nadat Sky Australië (Rupert Murdoch) er een uitzending aan gewijd heeft waarin Steve Bannon dan zijn 'verhaal' doet.
Hopelijk zijn ze in Amerika wakker genoeg en laten ze zich niet weerom in de luren leggen.
NY Post is ook eigendom van Murdoch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195730191
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:34 schreef IndoorKite het volgende:

[..]

Biden camp heeft iig al ontkent dat die meeting echt heeft plaatsgevonden. En daarmee heb je gelijk het belangrijkste punt ontkracht. Rest is een beetje "hunter biden op de foto met wat drugs". Boeit op dit niveau gewoon niet.

En ook niet geheel onbelangrijk: de FBI en Rudy zitten al 10 maanden met dit "bewijs". Als het legitiem was, weet je dat Rudy het gelijk aan het schoothondje van trump in DOJ had overhandigd: barr. Maar we hebben nog helemaal niets over dit bewijs gehoord behalve van trump en een gossip krantje. Hoe doorzichtig kan je zijn?
Nee, het Biden kamp heeft alleen aangegeven dat de meeting niet op de officiële agenda stond.
pi_195730214
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:33 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Waar moet je vragen over stellen dan? Het is allemaal nogal vreemd om het HEEL zacht uit te drukken. Giulani komt nu met een verhaal in de NY Post waar de journalist onder wiens naam het verschijnt niet eens wat van afweet en zegt nooit aan meegewerkt te hebben en meerdere journalisten van de Post geweigerd hebben hun naam eronder te zetten.
Laptops die bij een BLINDE computer reperateur in New York achtergelaten zouden zijn, waarvan geclaimed word dat de FBI ze in beslag genomen heeft in 2019. De FBI die werkt voor Trump en Barr, he?

De inhoud is niet geverifieerd en degenen die er over berichten en het ingezien zeggen te hebben zijn Trump aanhangers en mensen die oa. veroordeeld zijn voor meineed en een pardon van Trump hebben gehad (Kerik).
Geen journalist met een reputatie wil hier zijn vingers aan branden.

Biden en zijn zoon zijn uitgebreid onderzocht door de Senaat waaruit geen corruptie van Joe Biden bleek.
Dit vat het wel aardig samen ja.
pi_195730253
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee, het Biden kamp heeft alleen aangegeven dat de meeting niet op de officiële agenda stond.
En dus ook niet heeft plaatsgevonden.
pi_195730260
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:06 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

En dus ook niet heeft plaatsgevonden.
Dat hoeft dus niet persee.
pi_195730272
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat hoeft dus niet persee.
Het is per se. En ja, dat is het logische gevolg. Of wil je beweren dat de meeting wel heeft plaatsgevonden?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:09:59 #242
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195730305
quote:
1s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:07 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat hoeft dus niet persee.
Het officieele programma zegt ook dat Trump nooit met Bin Laden een meeting heeft gehad maar dat betekent niet dat het niet gebeurt is!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195730316
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het officieele programma zegt ook dat Trump nooit met Bin Laden een meeting heeft gehad maar dat betekent niet dat het niet gebeurt is!
Precies.
pi_195730326
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:08 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Het is per se. En ja, dat is het logische gevolg. Of wil je beweren dat de meeting wel heeft plaatsgevonden?
Want Biden ontmoet alleen mensen die op de agenda staan ?
pi_195730465
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:01 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Nee, het Biden kamp heeft alleen aangegeven dat de meeting niet op de officiële agenda stond.
Dat is hetzelfde als zeggen dat die meeting niet heeft plaatsgevonden (voor zover zij weten). Of het waar is of niet is een 2de zaak, maar het officiele antwoord van Biden is iig ontkenning dat die meeting ooit heeft plaatsgevonden.
pi_195730496
Het kan best, iemand in zijn positie ontmoet vast duizenden mensen per jaar, maar wat moet je er meer over zeggen?

- het staat klaarblijkelijk niet in zijn agenda,
- het hele laptop verhaal is te bizar voor woorden,
- van Giuliani wordt door de inlichtingendiensten aangegeven dat zijn informatie a priori niet te vertrouwen is,
- een "auteur" van het oorspronkelijke artikel was geen auteur,
- de rest van de staf wilde hun naam er niet onder hebben op 1 iemand na die nooit een stukje geschreven heeft en werkte voor Hannity,
- Giuliani wilde het via de NYPost doen, omdat die er niet kritisch naar zouden kijken,
- de Senaat concludeerde dat er niks verkeerds is gebeurd,
- Shokins ontslag was het beleid van de VS in samenwerking met de Westerse wereld.

Zelfs al zouden er 100 foto's van een meeting zijn, dan nog boeit het niks, want Shokins ontslag was het officiele beleid, omdat de man corrupt was.

Het is een herverpakking van het verhaal wat ze al eerder hadden bedacht, maar in plaats van 400 miljoen aan steun voor een "officiele" aankondiging van een onderzoek hier naar vanuit Oekraine, hebben ze een halfblinde vent in Delaware gevonden die een laptop gekregen zou hebben (of volgens zijn zeggen, 3).

[ Bericht 3% gewijzigd door SnertMetChoco op 19-10-2020 15:28:44 ]
pi_195730614
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:11 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Want Biden ontmoet alleen mensen die op de agenda staan ?
Als VP wel ja. Maar nogmaals, wil je beweren dat de ontmoeting wel heeft plaatsgevonden?
pi_195730662
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:20 schreef SnertMetChoco het volgende:
Het kan best, iemand in zijn positie ontmoet vast duizenden mensen per jaar, maar wat moet je er meer over zeggen?

- het staat klaarblijkelijk niet in zijn agenda,
- het hele laptop verhaal is te bizar voor woorden,
- van Giuliani wordt door de inlichtingendiensten aangegeven dat zijn informatie a priori niet te vertrouwen is,
- een "auteur" van het oorspronkelijke artikel was geen auteur,
- de rest van de staf wilde hun naam er niet onder hebben op 1 iemand na die nooit een stukje geschreven heeft en werkte voor Hannity,
- Giuliani wilde het via de NYPost doen, omdat die er niet kritisch naar zouden kijken,
- de Senaat concludeerde dat er niks verkeerds is gebeurd,
- Shokins ontslag was het beleid van de VS in samenwerking met de Westerse wereld.

Zelfs al zouden er 100 foto's van een meeting zijn, dan nog boeit het niks, want Shokins ontslag was het officiele beleid, omdat de man corrupt was.

Het is een herverpakking van het verhaal wat ze al eerder hadden bedacht, maar in plaats van 400 miljoen aan steun voor een "officiele" aankondiging van een onderzoek hier naar vanuit Oekraine, hebben ze een halfblinde vent in Delaware gevonden die een laptop gekregen zou hebben (of volgens zijn zeggen, 3).
Het is idd een van de meest bizar opgetuigde beschuldigingen die ik gelezen heb, ik denk dat alleen qanon dit topt :')
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_195730722
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:28 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Als VP wel ja. Maar nogmaals, wil je beweren dat de ontmoeting wel heeft plaatsgevonden?
Dat beweer ik niet, ik weet het niet. Maar als je de mails leest lijkt het erop dat die meeting wel heeft plaatsgevonden.

“Dear Hunter, thank you for inviting me to DC and giving an opportunity to meet your father and spent [sic] some time together. It’s realty [sic] an honor and pleasure,”

Ik wil wel beweren dat de ontmoeting iig niet heeft plaatsgevonden volgens de officiële agenda.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:43:37 #250
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_195730838
Ground News laat mooi zien hoe dit 'nieuws' door alle media wordt opgepikt en hoe ontzettend verdeeld men is:

Toen er een bron gevonden werd die de e-mails bevestigde: https://ground.news/artic(...)city-of-the-messages

Vrijwel allemaal rechts van het midden dus.

Toen bekend werd dat ook niet iedereen bij de New York Post onder de indruk was van het verhaal: https://ground.news/artic(...)s-about-hunter-biden

Allemaal centrum/links van het midden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 15:44:32 #251
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195730846
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet, ik weet het niet. Maar als je de mails leest lijkt het erop dat die meeting wel heeft plaatsgevonden.

“Dear Hunter, thank you for inviting me to DC and giving an opportunity to meet your father and spent [sic] some time together. It’s realty [sic] an honor and pleasure,”

Ik wil wel beweren dat de ontmoeting iig niet heeft plaatsgevonden volgens de officiële agenda.
Ok, en bewijs nu eens dat die mail echt is en die ontmoeting heeft plaatsgevonden? Ik kan ook een email schrijven dat ik het leuk vond om Don jr en Sr te ontmoeten.

Er staat geen ontmoeting van mij met de Trumps in de agenda maar dat maakt toch niet uit?

Oh, en nee, de VP ontmoet niemand buiten de agenda om omdat iedereen security checks moet ondergaan en achtergrond checks door de Secret Service op zijn minst. Zelfs als Biden corrupt zou zijn dan zou hij niet zo ontzettend amateuristisch zijn want dan hou je het geen 49 jaar vol in de Amerikaanse politiek.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195731014
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet, ik weet het niet. Maar als je de mails leest lijkt het erop dat die meeting wel heeft plaatsgevonden.

“Dear Hunter, thank you for inviting me to DC and giving an opportunity to meet your father and spent [sic] some time together. It’s realty [sic] an honor and pleasure,”

Ik wil wel beweren dat de ontmoeting iig niet heeft plaatsgevonden volgens de officiële agenda.
Dit vat de kern van de zaak wel aardig samen:

quote:
The primary lie in the Post’s account is the claim that Burisma was being investigated by the Ukrainian prosecutor, Viktor Shokin, who Biden demanded be fired. If that were true, it would suggest a quid pro quo: Burisma hires Biden’s son Hunter, Biden demands firing of prosecutor investigating Burisma. The Post, echoing the Trump campaign’s disinformation, claims “Biden later bragged about forcing Ukrainian officials to fire a state prosecutor who was investigating Burisma.”

In fact, though, Shokin was not investigating Burisma. Shokin was considered corrupt and ineffectual, and Biden and the entire democratic world wanted him gone precisely because he was not probing corruption. “Shokin was not investigating. He didn’t want to investigate Burisma,” Daria Kaleniuk, executive director of the Ukrainian Anti-Corruption Action Center, told the Washington Post in July. “And Shokin was fired not because he wanted to do that investigation, but quite to the contrary, because he failed that investigation.” Kaleniuk also told Radio-Free Europe/Radio Liberty last year that Shokin “dumped important criminal investigations on corruption associated with [former President Viktor] Yanukovych, including the Burisma case.”

Was Burisma paying Hunter Biden in an attempt to influence his father? Yes. Did Hunter deliver that influence? No. Biden did the opposite of what Burisma wanted.

Bron
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195731161
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 15:36 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Dat beweer ik niet, ik weet het niet. Maar als je de mails leest lijkt het erop dat die meeting wel heeft plaatsgevonden.

“Dear Hunter, thank you for inviting me to DC and giving an opportunity to meet your father and spent [sic] some time together. It’s realty [sic] an honor and pleasure,”

Nee daar staat dat er een 'invite' is uitgegeven, niet dat de meeting heeft plaatsgevonden.
  Overall beste user 2022 maandag 19 oktober 2020 @ 16:38:42 #254
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_195731636
Sitting Bull McCarthy's zwager zegt indiaan te zijn.

twitter
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_195731803
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee daar staat dat er een 'invite' is uitgegeven, niet dat de meeting heeft plaatsgevonden.
Scherp. Als de ontmoeting al had plaatsgevonden, had hij eerder geschreven dat het een eer was, niet is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_195731817
Maar wat boeit jullie die hele eventuele meeting cq. uitnodiging?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 16:55:41 #257
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195731889
quote:
5s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wat boeit jullie die hele eventuele meeting cq. uitnodiging?
Tja, het is een /care verhaal, ja.

Het is allemaal heel zielig eigenlijk, een corrupte viagra verkoper kan ze blijkbaar alles wijsmaken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195732357
twitter

Wie wil er een drankje, een malt misschien ?

Het Hunter verhaal etc etc is voor mij al lang een gepasseerd station.
Volkomen ongeloofwaardig.
In de veelheid van tweets heb ik hier eerder al een draadje gepost. Nonsens.

* AnneX telt Nog 16 dagen tot 4 november.
pi_195732624
quote:
5s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wat boeit jullie die hele eventuele meeting cq. uitnodiging?
Weinig, maar af en toe is het leuk om een shotgun te pakken en een groot vat met vis.
  maandag 19 oktober 2020 @ 17:46:06 #260
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_195732642
quote:
5s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:51 schreef SnertMetChoco het volgende:
Maar wat boeit jullie die hele eventuele meeting cq. uitnodiging?
Snap het dan, vet raar ja dat die nothingburger geen groot nieuws is zeg.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_195732698
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:05 schreef MoreDakka het volgende:

[..]

Nee daar staat dat er een 'invite' is uitgegeven, niet dat de meeting heeft plaatsgevonden.
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 16:49 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Scherp. Als de ontmoeting al had plaatsgevonden, had hij eerder geschreven dat het een eer was, niet is.
Tja zijn engels is niet al te best. Je kunt het op meerdere manieren interpreteren. Dit is de volledige email;


Hij bedankt Hunter voor de uitnodiging naar DC en de kans om zijn vader te ontmoeten en wat tijd samen door te brengen. Blijkbaar is hij al in DC en vertrekt hij die avond weer.
pi_195732723
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 17:49 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

[..]

Tja zijn engels is niet al te best. Je kunt het op meerdere manieren interpreteren. Dit is de volledige email;
[ afbeelding ]

Hij bedankt Hunter voor de uitnodiging naar DC en de kans om zijn vader te ontmoeten en wat tijd samen door te brengen. Blijkbaar is hij al in DC en vertrekt hij die avond weer.
Wow, schokkend. :O
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_195733219
twitter


Thanks Trump!

twitter


Make TikTok great again _O_
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:44:28 #264
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195733772
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef epicbeardman het volgende:
[ twitter ]

Thanks Trump!

[ twitter ]

Make TikTok great again _O_
Stort jouw leven ook in over twee weken?
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 18:47:01 #265
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195733809
quote:
14s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:16 schreef epicbeardman het volgende:

Make TikTok great again _O_
Trump heeft TikTok toch verboden? En de rechter heeft hem toch teruggefloten? Leg eens uit?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:51:42 #266
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195733874
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Zeker nu een ex-zakenpartner van Hunter Biden nog eens een hoop mails heeft vrijgegeven, doemt er een beeld op dat er toch niet helemaal fris uit ziet. Ik snap dat veel mensen geen herhaling willen van 2016 en dat de voorsprong van Biden behouden moet blijven, maar enigszins hypocriet is het toch wel. Er worden niet eens vragen over gesteld aan Biden...
quote:
2s.gif Op maandag 19 oktober 2020 14:08 schreef Mike het volgende:
Ik vind dat er erg weinig aandacht is voor de e-mails van Hunter Biden in de grote kranten en bij de grote tv-stations (minus FOX). Het moet allemaal nog maar blijken wat er precies wel en niet waar is, maar als de e-mails van Don Jr waren, dan zouden we dagelijks overspoeld worden met nieuws erover.

Zeker nu een ex-zakenpartner van Hunter Biden nog eens een hoop mails heeft vrijgegeven, doemt er een beeld op dat er toch niet helemaal fris uit ziet. Ik snap dat veel mensen geen herhaling willen van 2016 en dat de voorsprong van Biden behouden moet blijven, maar enigszins hypocriet is het toch wel. Er worden niet eens vragen over gesteld aan Biden...
Dat onfrisse beeld staat toch los van Joe Biden? Dat Hunter Biden positioneert zichzelf als een soort powerbroker bij mensen die denken misschien invloed uit te kunnen oefenen? Maar ook in de email aangeeft dat hij de acties en woorden van zijn vader niet kan beinvloeden...

Maar veel media willen deze informatie zelf bevestigen voordat ze erover rapporteren denk ik. En de bron zal wel uit discutabele hoek komen. Ik denk overigens dat de emails zelf wel echt zijn, maar dat hele verhaal over die computerwinkel is ongeloofwaardig.
Géén kloon van tvlxd!
  maandag 19 oktober 2020 @ 18:59:13 #267
65394 Montov
Dogmaticus Irritantus
pi_195734011
quote:
People are tired of hearing Fauci and all these idiots,” Trump said on the call, which included press.

Trump described Fauci as a “disaster” and added that “every time he goes on television, there’s always a bomb. But there’s a bigger bomb if you fire him.”

The president presented himself as unconcerned by the prospect of his comments being circulated by the media. “If there’s a reporter on, you can have it just the way I said it. I couldn’t care less,” he said.

https://www.politico.com/(...)mask-weakness-430114
Moet je voorstellen als een normale president dit had gezegd. Fox News zou een extra kanaal oprichten om dit 24x7 uit te zenden.

Dit is waarom Trump nog steeds een status van outsider heeft. Hij neemt en geeft geen leiding. Dat is te verwachten als een uitdager, maar beschamend als je 4 jaar lang regeert.
Géén kloon van tvlxd!
pi_195734059
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 18:44 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Stort jouw leven ook in over twee weken?
Waarom? het is een poppenkast, een ver van mijn bed show, geniet er toch van i.p.v. zo zuur te zijn. Deze post ga ik trouwens quoten over twee weken. _O- Als Biden wint dan is het 4 jaar lang lachen voor mij over hoe hij het land sloopt. :Y En hoeveel schandalen er naar boven komen over de crackbaby van de Amerikaanse president.

Het verhaal van HBiden's laptop ongeloofwaardig _O- nee die foto's zijn allemaal fakes, daarom kwam de advocaat van Bidens familie ook met een verzoek voor Hunters laptop nog. Daarom heeft de FBI de laptop en hdd in beslag genomen.

Het feit dat Biden's campagne niets ontkracht en totale mediastilte kant inslaat zegt genoeg, ze hopen dat het overwaait. De communistische trekjes van de sites zoals Twitter/Facebook en Google die de democraten als maar gebruiken om meer censuur op te leggen komt eindelijk aan het licht.

Trump zal Biden fileren donderdag! O+ Top show zal t worden.

En als Trumps dans op TikTok verschijnt, dan is TikTok automatisch great. Des ter meer aandacht des ter beter. _O_
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Redactie Games maandag 19 oktober 2020 @ 19:08:52 #269
436761 crew  Puddington
Ja, die nerd!
pi_195734163
Oke, terug naar de normale wereld: komt er nog een October surprise in de laatste paar dagen in plaats van die wanhopige pogingen van Guiliani om Biden zoon in de verkiezingen te betrekken?
Don't weep for the stupid, you'll be crying all day
  maandag 19 oktober 2020 @ 19:12:16 #270
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195734213
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:01 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Waarom? het is een poppenkast, een ver van mijn bed show, geniet er toch van i.p.v. zo zuur te zijn. Deze post ga ik trouwens quoten over twee weken. _O- Als Biden wint dan is het 4 jaar lang lachen voor mij over hoe hij het land sloopt. :Y En hoeveel schandalen er naar boven komen over de crackbaby van de Amerikaanse president.

Het verhaal van HBiden's laptop ongeloofwaardig _O- nee die foto's zijn allemaal fakes, daarom kwam de advocaat van Bidens familie ook met een verzoek voor Hunters laptop nog. Daarom heeft de FBI de laptop en hdd in beslag genomen.

Het feit dat Biden's campagne niets ontkracht en totale mediastilte kant inslaat zegt genoeg, ze hopen dat het overwaait. De communistische trekjes van de sites zoals Twitter/Facebook en Google die de democraten als maar gebruiken om meer censuur op te leggen komt eindelijk aan het licht.

Trump zal Biden fileren donderdag! O+ Top show zal t worden.

En als Trumps dans op TikTok verschijnt, dan is TikTok automatisch great. Des ter meer aandacht des ter beter. _O_
Helemaal koekoek
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 19:13:53 #271
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195734233
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:08 schreef Puddington het volgende:
Oke, terug naar de normale wereld: komt er nog een October surprise in de laatste paar dagen in plaats van die wanhopige pogingen van Guiliani om Biden zoon in de verkiezingen te betrekken?
Nee, dit geneuzel wat niemand met een beetje verstand wil aanraken is het wel.

Het is nu gewoon zielig, eigenlijk
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195734579
- Probeer die eens in SHO of zo? -

[ Bericht 48% gewijzigd door Tijger_m op 19-10-2020 19:40:45 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195734773
Goed, inhoud maar weer een lekker naar AVK als je liever een infantiel niveau wilt.

FiveThirtyEight had nog wel een interessante analyse over hoe Trump toch iets beter lijkt te gaan scoren onder zwarte Amerikanen en Hispanics dan in 2016 en juist weer slechter bij blanke Amerikanen:
https://fivethirtyeight.c(...)-hispanic-americans/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195734817
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:39 schreef Monolith het volgende:
Goed, inhoud maar weer een lekker naar AVK als je liever een infantiel niveau wilt.

FiveThirtyEight had nog wel een interessante analyse over hoe Trump toch iets beter lijkt te gaan scoren onder zwarte Amerikanen en Hispanics dan in 2016 en juist weer slechter bij blanke Amerikanen:
https://fivethirtyeight.c(...)-hispanic-americans/
Hoe kan dat nu? 94% van de zwarten zouden volgens Tijger_m op Biden gaan stemmen.

- Spelling verbeterd. Ik moet ook alles zelf doen hier -

[ Bericht 3% gewijzigd door Tijger_m op 19-10-2020 19:44:53 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195734841
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Hoe kan dat nu? 94% van de zwarten zouden volgens Tijger_m op Biden gaan stemmen.
Je kunt het artikel ook gewoon lezen hè?

[ Bericht 0% gewijzigd door Tijger_m op 19-10-2020 19:45:09 ]
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195734960
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:42 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je kunt het artikel ook gewoon lezen hè?
Ja een TDLR van dat soort analyses is altijd.

In the end, elections are all about margins. That means Biden doesn’t necessarily have to win more white voters than Trump to win the election; he just needs to improve on Clinton’s performance four years ago. By the same token, if Trump can do better among nonwhite voters than he did in 2016 — even if he still doesn’t win them outright — that could open a door for him to win if white voters don’t shift toward Biden as much as the polls currently suggest.

Als in, we maken leuke grafiekjes maar ondertussen is het gewoon niet te voorspellen.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195734988
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ja een TDLR van dat soort analyses is altijd.

In the end, elections are all about margins. That means Biden doesn’t necessarily have to win more white voters than Trump to win the election; he just needs to improve on Clinton’s performance four years ago. By the same token, if Trump can do better among nonwhite voters than he did in 2016 — even if he still doesn’t win them outright — that could open a door for him to win if white voters don’t shift toward Biden as much as the polls currently suggest.

Als in, we maken leuke grafiekjes maar ondertussen is het gewoon niet te voorspellen.
Eh nee, dat staat er niet.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195735057
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:48 schreef Monolith het volgende:

[..]

Eh nee, dat staat er niet.
Dat is wel waar het op neerkomt uiteindelijk in mijn ogen, polls zijn leuk en aardig maar ik trek er weinig conclusies uit.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195735158
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is wel waar het op neerkomt uiteindelijk in mijn ogen, polls zijn leuk en aardig maar ik trek er weinig conclusies uit.
Het probleem is meer dat je in een statistische wereld hapklare binaire antwoorden wil. Dat zie je natuurlijk veel vandaag de dag en Trump is daar eigenlijk ook wel de exponent van.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:00:35 #280
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735354
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat je in een statistische wereld hapklare binaire antwoorden wil. Dat zie je natuurlijk veel vandaag de dag en Trump is daar eigenlijk ook wel de exponent van.
Binair is nog te complex, denk ik ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:00:38 #281
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195735356
Trump: Als we naar Fauci hadden geluisterd, hadden we 500.000 doden gehad.

Wait... wat!? :')
Zuiger van het FOK!-OMT
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:01:35 #282
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735390
quote:
10s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:00 schreef DonDruiper het volgende:
Trump: Als we naar Fauci hadden geluisterd, hadden we 500.000 doden gehad.

Wait... wat!? :')
Het zijn de drugs.

Hij heeft 2 miljoen amerikanen van covid gered, jeweetoch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195735532
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:54 schreef Monolith het volgende:

[..]

Het probleem is meer dat je in een statistische wereld hapklare binaire antwoorden wil. Dat zie je natuurlijk veel vandaag de dag en Trump is daar eigenlijk ook wel de exponent van.
Ik sta er in als "eerst zien dan geloven". Altijd big talk over hoe slecht Trump het in de peilingen doet. Wordt met nummers gesmeten alsof er bingo gespeeld wordt. Dan heeft Trump weer 94% van de minderheden tegen hem, dan weer de witte man die hem afkeurt.

538 moet natuurlijk nu ook wel iets relevantere artikelen maken nu het duidelijk wordt dat Trump wellicht een kans maakt. Anders staan ze straks wederom voor schut als ze weer gal spuwen over "Trump has no chance"

quote:
The short answer is that 20 percent or 25 percent is a pretty reasonable estimate of Trump’s chances based on the polls and other empirical evidence. In fact, that’s quite close to where FiveThirtyEight’s statistical models, which are launching today, have the race. Our polls-only model has Trump with a 19 percent chance of beating Clinton as of early Wednesday afternoon. (The forecasts will continually update as new polls are added.) Our polls-plus model, which considers economic conditions along with the polls, is more optimistic about Trump, giving him a 26 percent chance.
https://fivethirtyeight.c(...)-becoming-president/ _O- Nate Silver wil dat Trump verliest. (oprichter 538)
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:12:04 #284
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735654
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik sta er in als "eerst zien dan geloven". Altijd big talk over hoe slecht Trump het in de peilingen doet. Wordt met nummers gesmeten alsof er bingo gespeeld wordt. Dan heeft Trump weer 94% van de minderheden tegen hem, dan weer de witte man die hem afkeurt.

538 moet natuurlijk nu ook wel iets relevantere artikelen maken nu het duidelijk wordt dat Trump wellicht een kans maakt. Anders staan ze straks wederom voor schut als ze weer gal spuwen over "Trump has no chance"
[..]

https://fivethirtyeight.c(...)-becoming-president/ _O- Nate Silver wil dat Trump verliest. (oprichter 538)
In tegenstelling tot Trumpanzees hebben mensen als Silver wel integriteit. Moeilijk concept voor mensen die Trump volgen, geloof ik.

Mijn vrouw werkt dagelijks met collega's in de VS die Trump hebben gestemd, zij doen hun werk en mijn vrouw doet haar werk integer al hebben ze verschillende denkbeelden over Trump. Wie dat niet kan is incompetent en niet serieus te nemen.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195735657
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:06 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ik sta er in als "eerst zien dan geloven". Altijd big talk over hoe slecht Trump het in de peilingen doet. Wordt met nummers gesmeten alsof er bingo gespeeld wordt. Dan heeft Trump weer 94% van de minderheden tegen hem, dan weer de witte man die hem afkeurt.

538 moet natuurlijk nu ook wel iets relevantere artikelen maken nu het duidelijk wordt dat Trump wellicht een kans maakt. Anders staan ze straks wederom voor schut als ze weer gal spuwen over "Trump has no chance"
[..]

https://fivethirtyeight.c(...)-becoming-president/ _O- Nate Silver wil dat Trump verliest. (oprichter 538)
Je loopt nogal te koop met je eigen simpelheid. FiveThirtyEight zegt nooit dat Trump geen kans maakt. Sterker nog, hoe zeer jij en anderen ook proberen te herschrijven, dit was het artikel van FiveThirtyEight voor de verkiezingsnacht in 2016:
https://fivethirtyeight.c(...)hem-come-up-clinton/
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195735788
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:12 schreef Monolith het volgende:

[..]

Je loopt nogal te koop met je eigen simpelheid. FiveThirtyEight zegt nooit dat Trump geen kans maakt. Sterker nog, hoe zeer jij en anderen ook proberen te herschrijven, dit was het artikel van FiveThirtyEight voor de verkiezingsnacht in 2016:
https://fivethirtyeight.c(...)hem-come-up-clinton/
Wat is überhaupt de obsessie met 538 hier? Is dat omdat die een droom projecteert? Iets wat er goed uitziet en daar maar aan vast klampen? wat als het straks toch weer een illusie is.

Dat er überhaupt ontkent wordt sommige peilingen zelfs Hillary 98% kans gaven om te winnen, https://www.theatlantic.c(...)-nate-silver/605521/
quote:
By the eve of the general election, Silver had come to believe that Trump had a path to victory. FiveThirtyEight predicted that he had a 29 percent chance of winning--significantly higher than the predictions of The New York Times' The Upshot (15 percent) or the Princeton Election Consortium's Sam Wang (7 percent). Ryan Grim of HuffPost accused Silver of inflating Trump's chances. Citing HuffPost's prediction that Hillary Clinton had a 98 percent chance of winning, Grim wrote that if you have faith in the numbers, "you can relax. She's got this."
Ik heb in deze topic reeds ook al zo vaak voorbij horen komen dat Trump deze keer echt geen kans maakt, oh nu naar 4 jaar is het over en uit voor Trump, Trump heeft zich nu laten zien en iedereen is hem zat. Eerst zien dan geloven.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:19:31 #287
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735838
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:17 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Wat is überhaupt de obsessie met 538 hier? Is dat omdat die een droom projecteert? Iets wat er goed uitziet en daar maar aan vast klampen? wat als het straks toch weer een illusie is.

Dat er überhaupt ontkent wordt sommige peilingen zelfs Hillary 98% kans gaven om te winnen, https://www.theatlantic.c(...)-nate-silver/605521/

Ik heb in deze topic reeds ook al zo vaak voorbij horen komen dat Trump deze keer echt geen kans maakt, oh nu naar 4 jaar is het over en uit voor Trump, Trump heeft zich nu laten zien en iedereen is hem zat. Eerst zien dan geloven.
De enige die een obsessie heeft met 538 ben jij, jij komt er iedere mee aandragen en jij begint er constant over.

En juist 538 zegt dat alle kandidaten kansen hebben maar dat dringt niet echt door bij je, geloof ik. Nou ja, we zien wel.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:19:51 #288
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195735841
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 19:50 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Dat is wel waar het op neerkomt uiteindelijk in mijn ogen, polls zijn leuk en aardig maar ik trek er weinig conclusies uit.
Nee. Monolith heeft gelijk. Blijkbaar ben je zo geïndoctrineerd en getwist dat je niet meer begrijpelijk kan lezen. Ik zou zeggen; vraag hem om een uitleg, hij is de kwaadste niet..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:20:59 #289
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735865
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:19 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Nee. Monolith heeft gelijk. Blijkbaar ben je zo geïndoctrineerd en getwist dat je niet meer begrijpelijk kan lezen. Ik zou zeggen; vraag hem om een uitleg, hij is de kwaadste niet..
Nou, Mono eet babies voor ontbijt en Trumpanzees voor de lunch, hoor ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195735874
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:17 schreef epicbeardman het volgende:

Ik heb in deze topic reeds ook al zo vaak voorbij horen komen dat Trump deze keer echt geen kans maakt, oh nu naar 4 jaar is het over en uit voor Trump, Trump heeft zich nu laten zien en iedereen is hem zat. Eerst zien dan geloven.
Dat heb ik werkelijk nog niemand zien beweren in deze reeks.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:25:20 #291
8369 speknek
Another day another slay
pi_195735947
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat heb ik werkelijk nog niemand zien beweren in deze reeks.
Volgens mij heeft epicbeardman het anders inmiddels al 4 keer gezegd.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:26:11 #292
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195735963
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij heeft epicbeardman het anders inmiddels al 4 keer gezegd.
Ik moest lachen ;)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:30:52 #293
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195736037
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:20 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou, Mono eet babies voor ontbijt en Trumpanzees voor de lunch, hoor ;)
Lijkt me sterk, hij is recht door zee en is vrij duidelijk in zijn mening, zonder dat er een vage bron achter zit.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:32:02 #294
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195736062
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:25 schreef speknek het volgende:

[..]

Volgens mij heeft epicbeardman het anders inmiddels al 4 keer gezegd.
Repetitie van een leugen is het kenmerk van de ware troll
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:32:06 #295
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195736064
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:30 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, hij is recht door zee en is vrij duidelijk in zijn mening, zonder dat er een vage bron achter zit.
klappernoot, je humor chip is vastgelopen :P
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:19 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195736091
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:32 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

klappernoot, je humor chip is vastgelopen :P
Soms ben ik realistisch, ik weet het..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Moderator maandag 19 oktober 2020 @ 20:33:57 #297
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195736106
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:33 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Soms ben ik realistisch, ik weet het..
Geeft niks :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:39:42 #298
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195736237
Mono moet een geweldige tijd hebben nu, met users die hij makkelijk kan fileren. Vooral in een tijd waar de support van een afgod die nu volkomen aan het afbrokkelen is. Sommigen users zitten net zo vol met domme reacties als een bok vol zit met keutels. Ik zou zeggen: veel plezier Monolith!
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_195736244


[ Bericht 100% gewijzigd door epicbeardman op 19-10-2020 20:42:29 ]
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  maandag 19 oktober 2020 @ 20:42:30 #300
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_195736293
quote:
0s.gif Op maandag 19 oktober 2020 20:39 schreef epicbeardman het volgende:
'Trump maakt geen schijn van kans meer op 8 november'
[..]

https://www.nu.nl/verkiez(...)meer-8-november.html

Dit is zo vaak door de echochambers hier gegaan, och deze keer valt iedereen hem af. Zelfs prominente republikeinen zoals Bush!

Gelukkig is Amerika expert Maarten van Rossum ook wat voorzichtiger.
[..]

Blijf hopen. Het verschil met Biden is dat zijn voorsprong in de polls niet gebaseerd is op een plotselinge reactie maar is consistent. Van Rossum moet minder sherry zuipen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')