abonnement Unibet Coolblue
pi_196015104
Felix Lobrecht: Hype – [Duitsland] 2020 12 0:59 uur - Netflix Original | Standup-comedy
In deze stand-upspecial richt Felix Lobrecht zijn zwarte humor op de overbeleefde cultuur, raar gelach en de onhandigheid van een lopende baby.

MOTHER – [Japan] 2020 12 2:06 uur - Netflix Original | Drama, Duister, Misdaad
Als Shuheis grillige moeder zich bedreigd voelt doordat hij begint op te bloeien in een wereld zonder haar verwrongen controle, stevent het gezin af op een tragedie.

Record of Youth – [Korea] S01 2020 12 - Netflix Original | Drama, Romantisch
Twee acteurs en een visagiste banen zich ieder hun eigen weg door een wereld waarin hun afkomst belangrijker is dan hun dromen.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196016950
quote:
1s.gif Op zondag 1 november 2020 19:36 schreef Mandy040986 het volgende:
The Queen’s Gambit. Fijne serie, ondanks dat ik schaken gruwelijk saai vind. Het is ontzettend mooi in elkaar gezet en ik heb het in één keer uitgekeken. _O_
En een prachtige soundtrack ^O^
pi_196017023
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zeg O+ Echt, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 3 november 2020 @ 12:48:54 #204
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_196019411
Ik kwam even melden dat ik The Queen’s Gambit geweldig vond. Ok doei.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_196030078
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 00:06 schreef H0D3NPYL het volgende:
Half uur zoeken naar iets om te kijken....krijg ik zwart beeld en alleen geluid (kpn). Meer mensen last van?
Had ik gisteren ook, ook bij kpn. Even de stekker uit de digitale ontvanger 10 sec wachten en opnieuw opstarten en hij deed het weer.
pi_196043198
Kärlek & Anarki – [Zweden] S01 2020 16 - Netflix Original | Comedy, Drama, Romantisch
Een getrouwde consulente en een jonge IT'er beginnen een flirterig spel dat de maatschappelijke normen tart en hen aanspoort om hun levens flink onder de loep te nemen.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 4 november 2020 @ 09:46:11 #207
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_196045254
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zeg O+ Echt, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
Dan wordt dat mn volgende. Had m al aangevinkt.
Ben nu met Grand Army begonnen. Doet me aan Skins denken, met een dosis 13 Reasons why.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_196050294
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 november 2020 10:40 schreef Isabeau het volgende:
Ik klikte er vorige week uit verveling op, 'The Queen's Gambit'. Ook omdat ik 'Ratched' toch niet kon uitstaan na 4 afleveringen. Maar wat een pareltje was dat zeg O+ Echt, ik heb ook niets met schaken maar jeetje, wat een toffe serie.
quote:
6s.gif Op dinsdag 3 november 2020 12:48 schreef Dagoduck het volgende:
Ik kwam even melden dat ik The Queen’s Gambit geweldig vond. Ok doei.
Wij ook. En het schaakbord ook weer opgezocht en gebruikt *O*
pi_196050899
quote:
0s.gif Op zondag 1 november 2020 16:06 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Deze tip ^O^. Eerste twee afleveringen gezien, heel benieuwd naar de rest.
Inmiddels alles gezien. Het was _O_.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
  Redactie Frontpage woensdag 4 november 2020 @ 23:48:52 #210
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_196063704
Bedankt voor de tip over de Queens nog wat. Als man was ik eerst wat sceptisch, maar wat een geweldige serie! Kwam er later achter dat dat mokkel de vriendin van Michael speelt in Peaky Blinders
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_196063989
quote:
0s.gif Op woensdag 4 november 2020 23:48 schreef Djeez het volgende:
Bedankt voor de tip over de Queens nog wat. Als man was ik eerst wat sceptisch, maar wat een geweldige serie! Kwam er later achter dat dat mokkel de vriendin van Michael speelt in Peaky Blinders
Lol nu je het zegt :D.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_196066926
47 Meters Down: Uncaged – [VK] 2019 16 1:29 uur | Horror, Thriller
Twee zussen vergezellen twee klasgenotes op een grotduik om onderwaterruïnes te verkennen, maar komen in het vizier van een haai met verscherpte zintuigen.

Carmel: ¿Quién mató a María Marta? | Carmel: Who Killed Maria Marta? – [Argentinië] Miniserie 2020 12 - Netflix Original | Documentaire
Een vrouw wordt dood aangetroffen in bad. Vlakbij ligt een plas bloed. Haar man denkt dat ze een ongeluk heeft gehad, maar uit een autopsie blijkt een ander verhaal.

Eigen kweek – [België] S04 2016 | Drama, Misdaad
Als de aardappelen geen uitkomst meer bieden wordt het misschien tijd om een marihuana-akkertje aan te leggen...

Kid-E-Cats – [Rusland] S01 2016 AL | Feelgood, Kinderserie
Cookie, Pudding en hun zusje Snoepje zijn katjes die dol zijn op zoete lekkernijen. Ze laten zich door hun nieuwsgierigheid leiden en beleven allerlei leerzame avonturen.

Operation Christmas Drop – [VS] 2020 AL 1:36 uur - Netflix Original | Comedy, Romantisch
Een strikte politiek assistente valt voor een genereuze luchtmachtpiloot terwijl ze zijn tropische basis en de kersttraditie van de luchtmacht wil opheffen.

Paranormal – [Egypte] S01 2020 16 - Netflix Original | Drama, Fantasy, Horror
Nadat een sceptische hematoloog allerlei onverklaarbare gebeurtenissen heeft meegemaakt, wordt hij ongewild een expert op het gebied van paranormale verschijnselen.

SpongeBob: Schiet te Hulp – [VS/Zuid-Korea] 2020 6 1:35 uur - Netflix Original | Comedy
Zijn beste vriend Gerrit is opeens geslaknapt. SpongeBob gaat met Patrick op een doldwaze missie ver buiten Bikinibroek om hun vriendje met de roze schelp te redden.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_196068756
quote:
7s.gif Op donderdag 5 november 2020 09:25 schreef Aether het volgende:

Eigen kweek – [België] S04 2016 | Drama, Misdaad
Als de aardappelen geen uitkomst meer bieden wordt het misschien tijd om een marihuana-akkertje aan te leggen...

Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat :?
pi_196069506
Oh ik ga weer helemaal op die zoete Kerstfilms O+ ~:)
pi_196069667
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat :?
Jaa eigen kweek is een geweldige serie!
Veel humor
pi_196086888
Ook begonnen aan queens gambit na de positieve reacties hier. Leuke serie!
Moeten zij weten
pi_196093232
Citation – [Nigeria] 2020 16 2:31 uur - Netflix Original | Drama
Een pientere studente in Nigeria staat tegenover het wetenschappelijke establishment als ze meldt dat een hoogleraar haar probeerde te verkrachten. Naar een waar verhaal.

Country Ever After – [VS] S01 2020 9 - Netflix Original | Reality
In deze realityserie varen country-artiest Coffey Anderson en zijn vrouw, hiphopdanseres Criscilla, over de baren van het gezinsleven, carrières en geloofsbeproevingen.

Hook Up Plan, The | Plan C½ur – [Frankrijk] S01-02 2018 16 - Netflix Original | Comedy, Feelgood, Romantisch
Wanneer Elsa uit Parijs niet over haar ex heen kan komen, huren haar beste vriendinnen een gigolo in om haar een handje te helpen. Maar hun plan werkt iets te goed.

Miss India – [India] 2020 AL 2:16 uur | Drama, Feelgood
Geïnspireerd door haar cultuur start een Indiase ondernemer die net in Amerika woont een theebedrijf en vindt afkeuring, seksisme en rivaliteit op haar pad.

When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Admin vrijdag 6 november 2020 @ 12:25:41 #218
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_196094943
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat :?
Jaaaaaaaaaaa *;
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_196095153
quote:
0s.gif Op donderdag 5 november 2020 11:12 schreef Blues het volgende:

[..]

Heeft iemand Eigen kweek gevolgd en is het wat :?
Ja, erg leuk :)
pi_196102091
Twee afleveringen van Queen Gambit gekeken.
Ligt het aan mij, of is het gewoon een wat langzamere serie?
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..

Wanneer pakte de serie jullie echt? Na hoeveel afleveringen?
pi_196104825
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zaterdag 7 november 2020 @ 08:40:20 #222
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_196111789
Eigen Kweek is echt leuk, laatste seizoen wel wat minder vond ik.
Ik zag eerst Eigen Kweek en daarna al die andere series waar precies dezelfde acteurs in zitten :D
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie zaterdag 7 november 2020 @ 09:09:56 #223
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_196112027
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Twee afleveringen van Queen Gambit gekeken.
Ligt het aan mij, of is het gewoon een wat langzamere serie?
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..

Wanneer pakte de serie jullie echt? Na hoeveel afleveringen?
Dit heb ik dus ook, :@.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  zaterdag 7 november 2020 @ 11:48:48 #224
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_196113780
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 november 2020 19:00 schreef Nielojram75 het volgende:
Twee afleveringen van Queen Gambit gekeken.
Ligt het aan mij, of is het gewoon een wat langzamere serie?
Zie wel dat de serie met liefde is gemaakt, maar dat lyrische wat iedereen heeft mis ik..

Wanneer pakte de serie jullie echt? Na hoeveel afleveringen?
Het is inderdaad geen actieserie met veel pief-paf-poef en elke 12 secondes een ander shot van de camera.
Gewoon ouderwets goede scenes en prachtige opnames van kloppende kleding, decors, auto's etc. uit de tijd waarin het zich afspeelt. Pakte mij meteen bij de eerste aflevering. Nog los van alle kloppende schaakzetten.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_196113875
Force Of Nature – 2020 12 1:39 uur | Actie, Misdaad, Thriller
Agenten die tijdens een orkaan een appartementencomplex evacueren, werken samen met een bonte groep huurders als een criminele bende een roofoverval probeert te plegen.

Late Bloomer, The – 2016 12 1:34 uur | Comedy
Na een operatie komt een sekstherapeut om medische redenen pas rond zijn dertigste in de puberteit. Eindelijk komt hij zelf te weten wat testosteron doet met een man.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')