SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Arch-Indar op 15-10-2020 21:11:22 ]Bis vincit qui se vincit!
Duitsland heeft de grenzen dichtgegooid, toch? Of iig voor plezier uitjes, dacht ik.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Geld een "we weten het niet grijs Duitsland" als een... "Mijn tripje met Molo en Miauw kan doorgaan?"
Als je een 48 uur oude negatieve test kan laten zien mag je erin, of een test laat doen bij de grens, en dan tot uitslag in quarantaine gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Duitsland heeft de grenzen dichtgegooid, toch? Of iig voor plezier uitjes, dacht ik.
Aah okay! Dat is al iets soepeler dan begin van t jaarquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Als je een 48 uur oude negatieve test kan laten zien mag je erin, of een test laat doen bij de grens, en dan tot uitslag in quarantaine gaat.
Graad of 25.quote:
En Dracula was daar toen ook, kijk eens of je twee gaatjes in je nek hebt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef bitterbal het volgende:
K kreeg die buikpijn in griekenland geloo ik van de knoflook
Volgens mij gaat België deze keer geen betonblokken op de grens leggenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:09 schreef friemelaar het volgende:
Hmmm, gaan / zijn er weer grenzen dicht![]()
Eens gaan zoeken dan of 'k er weer last van ga hebben
Al gedaan. geen gaatjesquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En Dracula was daar toen ook, kijk eens of je twee gaatjes in je nek hebt?
Ja dadelijk krijg je ineens enorme buikpijn en poep je kleine vleermuizen met rode ogen uit, de nakomelingen van Dracula...quote:
nou ja als ik daarna gewoon weer knoflook kan eten zonder buikpijn?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dadelijk krijg je ineens enorme buikpijn en poep je kleine vleermuizen met rode ogen uit, de nakomelingen van Dracula...
klopt, we hoeven alleen maar 10 dagen in zelf quarantainequote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat België deze keer geen betonblokken op de grens leggen
ja die geschifte gerbil heet iedere keer andersquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
Er is trouwens iemand die de lijst van de bewoners elke keer aanpast.....
Kijk eens in de spiegel?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:14 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja als ik daarna gewoon weer knoflook kan eten zonder buikpijn?
Klopt, soms door de war, soms zet een autisme gevoelig type alles weer op alfabetquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:06 schreef Arch-Indar het volgende:
Er is trouwens iemand die de lijst van de bewoners elke keer aanpast.....
gewoon copy paste in Excel, sort, copy paste terugquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Klopt, soms door de war, soms zet een autisme gevoelig type alles weer op alfabet
*dader gespotquote:Op donderdag 15 oktober 2020 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
gewoon copy paste in Excel, sort, copy paste terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |