abonnement Unibet Coolblue
pi_195702579
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 18:26 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ben je een NOS-hater, die vind dat NOS niet rechts genoeg is ?
De NOS moet niet links zijn of rechts zijn of voor het overheidsbeleid of tegen het overheidsbeleid. Als de NOS dan niet echt kritisch is op het overheidsbeleid en mensen die daar opbouwende kritiek op hebben nauwelijks aan het woord laat, vervolgens wel anti-coronagekkies af en toe in beeld laat om ze vervolgens te demoniseren, dan denk ik dat je daar best kritek op mag hebben.
quote:
Kijk eens die wijde wereld in, tienduizenden kilometers ver verwijderd van dat kleine stukje land waar de NOS huist.
Miljarden mensen vinden dat hun staat in deze coronacrisis dictatoriaal moet zijn.
Het gaat niet om wat miljarden mensen elders vinden.
quote:
Het dictatoriale China heeft de epidemie veel beter ingedamd dan de democratische staten..
Dat is geen toeval. Dat is snel , heel drastische maatregelen nemen. Veel verbieden.
Je staat hier dus gewoon voor een dictatuur te pleiten.
quote:
Dat kan in Nederland niet
In Nederland gaan we het een intilligente dictatuur noemen? Is dat de spin die er aan gegeven moet worden?
quote:
Je gaat toch niet roepen dat corona slechts een griepje is en dat de NOS het gevaar overdrijft ?
Ik pleit voor veelzijdige berichtgeving en vrijwillige recommendaties, zodat ieder zelf passende keuzes kan maken. Verder denk ik dat de NOS eerder zit aan de kant die het gevaar overdrijft, dan de kant die het slechts een griepje noemt. Ik denk zelf dat de wetenschap nog niet beschikt over een groot deel van de antwoorden. Het is dan gemakkelijk om zekerheidshalve vergaande maatregelen te treffen, ik denk dat die nu te gemakkelijk opgedrongen worden.
  zaterdag 17 oktober 2020 @ 22:57:04 #27
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_195703318
Laten we dan maar wat extra miljoenen naar de AIVD sturen om al die complotgekkies in de gaten te houden. Gewoon behandelen als jihad-figuren.
  zondag 18 oktober 2020 @ 00:00:40 #28
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_195704581
De grootste oorzaak van polarisatie zijn politici die burgers tegen elkaar uit spelen om hun agenda door te kunnen drukken.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zondag 18 oktober 2020 @ 00:04:04 #29
478286 Stray_cat
Veni, vidi, vagina
pi_195704618
quote:
0s.gif Op zondag 18 oktober 2020 00:00 schreef Papierversnipperaar het volgende:
De grootste oorzaak van polarisatie zijn politici die burgers tegen elkaar uit spelen om hun agenda door te kunnen drukken.
Ik zeg de Media, maar dat is vrijwel hetzelfde.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 00:16:35 #30
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195704795
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 oktober 2020 22:57 schreef Hexagon het volgende:
Laten we dan maar wat extra miljoenen naar de AIVD sturen om al die complotgekkies in de gaten te houden. Gewoon behandelen als jihad-figuren.
Dit ja
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195706715
'Als je Thierry dood wil hebben zeg je PAF!'

Net als Volkert Graaf zijn normies dit al lang vergeten natuurlijk. Diegenen die demonstreren tegen politiestaat wetten neuh. Dat zijn pas de echte terroristen uiteraard.
  zondag 18 oktober 2020 @ 07:28:46 #32
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Vrijheid voor Demoon_uit Hemel
pi_195706982
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 05:35 schreef CopyOK het volgende:
'Als je Thierry dood wil hebben zeg je PAF!'

Net als Volkert Graaf zijn normies dit al lang vergeten natuurlijk. Diegenen die demonstreren tegen politiestaat wetten neuh. Dat zijn pas de echte terroristen uiteraard.
Ik ben zelf zeer links, echter distantieer ik me ten zeerste van bedreigingen richting politici, inclusief Thierry en Geert.
Er zou ten alle tijde opgetreden moeten worden tegen bedreigingen, ongeacht politieke voorkeur, ras, seksuele orientering (homo's die in elkaar geslagen worden bijvoorbeeld, zou fijn zijn als meneer bromsnor daar eens zijn bed voor uit kwam) of ongeacht wat dan ook.
De aanslag destijds in de jaren '80 tegen drs. Hans Janmaat waardoor zijn vrouw in een rolstoel terecht kwam is barbaars.

Bedreigingen zijn altijd fout. Tegen linkse politici en ook tegen rechtse politici.
Het zou bijzonder fraai en fijn zijn als het fatsoen weer terug kwam. Je kunt met elkaar in gesprek, je kunt het met elkaar oneens zijn, maar je gaat elkaar niet te lijf en je uit geen bedreigingen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')