Om het bal dan maar te openen:
De ijs-dildo:
Vul een condoom met water en leg er een knoop in. Leg deze een nachtje in de vriezer. Voor het gebruik even het condoom verwijderen en zorgen dat hij een beetje aant smelten is. (Je wilt namelijk niet het natte-tong-plakt-op-koud-oppervlak-idee krijgen)
Kan handig zijn om een handoek in de aanslag te hebben, aangezien deze tijdens het gebruik flink zal smelten. Het is een hele ervaring kan ik je zeggen. Het leukste is het wanneer je hem bij je vriendin inbrengt als zei nog niet weet jet je hem gemaakt hebt, de verrassing zal dan het grootst zijn .
Wat voor sex-toys hebben jullie al eens gemaakt?
Hoe? Tsja weet ik veel... -_-" Eigen bedrijf beginnen?
quote:verkamp je dan niet compleet....
Op dinsdag 21 januari 2003 15:07 schreef Frankieboy het volgende:De ijs-dildo:
lol
Verder uhmm gebruik je toch gewoon groente en fruit voor penatraties
quote:Elke dag: twee ons groente en twee stuks fruit
Op dinsdag 21 januari 2003 15:15 schreef Lopat het volgende:[..]
verkamp je dan niet compleet....
lol
Verder uhmm gebruik je toch gewoon groente en fruit voor penatraties
Zo'n home-made-sex-toy hoeft niet perse voor de penetratie te zijn.
Kan ook, even een simpel voorbeeld, dat je een sjaal als blinddoek of als handboeien gebruikt.
Er zijn hier toch wel Fok!kers die zelf wel eens een keer iets zelf gemaakt hebben. Of is iedereen weer op de topic-titel afgekomen en zijn ze nu te preuts om zelf hun ervaringen te posten.
quote:Hmm ja ok knijpers enzo, maar dan gebruik je iets.. en maak je niets
Op dinsdag 21 januari 2003 15:35 schreef Frankieboy het volgende:
Al 420 views maar slecht 3 reacties.Zo'n home-made-sex-toy hoeft niet perse voor de penetratie te zijn.
Kan ook, even een simpel voorbeeld, dat je een sjaal als blinddoek of als handboeien gebruikt.Er zijn hier toch wel Fok!kers die zelf wel eens een keer iets zelf gemaakt hebben. Of is iedereen weer op de topic-titel afgekomen en zijn ze nu te preuts om zelf hun ervaringen te posten.
quote:Spikearmbandjes als handboeien... telt?
Op dinsdag 21 januari 2003 15:35 schreef Frankieboy het volgende:
Al 420 views maar slecht 3 reacties.Zo'n home-made-sex-toy hoeft niet perse voor de penetratie te zijn.
Kan ook, even een simpel voorbeeld, dat je een sjaal als blinddoek of als handboeien gebruikt.Er zijn hier toch wel Fok!kers die zelf wel eens een keer iets zelf gemaakt hebben. Of is iedereen weer op de topic-titel afgekomen en zijn ze nu te preuts om zelf hun ervaringen te posten.
en 2 jaar terug heb ik mn vriendin gepenetreerd met een lawinevuurpijl, en em nog aangestoken ook!
quote:Waarom neem je niet gewoon een waterijsje? Is nog lekker zoet ook
Op dinsdag 21 januari 2003 15:07 schreef Frankieboy het volgende:
--knip
De ijs-dildo:
-knip
quote:Als je d'r geen 15 liter in gooit valt het allemaal best te doen denk ik. Heb het zelf nog nooit gedaan (ook niet zo'n behoefte), maar kan me best voorstellen bij welke hoeveelheden water het een en ander nog wel gaat passen en bij hoeveelheden water niet meer.... Kwestie van voorzichtig de kraan laten lopen denk ik
Op dinsdag 21 januari 2003 22:21 schreef ParanoidEv het volgende:
Over die ijs-dildo:
Als je een condoom vol water laat lopen wordt ie dan niet ee nbeetje te breed voor je vriendin dr uuh...
??
quote:1)
de verrassing zal dan het grootst zijn.
Wat voor sex-toys hebben jullie al eens gemaakt?
quote:zal ze leuk vinden....
De ijs-dildo:
Vul een condoom met water en leg er een knoop in. Leg deze een nachtje in de vriezer. Voor het gebruik even het condoom verwijderen en zorgen dat hij een beetje aant smelten is. (Je wilt namelijk niet het natte-tong-plakt-op-koud-oppervlak-idee krijgen)
Kan handig zijn om een handoek in de aanslag te hebben, aangezien deze tijdens het gebruik flink zal smelten. Het is een hele ervaring kan ik je zeggen. Het leukste is het wanneer je hem bij je vriendin inbrengt als zei nog niet weet jet je hem gemaakt hebt, de verrassing zal dan het grootst zijn.
quote:lekker, zo'n ijspegel in je gleuf
Op dinsdag 21 januari 2003 15:07 schreef Frankieboy het volgende:Om het bal dan maar te openen:
De ijs-dildo:
Of likken/pijpen met een ijsklontje in de mond....
Maar goed het ging over home made toys....
Afgezien van doeken om blindoeken van te maken(heb nu een echte blinddoek, is wel veeeeeeel fijner), touwen, riemen enz enz om vast te zetten.
Een hele bak vol met frutseltjes om mee te spelen(sensationplaying), daar zit in oa, touwtjes, kettingen, wasknijpers, (schuur)sponsen(kan je leuk water in doen en daarmee plagen, maar ook zonder water voelt het erg leuk als je een blinddoek op hebt), watten, borsteltjes in allerlei allooi, van die rubberen handschoenen(van die schoonmaak handschoenen je weet wel die gele) enz. enz. enz.
Allemaal heel normale dingen die ik verzameld heb om sensationplaying mee te kunnen doen, je komt zo nu en dan wat tegen en dat neem je dan gewoon mee..
quote:Ooh-my-god!
Op woensdag 22 januari 2003 18:46 schreef Undertaker2 het volgende:
Need I say more? heheHow to make a home-made vibrator :P
quote:Zo van, de buren bellen gewoon de politie voor geluidsoverlast? En dan hebbik het niet over genotskreten, maar over het geluid van een fabriek..
Op donderdag 23 januari 2003 22:51 schreef I_m_m_0 het volgende:
[afbeelding]
~Des
quote:Hey, zo een heb ik ook thuis
Op donderdag 23 januari 2003 22:51 schreef I_m_m_0 het volgende:
quote:Wat moet ik hier nou van denken
Op vrijdag 24 januari 2003 14:56 schreef Aarschbaard het volgende:[..]
Hey, zo een heb ik ook thuis
Ik heb 'm alleen wat getweakt, hij was me wat te snel. Truus kon het niet meer aan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |