abonnement Unibet Coolblue
pi_195666697
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Klimaat is links. Ah, natuurlijk.

Ja, ik vind wat jij uitkraamt nogal surrealistisch maar ik ben dan ook niet zo thuis is het hele "deugen" en "deugkampen" en meer van dat soort onzin.
Deug-kamp.

Als jij nou eens stopt met expres verkeerd interpreteren.
Een kamp
quote:
kamp (zn):aanhang, groepering, partij, zijde
Deug groep.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195666722
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
Klimaat is links. Ah, natuurlijk.
Klimaat is inderdaad een links onderwerp, maar jij vertelt mij zeker dat dat niet zo is?

Sowieso verneuk je de mogelijke discussie compleet naar semantische discussie. Wat ook weer zo een typisch deugmechanisme is. Het moet allemaal lief en aardig en het gaat veel meer om de vorm dan om de inhoud.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:00:53 #78
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_195666724
Ohja als je iets over klimaatverandering post ben je ook extreemlinks _O-
Of over BLM of over LGBT _O-
pi_195666736
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:00 schreef Momo het volgende:
Ohja als je iets over klimaatverandering post ben je ook extreemlinks _O-
Of over BLM of over LGBT _O-
"iets" :')

Kom nou, ze houden 365 dagen per jaar bij of er een dag hoger is dan ooit gemeten sinds 1910. Wonder boven wonder is er ieder jaar wel een dagje te vinden en brengen ze het als groot nieuws "Warmste dag x ooit gemeten"
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:02:34 #80
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666748
quote:
0s.gif Op donderdag 15 oktober 2020 23:58 schreef ludovico het volgende:

[..]

Deug-kamp.

Als jij nou eens stopt met expres verkeerd interpreteren.
Een kamp
[..]

Deug groep.
Tja, jij komt met die uitdrukking...

Goed, dus deugen is fout...of zo. Ja, nou, dat is dus wat ik gewoon surrealistisch noem. En dingen als linkse onderwerpen en klimaat is links, idem. En dan dat als rechtvaardiging voor geweld of dreigen met geweld tegen de pers gebruiken. Dat is is helemaal surrealistisch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195666788
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:02 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, jij komt met die uitdrukking...

Goed, dus deugen is fout...of zo. Ja, nou, dat is dus wat ik gewoon surrealistisch noem. En dingen als linkse onderwerpen en klimaat is links, idem. En dan dat als rechtvaardiging voor geweld of dreigen met geweld tegen de pers gebruiken. Dat is is helemaal surrealistisch.
Deugen is vergelijkbaar met populisme dat is in die zin. Die woorden hebben eigenlijk gewoon een andere betekenis gekregen in het politiek debat. Maar jij begrijpt heus wel wat bedoelt wordt met "Deugers" maar maakt er graag een semantische discussie van.

Wie zit hier nou weer geweld te rechtvaardigen? Jij?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:05:02 #82
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666790
quote:
4s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:00 schreef ludovico het volgende:

[..]

Klimaat is inderdaad een links onderwerp, maar jij vertelt mij zeker dat dat niet zo is?

Sowieso verneuk je de mogelijke discussie compleet naar semantische discussie. Wat ook weer zo een typisch deugmechanisme is. Het moet allemaal lief en aardig en het gaat veel meer om de vorm dan om de inhoud.
Discussie? Met iemand die zo zeker is van zijn zaak en alles meteen een label geeft waarmee het weggezet word? Lijkt mij alweer nogal surrealistisch.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:05:46 #83
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666798
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:01 schreef ludovico het volgende:

[..]

"iets" :')

Kom nou, ze houden 365 dagen per jaar bij of er een dag hoger is dan ooit gemeten sinds 1910. Wonder boven wonder is er ieder jaar wel een dagje te vinden en brengen ze het als groot nieuws "Warmste dag x ooit gemeten"

Mwah, het is het hele jaar 2020. Maar goed, weet jij veel, het is een links onderwerp tenslotte.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195666812
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Discussie? Met iemand die zo zeker is van zijn zaak en alles meteen een label geeft waarmee het weggezet word? Lijkt mij alweer nogal surrealistisch.
Jij zou nog willen dat ik uiteenzet voor je dat klimaat een links onderwerp is omdat dit onderwerp - heus prima objectief vast te stellen danwel al vastgesteld - belangrijker wordt bevonden door mensen die zich als links identificeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:07:26 #85
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666820
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:04 schreef ludovico het volgende:

[..]

Deugen is vergelijkbaar met populisme dat is in die zin. Die woorden hebben eigenlijk gewoon een andere betekenis gekregen in het politiek debat. Maar jij begrijpt heus wel wat bedoelt wordt met "Deugers" maar maakt er graag een semantische discussie van.

Wie zit hier nou weer geweld te rechtvaardigen? Jij?
Sorry? Nee, dat doe ik niet, ik heb wel het gevoel dat jij dat in al jouw posts doet danwel insinueert want wat bedoel je anders met al deze rare posts?

Maar hey, je kan het nu gewoon duidelijk zeggen, wijs jij de dreigingen en het geweld tegen de NOS af of niet?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195666821
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mwah, het is het hele jaar 2020. Maar goed, weet jij veel, het is een links onderwerp tenslotte.
Wat wil je daar mee zeggen, ik mis je punt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195666842
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:07 schreef Tijger_m het volgende:

Maar hey, je kan het nu gewoon duidelijk zeggen, wijs jij de dreigingen en het geweld tegen de NOS af of niet?
Lijkt me nogal wiedes dat je geweld moet afkeuren. :')
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:08:42 #88
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666844
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:06 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jij zou nog willen dat ik uiteenzet voor je dat klimaat een links onderwerp is omdat dit onderwerp - heus prima objectief vast te stellen danwel al vastgesteld - belangrijker wordt bevonden door mensen die zich als links identificeren.
Oh. Nou, da's wel een solide redenering, hoor. Heb je ook linkse en rechtse feiten toevallig?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195666853
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Oh. Nou, da's wel een solide redenering, hoor. Heb je ook linkse en rechtse feiten toevallig?
Waar slaat dit nou weer op joh.
Tip: Google even op "Klimaat, links" of "linkse onderwerpen" dan kom je er achter dat men - en dat is ook wel logisch - met dezelfde politieke ideeėn bepaalde onderwerpen belangrijker vinden dan andere groepen in de samenleving.

Maar jij bent niet uit op een rationele discussie.

[ Bericht 21% gewijzigd door ludovico op 16-10-2020 00:17:57 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:09:19 #90
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666854
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:08 schreef ludovico het volgende:

[..]

Lijkt me nogal wiedes dat je geweld moet afkeuren. :')
Tot nu toe heb ik jou dat nog niet horen zeggen anders in een topic wat gaat over geweld en geweldsdreiging.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195666884
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:09 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik jou dat nog niet horen zeggen anders in een topic wat gaat over geweld en geweldsdreiging.
Ik jou ook niet, geen idee wat ik met die informatie moet?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_195666895
Het gaat allemaal om de vorm, nooit om de inhoud.

Het rechtse kamp - dat is mijn constatering - raakt die hele discussies gewoon zat om die reden.
Er wordt niet meer gepraat tussen de "kampen" omdat discussies gefrustreerd worden, semantische discussies, iedere keer dat gezuig over de vorm.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:18:18 #93
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195666983
quote:
14s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:12 schreef ludovico het volgende:
Het gaat allemaal om de vorm, nooit om de inhoud.

Het rechtse kamp - dat is mijn constatering - raakt die hele discussies gewoon zat om die reden.
Er wordt niet meer gepraat tussen de "kampen" omdat discussies gefrustreerd worden, semantische discussies, iedere keer dat gezuig over de vorm.
Mischien omdat mensen die het met je oneens zijn helemaal geen zin hebben in onzinnig geneuzel over deugen en de insinuaties die daarmee samenhangen? Wie is er nu semantisch bezig met "deugen"? Jij toch zeker.

Je hebt niet eens de moed om gewoon te zeggen wat je denkt en je verstopt je achter geneuzel als "deugen"
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195667018
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:18 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Mischien omdat mensen die het met je oneens zijn helemaal geen zin hebben in onzinnig geneuzel over deugen en de insinuaties die daarmee samenhangen? Wie is er nu semantisch bezig met "deugen"? Jij toch zeker.

Je hebt niet eens de moed om gewoon te zeggen wat je denkt en je verstopt je achter geneuzel als "deugen"
Geen idee waar je het allemaal over hebt nu. Je slaat als vis op kut.
"Deugpropaganda" noem ik iets, jij pretendeert dat woord totaal niet te begrijpen, dat is leuk. Je bent niet uit op een discussie.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  Moderator vrijdag 16 oktober 2020 @ 00:21:24 #95
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195667027
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 00:20 schreef ludovico het volgende:

[..]

Geen idee waar je het allemaal over hebt nu. Je slaat als vis op kut.
Nee, dat zal wel niet. Nou, succes ermee en vooral niet deugen, he?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195667216
Duidelijk, alles vanaf VVD tot SP zijn deugers en extreem links.
Dat is dan pakweg 80% van de Nederlanders
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_195669488
Ik ben er trouwens trots op dat ik deug, "iemand die niet deugt" was toch nooit een positieve term. Maar dat een nieuwssite die bericht over klimaat, wat voor corona het belangrijkste onderwerp was op de agenda van praktisch elk land in de wereld, is daardoor niet links.

Ook VVD is bezig met het klimaat en ziet het als belangrijk onderwerp. Zelfs FvD vond dat t/m 2017, daarna zijn ze om onverklaarbare redenen plotseling als een blad aan een boom omgedraaid.

Een nieuwssite die het belangrijkste onderwerp op de internationale agenda negeert is geen nieuwssite.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
pi_195669573
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:21 schreef Hanca het volgende:
Ik ben er trouwens trots op dat ik deug, "iemand die niet deugt" was toch nooit een positieve term. Maar dat een nieuwssite die bericht over klimaat, wat voor corona het belangrijkste onderwerp was op de agenda van praktisch elk land in de wereld, is daardoor niet links.

Ook VVD is bezig met het klimaat en ziet het als belangrijk onderwerp. Zelfs FvD vond dat t/m 2017, daarna zijn ze om onverklaarbare redenen plotseling als een blad aan een boom omgedraaid.

Een nieuwssite die het belangrijkste onderwerp op de internationale agenda negeert is geen nieuwssite.
FvD = Baudet. En Baudet is nogal wispelturig dus standpunten veranderen nogal eens.
Overigens heb ik me in het verleden ook best vaak geėrgerd aan de publieke omroepen en mn allerlei talkshows waarbij je eigenlijk als een soort idioot werd afgeschilderd als je niet de ideeen van de PvdA (toen nog de standaard op links) omarmde.
Maar dat is inmiddels een stuk beter geworden al zal er best hier en daar nog wel wat aan mankeren.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
  vrijdag 16 oktober 2020 @ 08:36:19 #99
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_195669586
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:34 schreef Pedroso het volgende:

[..]

FvD = Baudet. En Baudet is nogal wispelturig dus standpunten veranderen nogal eens.
Overigens heb ik me in het verleden ook best vaak geėrgerd aan de publieke omroepen en mn allerlei talkshows waarbij je eigenlijk als een soort idioot werd afgeschilderd als je niet de ideeen van de PvdA (toen nog de standaard op links) omarmde.
Maar dat is inmiddels een stuk beter geworden al zal er best hier en daar nog wel wat aan mankeren.
Zeker nooit Tros Aktua met onze vriend Wibo van der Linde gezien vroeger?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
pi_195669640
quote:
8s.gif Op vrijdag 16 oktober 2020 08:36 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Zeker nooit Tros Aktua met onze vriend Wibo van der Linde gezien vroeger?
Dat was het (oude) VVD geluid denk ik ? Dat was dan wel een uitzondering volgens mij.
Overigens was het toen niet meer dan een lichte ergernis maar verder prima tv en veel minder radicalisme dan dat het nu het geval is. Al kwam dat misschien omdat toen niet iedere idioot een platform had door bv sociale media.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')