abonnement Unibet Coolblue
pi_195655125
Ik werk sinds 10 maanden bij een organisatie waar ze er op los scrummen en agile werken. Dat is allemaal net begonnen toen ik er ook binnenkwam en ondertussen irriteer ik me kapot aan hoe het alleen maar gaat over de organisatiedoelen behalen, de organisatie laten groeien blabla. Prima voor het management en directie, maar ik ben gewoon operationeel / uitvoerend en heb echt totaal geen beeld bij waar mijn team zou moeten staan over een X tijd. Ik wil best met mijn team een jaarplan opstellen en doelen opstellen waar de gehele organisatie uiteindelijk beter van wordt. Maar letterlijk de helft van mijn werktijd (en ook al 10 maanden lang) zit ik met collega's te sparren over onze visie/ onze dromen/ onze stip op de horizon, waar willen we staan over 2 jaar, hoe dragen we bij aan de organisatiedoelen. De hele dag door hoor ik alleen maar termen als epics, strategie, visie, missie en elkaar lekker challengen. Ik denk alleen maar: wanneer kan ik nou eens mijn werk gaan doen (marketing/sales) ipv eindeloos plannen maken, nadenken over hoe we er x aantal jaar vanaf nu voor staan en nog meer hoogover praat.

Liefst zoek ik een andere baan (maar om dat nou na 10 maanden en midden in coronatijd al te doen...) of wie er tips heeft om mijn 'visie' hierop magically om te toveren... ik houd me aanbevolen haha
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:11:56 #2
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_195655144
Denk goed na wie of welke activiteiten je nodig hebt om door te kunnen pakken. Bespreek dit met je collega’s, de crux is dat je actie kunt plannen :P
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
  donderdag 15 oktober 2020 @ 14:14:56 #3
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_195655197
Moet er geen geld verdient worden in dat bedrijf?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_195655465
quote: