And....It's back againquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een internationale feestdag. Lekker verbroederen met de complete wereld.
Dan gaan we ergens een borrel (of een frisje) drinken met zijn allen.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Stel je eens voor, het moment dat er een afscheidstopic komt. Dat dit forum gesloten kan worden.
Met Corona als hoofdsponsorquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een internationale feestdag. Lekker verbroederen met de complete wereld.
Nette voorspellingquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ik ga voor de 7777.
Omdat het kan.
Auw!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
7791 nieuwe positieve testen
166 nieuwe ziekenhuisopnames
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
@GereDathan minder overlijdens.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
Zoals ik net al reageerde, ik ben het eens met de boodschap dat het onderzocht moet worden. Echter wordt dit weer overschaduwd doordat de heer Wilders zijn eigen politieke agenda er ook overheen gooit en dat afleidt van de boodschap. Het ging hem ook niet om de corona.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dat mag je vinden, en je hoeft het ook niet met mij eens te zijn. Ik probeer echter wel te onderbouwen waarom ik iets zie zoals ik het zie.
Dit Wilders verhaal heeft veel indruk op mij gemaakt omdat het laat zien dat de politiek pas in de laatste plaats daadwerkelijk om het het probleem, corona, draait. Alles is belangrijker dan dat. Zetels winnen? Deugneus uithangen? Wilders zijn verleden met de coronaregels, de standpunten van de PvdA, onderbuikgevoelens over sociale klasse etc. etc. Valt nog mee dat er niet werd besproken hoe Wilders verwachtte kerst te gaan vieren met familie. En of hij nog weg ging in de herftvakantie.
NIEMAND heeft gezegd: Ja, laten we dat onderzoek proberen uit te voeren.
Schandelijk
Dat was niet de afspraak verdorie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
Ik zat daar met 7777 wel heel erg dichtbijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
Hoho, het begint zich te stabiliseren.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:16 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was niet de afspraak verdorie.
Doe mij maar een PS5 graag ipv de wasmachine.quote:
Degene die 7777 voorspelde zat het dichtste bijquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
dus 1526 mensen in het ziekenhuis met corona en het is een al groot capaciteitsprobleemquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef alpeko het volgende:
Er liggen 51 meer coronapatiënten in de ziekenhuizen dan gisteren. Het totale aantal bedraagt nu 1526, dat meldt het Landelijk Coördinatiecentrum Patiënten Spreiding (LCPS).
Op de intensive cares zijn er afgelopen etmaal 12 patiënten bijgekomen. Momenteel liggen er dus 313 covidpatiënten op de intensive care.
Buiten de ic's zijn er nu 1213 coronapatiënten opgenomen, 39 meer dan de dag ervoor.
Op de ic's liggen op dit moment 503 patiënten die geen corona hebben. Dat zijn er 24 minder dan gisteren. In totaal liggen er 816 patiënten op de Nederlandse intensive cares. 12 minder dan woensdag.
Vanwege de drukte zijn het afgelopen etmaal 36 patiënten overbracht naar ziekenhuizen in andere regio's, het hoogste aantal sinds de spreiding van patiënten drie weken geleden werd hervat om te voorkomen dat de zorg in de ernstigst getroffen gebieden de toestroom niet aankan. In steden als Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Leiden liggen veel coronapatiënten in het ziekenhuis.
https://www.ad.nl/binnenl(...)nsive-care~a7d7afc6/
Dalende trend sinds eergisteren. #allesweeropen #2egolfiseenhoax #mauricehadgelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:15 schreef Benny het volgende:
44 nieuwe IC-opnames
29 nieuwe overlijdens
Bijna +500 weer, net zoals we in de voorbij dagen hebben gezien.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Tsja, niet zo'n hele grote sprong als een aantal dagen geleden. Maar ook geen stabilisatie. Gewoon kut eigenlijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Er zijn 9 gemeentes met 0 besmetting
Er zijn 5 gemeentes met 1 besmettingen
Er zijn 70 gemeentes met 2-5 besmettingen
Er zijn 62 gemeentes met 6-9 besmettingenwegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |