Het idee was dat in Nederland iedereen geacht wordt Nederlands te beheersen, dus hoef je niet in andere talen te informeren. Maar dat blijkt tijdens zo'n pandemie misschien toch niet zo'n goed idee.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:05 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Van die taalbarriere is het wel jammer dat daar nu pas aan gewerkt wordt, ze hadden maar een paar maanden de tijd.
Is dat meer of minderquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Dven het volgende:
In ieder geval 51 personen meer in 't ziekenhuis
meer meer meerquote:
Jij bent ervan overtuigd dat iedereen die in Nederland woont de Nederlandse taal voldoende machtig is? En voldoende ook om het te kunnen spreken, verstaan, lezen en schrijven?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
taalbarrière, dat geloof je toch zelf niet?
Jij reageert ook offtopic met deze discussie. Jouw posts ook maar verwijderen. Gaat al snel genoegquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:06 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja. Grappig wel he. Of begrijp je gewoon niet dat het niets bijdraagt aan een discussie, wat de de moderators graag willen. Dat kan natuurlijk ook. Of dat topics ook zonder het lomp gokken op een getalletje al snel genoeg gaan.
Fingers crossed.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:08 schreef Dven het volgende:
Is dit een voorbode op uitstekende cijfers en een massale uittocht naar het positiviteitstopic?
Oeiquote:
quote:Ook Hoogvliet sluit supermarkten om 20.00 uur
Ook supermarktketen Hoogvliet sluit vrijwel al zijn vestigingen de komende tijd om 20.00 uur. Dat doet het bedrijf uit veiligheidsoverwegingen. Vanaf donderdag mag er na 20.00 uur geen alcohol meer worden verkocht. Woensdag trof supermarkt Deen dezelde maatregelen.
https://www.telegraaf.nl/(...)markten-om-20-00-uur
Als het positiviteitstopic drukker is dan dit topic kunnen we hopelijk stellen dat het goed gaat.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:08 schreef Dven het volgende:
Is dit een voorbode op uitstekende cijfers en een massale uittocht naar het positiviteitstopic?
dat niet maar ze hebben vast allemaal wel iemand nabij die dat wel kan plus dat het in de landen van herkomst ook een probleem is dus als ze het Ankara of Casablanca kanaal kijken zien ze het daar ook op, het hierop gooien is gewoon grote onzinquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:08 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Jij bent ervan overtuigd dat iedereen die in Nederland woont de Nederlandse taal voldoende machtig is? En voldoende ook om het te kunnen spreken, verstaan, lezen en schrijven?
Dat mag je vinden, en je hoeft het ook niet met mij eens te zijn. Ik probeer echter wel te onderbouwen waarom ik iets zie zoals ik het zie.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:02 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Zoveel heb ik jou anders ook nog niet inhoudelijk zien inbrengen.
Stel je eens voor, het moment dat er een afscheidstopic komt. Dat dit forum gesloten kan worden.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:10 schreef chratnox het volgende:
[..]
Als het positiviteitstopic drukker is dan dit topic kunnen we hopelijk stellen dat het goed gaat.
Spek naar de bek van @GereDathanquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef zalkc het volgende:
Ik denk 8800 en dat het voornamelijk achterstanden zijn die ingehaald worden
Zou best kunnen, er is een Duits lab dat volgens mij al 5-6 dagen achterloopt.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:11 schreef zalkc het volgende:
Ik denk 8800 en dat het voornamelijk achterstanden zijn die ingehaald worden
Lossen toekomstige achterstanden dan gelukkig wel in het niets op?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef YoyoKlaagzak het volgende:
[..]
Zou best kunnen, er is een Duits lab dat volgens mij al 5-6 dagen achterloopt.
Dan moet men maar weer eens wat vleermuizensoep nuttigenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Stel je eens voor, het moment dat er een afscheidstopic komt. Dat dit forum gesloten kan worden.
Als het testen echt op orde en gestroomlijnd is wel. Ik geloof dat ze nu een beetje overvallen warenquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Lossen toekomstige achterstanden dan gelukkig wel in het niets op?
Wel als het probleem dat de achterstand veroorzaakt in de tussentijd is opgelost.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:13 schreef Dven het volgende:
[..]
Lossen toekomstige achterstanden dan gelukkig wel in het niets op?
Ik hoop nog steeds op een internationale feestdag. Lekker verbroederen met de complete wereld.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:12 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Stel je eens voor, het moment dat er een afscheidstopic komt. Dat dit forum gesloten kan worden.
En dan besluit iemand weer vleermuis te eten en beginnen we opnieuwquote:Op donderdag 15 oktober 2020 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik hoop nog steeds op een internationale feestdag. Lekker verbroederen met de complete wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |