SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zeg... de pamaquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Oh nice dat de lijst nu in spoiler staat.
Ik was buiten net... en er waren allemaal mensen buiten!quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:45 schreef CherryLips het volgende:
Weer zo'n influencer, plaatst op IG een filmpje van de drukte in Nederland terwijl andere grote steden verlaten zijn, met rollende ogen erbij, terwijl ze zelf is getrouwd en op huwelijksreis naar griekenland is geweest, maar O WEE als je frisse lucht gaat halen op de hei of op de marktNu is drukte vermijden ook een ding natuurlijk, maar de tering, beetje wijzen met dat vingertje.
ik draag ze ook niet graag, buiten gaattie meteen weer afquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar denken jullie nou dat we de wappies kunnen herkennen aan het niet dragen van een mondkapje in de supermarkt?
Ja dat doe ik ook maar in de supermarkt?quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:47 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik draag ze ook niet graag, buiten gaattie meteen weer af
Zet een paar bakjes met citroen neer.quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:48 schreef Karzai het volgende:
ik heb fruitvliegjes in huis, nu moet ik alles meteen afwassen
Dan zou ik een wappie zijn dusquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:44 schreef bitterbal het volgende:
maar denken jullie nou dat we de wappies kunnen herkennen aan het niet dragen van een mondkapje in de supermarkt?
quote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
wel lastig augurken met zo'n ding
ja maar in de supers is dat onmogelijkquote:Op donderdag 15 oktober 2020 13:52 schreef Karzai het volgende:
beter afstand houden en je handen wassen regelmatig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |