Mentionen perse is hartstikke handig. Het is alleen irritant als je iemand echt onnodig vaak gaat mentionenquote:
Als het niet in jouw straatje past jaquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:07 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Mentionen perse is hartstikke handig. Het is alleen irritant als je iemand echt onnodig vaak gaat mentionen
Nee hoor. Maar als mensen 4-5x alleen maar @DeBraad mentionen zonder context, als het al niet meer is dan is dat gewoon erg vervelend. Niet zo zwart/wit over mij denken Aber is onnodigquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als het niet in jouw straatje past ja
Moet hij wetenquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:15 schreef Fugue het volgende:
[..]
Als het niet in jouw straatje past ja
Denken dat zij anders kanquote:Op zondag 18 oktober 2020 18:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als mensen 4-5x alleen maar @:DeBraad mentionen zonder context, als het al niet meer is dan is dat gewoon erg vervelend. Niet zo zwart/wit over mij denken Aber is onnodig
nee ik blijf hier xxxquote:
Maar je snapt toch ook wel hoe harder je zegt dat je niet wil des te leuker mensen het vinden?quote:Op zondag 18 oktober 2020 18:16 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als mensen 4-5x alleen maar @:DeBraad mentionen zonder context, als het al niet meer is dan is dat gewoon erg vervelend. Niet zo zwart/wit over mij denken Aber is onnodig
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef HPLC het volgende:
Wat hoor ik nou over een fiets, vieze vuile dikke gore moddervette luie bolle aap? @:debraad
quote:Op zondag 18 oktober 2020 19:36 schreef HPLC het volgende:
Wat hoor ik nou over een fiets, vieze vuile dikke gore moddervette luie bolle aap? @:debraad
Daar gaat onze vriendschapquote:Op zondag 18 oktober 2020 19:38 schreef DeBraad het volgende:
[..]
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW
Het gaat ook absoluut niet om alle users van de Discord. Ik waardeer de mensen die mij echt wilde helpen, en waar ik nog steeds normaal mee kan praten waaronder jij, chia, mozy, ama en nog een aantal anderen echt ontzettend. Maar er zitten gewoon figuren bij waar ik ontzettende twijfels bij heb, zoals die HPLC en nog wat anderen. Dat mag ik gewoon uiten.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:16 schreef Superdonald het volgende:
@:debraad waarom doe je de hele tijd zo kneuzig over Discord terwijl je zelf jarenlang niet weg kon blijven en groepjes aanmaakte en eigen discordkanalen en dan toch weer in die van ons. En nu de hele tijd verheven doen. Niet zo leuk voor mensen zoals ik die je altijd goed hebben geholpen.
Maar ik zie je wel telkens met termen als Discorddebielen strooien en zeggen dat de kliek (precies de mensen die je net noemt met fugue ipv ama) de tering kan krijgen. Noem ze dan gewoon bij naam want dan heeft discord er niets mee te maken.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:18 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Het gaat ook absoluut niet om alle users van de Discord. Ik waardeer de mensen die mij echt wilde helpen, en waar ik nog steeds normaal mee kan praten waaronder jij, chia, mozy, ama en nog een aantal anderen echt ontzettend. Maar er zitten gewoon figuren bij waar ik ontzettende twijfels bij heb, zoals die HPLC en nog wat anderen. Dat mag ik gewoon uiten.
Dat klopt, maar er zitten meerdere kliekjes op Discord, Het groepje van HPLC, Chroestjov en in zekere mate ook CatKiller. Daar doel ik op. En dat zijn de figuren die steeds zo debiel doen.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:21 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Maar ik zie je wel telkens met termen als Discorddebielen strooien en zeggen dat de kliek (precies de mensen die je net noemt met fugue ipv ama) de tering kan krijgen. Noem ze dan gewoon bij naam want dan heeft discord er niets mee te maken.
Dan graag Discord niet meer over een kam scheren aub.quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zitten meerdere kliekjes op Discord, Het groepje van HPLC, Chroestjov en in zekere mate ook CatKiller. Daar doel ik op. En dat zijn de figuren die steeds zo debiel doen.
Heb niets tegen jou, fugue, ama, mozy, chia, of anderen die buiten die kliek vallen.
Kap eens mij te noemen alsof ik iets met je te maken hebquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat klopt, maar er zitten meerdere kliekjes op Discord, Het groepje van HPLC, Chroestjov en in zekere mate ook CatKiller. Daar doel ik op. En dat zijn de figuren die steeds zo debiel doen.
Heb niets tegen jou, fugue, ama, mozy, chia, of anderen die buiten die kliek vallen.
Is helemaal oke. Excusesquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:24 schreef Superdonald het volgende:
[..]
Dan graag Discord niet meer over een kam scheren aub.
quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:25 schreef Fugue het volgende:
[..]
Kap eens mij te noemen alsof ik iets met je te maken heb
Ik ken jou niet eens?quote:Op zondag 18 oktober 2020 22:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Zuig mn kliekjequote:Op zondag 18 oktober 2020 22:27 schreef Amarantha het volgende:
Ik ben het Ama kliekje samen met Guus.
De warme worst van @Erasmusquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:28 schreef Fugue het volgende:
Jongens wat zal ik gaan doen in mijn vakantie
De kleuters hebben ook weer iets gevonden hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik weet dat ze hier mod is maar ik heb een stuk of 40 quotes om te bewijzen dat je geen groot Fugue fan bent, veel met mooie kleurrijke woorden waar je hier op vakantie voor gaatquote:Op zondag 18 oktober 2020 22:23 schreef DeBraad het volgende:
[..]
Dat is een quote van 4 jaar terug, kaolowijfquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:00 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
ik weet dat ze hier mod is maar ik heb een stuk of 40 quotes om te bewijzen dat je geen groot Fugue fan bent, veel met mooie kleurrijke woorden waar je hier op vakantie voor gaat
is dat niet een van je 30 interessesquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:02 schreef Fugue het volgende:
Gaat teveel over youtubers hier im out[ afbeelding ]
Obama? Ja kloptquote:Op zondag 18 oktober 2020 23:04 schreef HermieHermann het volgende:
[..]
is dat niet een van je 30 interesses
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |