abonnement Unibet Coolblue
pi_198050093
quote:
2s.gif Op dinsdag 16 februari 2021 20:39 schreef Lonaa het volgende:

[..]

En en en?
Alles was hetzelfde als bij Lucky. Ik vond sommige dingen een tikje te pittig, maar alles heel smaakvol. Je proeft goed wat je aan het eten bent.
Heeeeeeel blij met deze nasi rames!
pi_198050374
quote:
1s.gif Op woensdag 17 februari 2021 08:34 schreef Yinny het volgende:

[..]

Alles was hetzelfde als bij Lucky. Ik vond sommige dingen een tikje te pittig, maar alles heel smaakvol. Je proeft goed wat je aan het eten bent.
Heeeeeeel blij met deze nasi rames!
Eet je normaal ook wel eens pittig/dingen met rode peper/dit soort dingen? Voor mijn referentiekader :+

Ik ga m vandaag bestellen, voor zaterdag. *O*
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198050555
quote:
2s.gif Op woensdag 17 februari 2021 09:01 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Eet je normaal ook wel eens pittig/dingen met rode peper/dit soort dingen? Voor mijn referentiekader :+

Ik ga m vandaag bestellen, voor zaterdag. *O*
Ik kan alleen een beetje pittig eten. Eh...zeg maar de cassave chips van Conimex is ongeveer net lekker voor mij. Mijn Nederlandse vriend eet pittiger dan ik _O-
pi_198114958
Zo, *burp. Dat was lekker!

Eigenlijk, heel saai, zijn mijn ervaringen dezelfde als al gemeld in het topic. Netjes verpakt en bezorgd, appeltje eitje om het op tafel te krijgen, leuk al die verschillende toppings
Ontzettend smaakvol en net als @Yinny een mietje wat betreft scherp en had van mij 1 of 2 gerechten net een Heel Klein Tikkie minder scherp gemogen. De dorade en de pepesan vond ik het lekkerst, de inktvis te pittig. ;(

Oh, en @minilot vond het wat zonde dat de gado gado voornamelijk uit tauge bestond. Dat vond ik ook. 70% tauge, 30% witte kool. En dat is dan - afgezien van de broccoli in de voor mij te scherpe inktvis - de enige groente. Dat kan beter. :Y

[ Bericht 0% gewijzigd door Lonaa op 21-02-2021 10:58:21 ]
Sterkheidsbaas van alles.
pi_198125045
Ja, ik miste ook wel wat groentes! Vooral een milde atjar om de pittige dingen te blussen.
(Even mild bijgezet, want kan me nog een komkommer atjar herinneren die erg pittig was).
pi_198125112
Edit, verkeerde topic
Let me see you stripped down to the bone
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')